Translate

piątek, 15 sierpnia 2014

Na pierwsze urodziny

Papiery z kolekcji Hello Baby mają słodkie kolorki i wzory, idealne do dzieciowych prac. Dlatego właśnie użyłam ich do ozdoby urodzinowej kartki na pierwsze urodziny.


Kartka raczej minimalistyczna, jej główną  ozdobą są śliczne papierki z małego pada Hello baby, do których dodałam delikatne, beżowe kropeczki z małego pada My Wedding. W centrum umieściłam serwetkę Marianne D CR1201, CR1251 i grafikę słodkiego bobasa wyciętą z Hello baby 8. Do tego kilka kwiatków, listków Marianne D CR1264 i urocza kokardka Marianne D LR0326. 


Wnętrze również ozdobiłam papierami z małego pada Hello baby.


Do kompletu zrobiłam pudełko. Tym razem użyłam większej wersji tych samych papierów z małego pada, Hello baby 4. Jedną stroną okleiłam pudełko, a z drugiej strony tego papieru wycięłam grafikę. To również powiększona wersja obrazka z kartki.


Tak wygląda cały komplet:


Dziękuję za odwiedziny :* Życzę udanego, długiego weekendu :)

15 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna kartka. Cudny komplet.

Mellanka pisze...

Jaka cudnie kolorowa :)

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka urodzinowa.

SD pooja pisze...

So sweet !!

cyga pisze...

Urocza kartka i słodka jak plasterki miodu.

Ewa S. pisze...

Jejkuś, jak fantastycznie słodki i milusi dzieciaczkowy komplet - bardzo radosny!!!

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczny komplecik:)

Unknown pisze...

ślicznie! ;)
jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

mosia pisze...

Przepiękny komplet! Delikatnie dziewczęcy i w ogóle uroczy :-)

Mona Pendleton pisze...

Such pretty cards Monia! Love the sweet images!

OriBella pisze...

Słodka kartka:)

a.le kartka pisze...

Jaki sliczny i cudnie pastelowy komplet!

AgaSi pisze...

Istny słodziak urodzinowy!!! :) Uwielbiam takie słodkości :)

Aga pisze...

boska:)

Kasia B. pisze...

Piekna, delikatna, pastelowa....
Ogromnie mi sie podoba :)