Translate

niedziela, 30 marca 2014

Cardabilities Sketch #96

Mam dziś dla Was kolejną mapkę Cardabilities, Sketch #96, mam nadzieję, że spodoba się Wam równie bardzo, jak mi się spodobała ;)

Sponsorem wyzwania jest Pickled Potpourri Designs. (FB i Pinterest)



Ja mapkę odwróciłam, dodałam koszyk, do którego włożyłam jajeczka, kwiatuszki i śliczne, pokolorowane tulipany, stempel digi od Pickled Potpourri Designs.


Koszyczek oczywiście wycięłam Marianne D CR1207. Pięknie do niego pasuje bukiet tulipanów, prawda?


Radosny, żółty papier to Fairy floss 9/9 Rapakivi.


Koniecznie sprawdźcie, jakie piękne prace zrobiły pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)

16 komentarzy:

Marcia Dehn-Nix pisze...

Gorgeous card! I love how you incorporated the tulips.

Chimera pisze...

Prześliczna i bardzo słoneczna kartka, tulipany świetne!

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka.

piaseiza pisze...

Super kartka, świetne są te stemplowane kwiaty!

Karteluszki Reni pisze...

Jak zwykle cudeńko :)

Vicki Dutcher pisze...

Fabulous Easter basket with the tulips!

Lynn pisze...

Oh so, springy! Love how you cut up the tulips and put them in that sweet little basket.

Unknown pisze...

Hi!
Gorgeous card!
I love the way you use the tulips!!
Congratulations!
Kissies,
Sara
Bee Happy Scrap
http://beescrapbooking.blogspot.pt/

SmilynStef pisze...

So very clever to put your tulips in a basket ... lovely sketch design.

Marta De pisze...

Naprawdę świetnie wygląda ten koszyczek z tulipanami. Piękna karteczka. Pozdrawiam.

Mona Pendleton pisze...

Beautiful card Monia! Beautiful basket if flowers! Love the pretty butterflies fluttering about!

wiola_c pisze...

Prześliczna, słoneczka karteczka. :)
Bukiet tulipanów świetnie uzupełniłaś tymi kuleczkami. Jajeczka super wyglądają w tym wiosennym koszu.

Cataleya pisze...

Dear Monia, it's so sweet and beautiful card!!! I love it so much!!! So sunny and so warm card :)
~ Olga Kovalchuk

Zhanna pisze...

Monika, very spring and beautiful card! I love it! :)

Monika/Buzsy pisze...

What gorgeous card. Love that basket and the pretty flowers. So much dimension... love it...

adziamar pisze...

Świetna, taka słoneczna kartka. Pozdrawiam