Translate

sobota, 1 września 2012

Wszystkiego najlepszego Ivy!

Szefowa Rapakivi Ivy bierze dziś ślub i z tej okazji dostała ode mnie kartkę w błękitach BO#3.


Kartka miała być delikatna i elegancka, ale zaczęłam szaleć z kwiatami, dołożyłam szarotkę, różyczki z koronką, goździki z brokatem i kilka perełek i skończyło się właśnie tak:


Wnętrze dużo bardziej umiarkowane. Zdobią je głównie ramki Marianne D Small Oval by Petra.


Kwiatuszki wykonałam rozkładając na warstwy goździki z brokatem. Dodałam listki wycięte z BO#4.


Kartkę włożyłam do pudełka, które również ozdobiłam.


Cały komplet wygląda tak:


Koniecznie sprawdźcie, jakie piękne kartki wykonały dla Ivy pozostałe projektantki :)

22 komentarze:

Ala M. pisze...

Twój komplet to prawdziwa perełka, prezentuje się nadzwyczaj elegancko!

Kasia pisze...

Piękna! Delikatna i elegancka.

Ludkasz pisze...

Pięęęęekna kartka:)!!

JOKE pisze...

Oh what a beautiful card!!! I love it...
Love Joke (holland)

Chimera pisze...

Jest wspaniała! Nie można oderwać oczu od tej pięknej kompozycji kwiatowej.

Boei pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Boei pisze...

Cudowny komplet- delikatny i elegancki!
A kwiaty prześliczne;)

ewinka pisze...

Piękny komplet : kwiaty rozjaśniły niebieskie tło i dopełniły elegancko całość .

Елена Казарцева pisze...

Очень нежно!!! И мои любимые цвета!!!

Riet pisze...

What a wonderful cards Monia.

Hugs Riet.xx

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Questa card con scatola e' bellissima. E' fatta con tanta precisione e cura dei particolari.
a presto Ada

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, Wie immer sind Deine Karten einmalig schön. Ein schönes Wochenende, Ulla

Artes de Nágela pisze...

His works are inspired ...
Loved!!!
Happy September!!

wiola_c pisze...

Moniś czarujesz ciągle swoimi karteczkami ślubnymi. :)
Wymyślisz nowe kompozycje i pięknie je ozdabiasz.
Ta jest lekka, delikatna i niebieska ;)

Katrina pisze...

Niesamowicie elegancki i cudnie kwiecisty komplecik! :)

Maja - artystyka pisze...

Tyle subtelności jest w Twoich pracach, tyle delikatności i dlatego robią tak piorunujące wrażenie.

Only By His Grace pisze...

Gorgeous card Monia. Love it.
Hugs maz

Blue pisze...

Twoje prace są olśniewające, zawsze kiedy do Ciebie wpadam jestem zauroczona.

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękną kartkę otrzymała Ivy :) Wszystkiego najlepszego Ivy :):)

seagirl pisze...

przepiękna i delikatna.

AgaSi pisze...

Moniś, cudna jest, elegancka a te kwiaty dodają delikatności. Wyjątkowy komplet!

OriBella pisze...

Ach te białe kwiaty, wspaniale je ułożyłaś:)