Translate

środa, 22 czerwca 2011

Na pożegnanie...

Dziś zakończenie roku szkolnego. Z tej okazji zrobiłam pamiątkę dla wychowawczyni III klasy. Dość dużą pamiątkę, bo jedna strona ma 12x18 cm. Do ozdobienia pamiątki użyłam mojego ulubionego papieru z Galerii Rae - W pąkach krokusów. Z zielonej strony wycięłam ramki za pomocą Spellbinders Labels Sixteen. Liście wycinałam gałązką Marianne z krokusów, motyli i ptasich treli.
Nie jestem pewna jak tę pamiątkę zdefiniować - trochę folder, trochę kartka, a może ramka?
Zresztą zobaczcie sami:


Składa się z trzech ozdobionych dwustronnie części. Na zewnątrz wygląda tak:


A tak wygląda wewnątrz:


Po otwarciu można przeczytać życzenia i datę:


Wewnątrz jest ramka ze zdjęciem klasowym, które można postawić:


I jeszcze raz całość, oczywiście w pudełku.


Materiały z Galerii Rae:
W pąkach krokusów,
W trzepocie motylich skrzydeł,
W ptasich trelach.

Przepraszam, że do Was mało zaglądam, ale mam wyjątkowo pracowity czas. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :* 
Pozdrawiam serdecznie :)

38 komentarzy:

ewkiki pisze...

Piękna pamiątkowa kartka i konstrukcja! Na pewno będzie przechowywana przez lata! Pozdrawiam

żana pisze...

jak zawsze cudownie, miło zacząć dzień patrząc na Twoje cuda :)

Malgodia pisze...

Bardzo pomysłowa, elegancka i szczególna pamiątka. Jestem pewna, że wychowawczyni będzie ją dłuuugo przechowywać :)

kartkomania.com pisze...

Piękna - niesamowita pamiąka !

Hogata pisze...

Wspaniała pamiątka! Nauczycielka na pewno będzie wzruszona. Podziwiam to Twoje pracochłonne ozdabianie ze wszystkich stron :)

madebyviva pisze...

Rewelacyjna pamiątka! Myslę, że nauczycielowi, który taką dostanie, będzie bardzo miło, bo widać na pierwszy rzut oka ile tu włożyłaś energii i serca!! Po takim prezencie od razu widać, że rodzic docenia ciężką pracę nauczyciela i że jest z niej zadowolony...

Perfekcja w kompozycji i dobieraniu dodatków! Niezmiennie mnie to u Ciebie zachwyca! A - no i zapomniałabym - estetyka wykonania dla mnie nieosiągalna :-D!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Cudnie w każdym calu!!!

Matilde pisze...

Prześliczna Twoja pamiątka. Cudowne ułożenie rameczek i kompozycje kwiatkowe - jak zwykle zresztą :)

silence pisze...

Piękna pamiątka. Elegancka, ale i bardzo użyteczna. Pomysł warty zapamiętania.
A i jeszcze nie napisałam, że bardzo mi się podoba Twoja bluzeczka ze zlotu - śliczny motyw :)

gré pisze...

heel erg mooi
groetjes gré

Daria pisze...

Jakkolwiek to cudo nazwać, to i tak nie zmienia faktu, że jest PRZEPIĘKNE. Kolor, pomysł, wykonanie - jak zwykle - perfekcyjnie!! Pozdrawiam serdecznie :)

Anula pisze...

Monia, pamiątka jest cudowna! Świetny pomysł, perfekcyjne wykonanie, dobór kolorów i dodatków. Będzie wspaniałą pamiątką:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Rowniez uwazam, ze pomysl i wykonanie doskonale :)

Ania Komenda pisze...

niezmnienna perfekcja wykonania; wszystko idealnie równe, podziwiam :) poza tym jak zwykle cudnie :D

Unknown pisze...

cudne!! :)
Monia,wbijaj na moje candy:)

AgaSi pisze...

Moniu, śliczna! Bardzo pomysłowa, zawsze potrafisz nas zachwycić, niewyczerpana kopalnia pomysłów:)Śliczne ułożone kwiatuszki, rameczki, "koronka" dziurkaczowa - cudeńko po prostu!
To się nazywa brak weny? Przesadzasz, kochana :)

Anabel pisze...

Moniu, a mi słów brakło...
i co mam teraz powiedzieć???
mówię Ci mnóstwo komplementów :D

mnie za rok czeka taka uroczystość :) i na pewno skorzystam z pomysłu, chyba, że do tego momentu wymyślisz coś lepszego ;)

edytta-p pisze...

Wspaniała pamiątka, z pewnością zrobiła wielkie wrażenie :)

vivi22 pisze...

bardzo miły prezent dla pani. Ale muszę przyznać, że kolory nie moje i nie bardzo mi się podoba. Oczywiście wszystko kwestia gustu, prawda? :)

Ela pisze...

piękna pamiątka!

BETIK pisze...

Wow! ..a mnie się wydawało, że ja się napracowałam nad swoimi pamiątkami:) Imponująca praca!!

cyga pisze...

Nie no Monia od razu widać brak weny, a tak poważnie to brak pewności siebie, śliczna pamiątka bez dwóch zdań.

IWA pisze...

Jak zwał tak zwał, ważne że efekt jak zwykle piorunujący!

lilavati pisze...

piękna pamiątka:) że też dla mnie nikt takiej kartki nie przygotuje:(

bossanova pisze...

ale cudo Ty pracusiu!!! :))

OriBella pisze...

Wszystko dopracowane w każdym szczególe, cała Ty:)))Piękna pamiątka:)

hania739 pisze...

Wspaniały pomysł, piękna pamiątka :))

Chimera pisze...

Ja bym to nazwała foldero-ramko-kartką, przepiękna pamiątka, widać, że sporo się przy niej napracowałaś.
Pozdrawiam :)

monia pisze...

Śliczne, eleganckie i tak staranne
Świetne

vena7 pisze...

Całość idealna.Pomysł wspaniały..

Ludkasz pisze...

Pięknie i pomysłowo:)

kasia123 pisze...

Piękna i perfekcyjna praca. Piękna pamiątka.

Blue pisze...

Moniu, co można jeszcze napisać, popieram wszystkie wcześniejsze komentarze, jest po prostu cudowna

kobens pisze...

ale śliczna, idealnie równiutka i elegancka :)

Anna Zaprzelska pisze...

Chwilkę człowiek nie zagląda i już całe stado cudowności!!!!!
Dziękuję za przyjemne czasu spędzenie na zlocie - jesteś szalenie sympatyczną babeczką!:D

Aida Domisiewicz pisze...

świetna!!! bardzo pomysłowa:)

Jowita pisze...

Przepiekna pamiatka

Agnieszka - ABOKU pisze...

Wspaniała pamiątka, pięknie wykonana.