Translate

niedziela, 17 kwietnia 2011

Tagi świąteczne

Dwa tagi w klimacie retro, który osiągnęłam dzięki obrazkom i pięknemu papierowi 7Gypsies. W pierwszym całość uzupełniłam gałązką Marianne, wyciętą z arkusza papieru Papermania Boutique i malutkimi Primami. We wnętrzach kwiatków błyszczą srebrne perełki Joy ze Scrapcafe.



Natomiast drugi ozdobiłam kwiatkami wyciętymi dziurkaczem i kryształkami Papermanii. Na listkach można zauważyć mikrokulki przyklejone Crackle Accents. Mikrokulki są gratisem dodawanym do zakupów w Scrapcafe :)



I jeszcze dwa bardziej kolorowe:



Materiały ze Scrapcafe: 7Gypsies - Notinghill Harrow ,Papermania Boutique ,Prima Craftable flowers white 2 małe , Joy - ozdobne perełki srebrne,Marianne wykrojnik gałązka , 7Gypsies - Notinghill Victoria, kryształki Papermania Henbury Lane , Ranger Crackle Accents

Dziękuję Wam za mnóstwo przemiłych słów, bardzo się cieszę, że lubicie oglądać moje karteluszki :)

34 komentarze:

jolagg pisze...

U ciebie ulość idzie w parze z jakością. Jak ty to robisz????

Татьяна А. pisze...

Monia, I admire and admire with your works!!!
Cards of amazing beauty!!!

malflu pisze...

Niezwykle klimatyczne tagi pięknie dopieszczone dodatkami :-)

Malgodia pisze...

Są przecudne, naprawdę Cię podziwiam :)

Berberis pisze...

Piękne tagi!!!! i tak cudownie wykończone - uwielbiam tą Twoją dbałość o każdy szczegół - jestem zachwycona :))))

JagaBa pisze...

śliczne!!Bardzo podoba mi się jak drukujesz obrazki(moja drukarka sie buntuje i papieru grubego strukturalnego mi nie chce brac..małpa jedna!)

Anonimowy pisze...

Śliczne kartki-tagi =] Bardzo ładne...

Hogata pisze...

Niezmiennie zachwycasz mnie swoimi pracami :)

Artes de Nágela pisze...

Very pretty!

hania739 pisze...

Wszystkie śliczne:))

ewkiki pisze...

Wszystkie są wspaniałe. A moje ulubione to te z ptaszkami :).
Ptaszki i kwiatki - po prostu wiosna!

Bellaidea pisze...

Wszystkie piekne, najbardziej podobaja mi sie zielono-niebieskie.

Unknown pisze...

Piękne, bardzo ciekawie zrobiłaś niezapominajki

ewkaka19 pisze...

Cudowne :) Podziwiam za każdym razem

Colorina pisze...

Monia cudne prace...te poniżej również...jestem zachwycona:))

Unknown pisze...

Przepiękne tagi !

OriBella pisze...

Piękne, jedyne tagi:)))Powiedz mi, Ty pracujesz, czy na jakimś wolnym jesteś, bo chyba nie po nocach tworzysz w takiej ilości takie cudności:)))

aaa pisze...

PIękne i nietuzinkowe :)

Annasza pisze...

Świetne te tagi!! Niby takie maleństwo, a tak potrafi chwycić za serce :)))

Unknown pisze...

Przepiękne!!!

Ludkasz pisze...

Przepiękne kartki:)Rewelacja:)!!!

AgaSi pisze...

Moniś, po prostu piękne, co tu dużo gadać :) Te z poprzedniego postu oczywiście też. Czerwone tagi - moje ulubione perełki :)

donka66 pisze...

Prześliczne, po prostu cudowne! Podziwiam Twój talent i pomysłowość! Pozdrawiam :)

Angi pisze...

Precyzja w każdym calu ;) Piękne wszystkie tagi.

Anabel pisze...

zachwycające :)

Barbara pisze...

u ciebie zawsze tak kwieciście,że aż miło patrzeć :)

laleczkowo to i owo pisze...

Śliczne i kolorowe aż miło patrzeć i podziwiać :-)

IWA pisze...

Ale mogłam znowu oczy nacieszyć, dziękuję za TAKIE wrażenia estetyczne! :-)

BellaArt pisze...

Jak zwykle wyjątkowe, z dbałością o każdy szczegół. Podziwiam:))

cyga pisze...

Wiosenno Wielkanocne śliczności

fussia pisze...

Śliczne, szczególnie ta z niebieskimi kwiatkami mnie urzekła :)

bossanova pisze...

przepiękne są Twoje świąteczne klimaty!!!

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Piękne te tagi:)czy są podobnie robione jak kartka jajo wielkanocne?

Joanna Oborska pisze...

Przepiękne! Soczyste, konkretne kolory, lubię takie :)