Translate

czwartek, 13 stycznia 2011

To już jest różowa seria...

... bo dziś mam kolejną różową kartkę, tym razem według mapki Unscripted Sketches #88.
Użyłam Papermanii Henbury Lane, te papiery naprawdę mi się spodobały :) Do tego różyczki i wycinanka z robala, któremu niestety zdążyłam pęknąć płytkę C :(  Na szczęście mam już zastępczą.


Okropnie Was ostatnio zasłodziłam, więc obiecuję następnym razem coś nie różowego.
Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem :* Jesteście kochane :*
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

15 komentarzy:

Gosik pisze...

sliczna kartka! te rózyczki sa urocze :)

silence pisze...

Podoba mi się kompozycja. I patrząc na Twoje ostatnie prace, mam coraz większy dylemat w co najpierw zainwestować: bindownica czy może jednak robal ;)
A i witam na różowym odwyku ;)
Pozdrawiam

Boei pisze...

Moniu, tworzysz takie cuda, że ten róż dodaje Twoim pracom dużo uroku:)

Becky Garrison pisze...

Beautiful card! And I love that it's pink! Thanks so much for joining us this week at Unscripted Sketches!

Kasia G. pisze...

śliczne karteczki:) uwielbiam różowy:)))

lilavati pisze...

cudnie! piękna kompozycja :)

Barbara pisze...

śliczne różowości :)

Moniś-ka pisze...

Rewelacyjna warstwowa kartka, i mimo tego że za różem nie przepadam, powiem szczerze że to bardzo wdzięczny kolor:)
pozdrawiam.

monia pisze...

Śliczna kartka i rózyczki:))))

Ludkasz pisze...

śliczna kartka:)

JagaBa pisze...

piękna kompozycja,słodko-urocze kolorki,i super wykrojnik/przykro mi z powodu płytki..ja jeszcze swojej nie posiadam../

dstandard pisze...

Beautiful card! Love this! Thanks for playing at Unscripted Sketches!

ecila pisze...

Gratulacje wyróżnienia za tą karteczkę!!!

AgaSi pisze...

Gratulacje Moni, zapłon opóźniony, dopiero na stronie unscripted sketches zobaczyłam,że Twoja karteczka została wyróżniona, super!

Colorina pisze...

lubię róż we wszelkich papierowych pracach,więc Twoja kartka bardzo mi się podoba,ciekawa kompozycja:)