Translate

piątek, 20 lipca 2018

Na wieczór panieński

Witajcie.
Dziś pokażę Wam kartkę z okazji wieczoru panieńskiego. To mój debiut w tym temacie, bo jeszcze nigdy takiej nie robiłam. Zdecydowałam się na czerwień i czerń - gorące, intensywne kolory. Zwykle takich kolorów unikam, ale w tym przypadku idealnie pasują do okazji.


Użyłam papierów Rapakivi z kolekcji Hot&Cold, kilka arkuszy mam jeszcze zachomikowane w moich zapasach. Czarną ramkę wycięłam wykrojnikiem Marianne D.


Z czerwonego kartonu zrobiłam sukienkę, którą ozdobiłam koronkami i kryształkami, a potem zawiesiłam na czarnym wieszaku wygiętym z drutu. Chciałam dodać większe czerwone kwiaty, ale takich nie miałam, więc zrobiłam dwa z foamiranu.  Jeszcze tylko kilka czerwonych różyczek, parę zielonych listków, trochę czarnej koronki, kilka koralików i kryształków, i kartka gotowa.



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

Ellen pisze...

This is beautiful red...gorgeous card with goergeous flowers!
Grtz Ellen

ewinka Nowa pisze...

Śliczne kwiaty ,jak maczki :-) Sukienka piękna i kolorystyka idealna na taką okazję :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna!!! Cudna kolorystyka - idealna na tą okazję :)

Agata pisze...

Wyszła świetnie, bardzo pasuje do okazji, sukienka ekstra ;)

piaseiza pisze...

Super!

Monika pisze...

Wspaniała, klimatyczna kartka, sukienka przepięknie się prezentuje, pozdrawiam

aga-craft pisze...

Fantastyczna :) pomysłowa i zabawna :)

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Lisa pisze...

Wow!! This is so stunning!! I love the gorgeous dress and the red!! It's so beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Przepiękna! I to jest właśnie idealna kartka na wieczór panieński - kobieca, gorąca. A słabo mi się robi, jak widzę te z penisami, czy gołymi facetami, kojarzy mi się to jakoś tak prymitywnie, jakby przyszła panna młoda miała tylko jedno w głowie :P

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Nie sądzę, bym kiedykolwiek przekonała się do zrobienia kartki z penisem ;)

a.le kartka pisze...

Doskonała! Swietna sukienka ;)

Au-une pisze...

Genialna! :)

Justyna pisze...

Coś wspaniałego!piękna kolorystyka i przepiękna sukienka!