Translate

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Komunijna kartka-księga

Witajcie.
Dzisiaj chcę Wam pokazać delikatną kartkę-księgę, którą wypełniłam kwiatami z Wild Orchid Crafts.


Użyłam pięknych róż trellis, dodałam białe magnolie, dzikie róże i kwiatuszki sweethearts. Kompozycję uzupełniły białe pączki róż.


Wewnątrz użyłam tych samych kwiatów, tylko ułożyłam je inaczej.



Użyłam również wykrojników Marianne D CR1331 i CR1201, papierów UHK Gallery i tekturki z Wycinanki, którą pomalowałam na biało i obsypałam brokatem.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED  BLUE TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES MKX-096
WHITE MULBERRY PAPER MAGNOLIAS QVR-028 
WHITE HIP ROSEBUDS GST-020
WHITE MULBERRY PAPER SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS MKX-336
2-TONE TURQUOISE MULBERRY PAPER WILD ROSES 1¼" (30mm) QVR-026

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!  

12 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wspaniała, uwielbiam te księgi :)

Donia pisze...

Cudowna księga!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

GosiaMachynia pisze...

Piękna !!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna księga!!! Wspaniała pamiątka na całe życie :)

Lena scraphobby pisze...

Jak ja uwielbiam Twoje księgi:)Prześliczna bogato zdobiona,ale bardzo delikatna,idealna!!!

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna księga! Cudo!
Bardzo cieplutko, wiosennie Cię pozdrawiam i posyłam promyki słońca- Gosia♥

Lisa pisze...

Wow, this is amazing!! I love the book design!! You decorated it so beautifully!! The flowers are gorgeous!! What a stunning gift this is!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Wanda pisze...

przepiękna cudnie wykonana i idealnie dopasowane kolory i dodatki :)

a.le kartka pisze...

Ksiega idealna! ☺

edytta-p pisze...

Cudo! Delikatnie i z elegancją :)

mosia pisze...

Piękna!

Eliza Art pisze...

Księga prezentuje się cudownie, fantastycznie dobrałas kolorki i jak zwykle piekne wykonanie. Pozdrawiam i miłego dnia