Translate

sobota, 29 kwietnia 2017

Imieninowy komplet i pożegnanie z DT Craft&You Design

Witajcie.
Dziś nadszedł czas pożegnać się z Design Team Craft&You Design.
Na pożegnanie pokażę Wam kolorowy, imieninowy komplet. Komplet ten ozdobiłam nowym papierem I Love Vintage 05, który rozjaśniłam różowymi kwiatami.


Komplet składa się z kwiecistego składaczka, którego kompozycję kwiatową uzupełniłam kwiatami wyciętymi z małego pada Bird Song i arkusza Bird Song 01.


Tutaj widać kwiaty wycięte z arkusza Bird Song 01, nakleiłam je na jednej części składaczka, świetnie komponują się z ciemniejszym tłem.


W komplecie ozdobiłam ramkę ze zdjęciem naszej rodzinki,  aby ciocia nie zapomniała, jak wyglądamy ;) Użyłam tu tych samych papierów: na tło I Love Vintage 05 i kwiatuszków wyciętych z małego pada Bird Song. Listki wycięłam z My Home Garden 05, z jednej strony listki drukowane, a z drugiej, zielonej, dziurkaczem.





Bardzo dziękuję za lata spędzone w Design Team Craft&You Design, za wszystkie bajecznie piękne papiery i cudne wykrojniki. Było naprawdę wspaniale stanowić część tego DT.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

Wanda pisze...

Moniu cudnie :)

Matilde pisze...

Wspaniały komplet! Brakuje mi w aktualnie w przyrodzie takiego kwitnącego bogactwa :)

Needle & Wool pisze...

wow! cudo :D nie mogę oderwać oczu to jest takie wspaniałe :D

Lisa pisze...

Wow!! These are both stunning!! The card is gorgeous!! I love the design and the beautiful papers!! The frame looks amazing!! Love them both!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Boskie kolorki :-*

a.le kartka pisze...

Przepiekny komplet! Ukwiecony bajecznie .

MarzenkaMarzenka pisze...

Wspaniały komplet:) Pozdrawiam

wiola_c pisze...

Cudowny komplecik! :D
I kolejne pożegnanie z DT ...
czekam teraz na jakieś wieści o nowym DT z Tobą. :D