Translate

niedziela, 13 grudnia 2015

Kartka piramidka

Czy wiecie, że do świąt zostało już tylko półtora tygodnia? Jak Wasze przygotowania? Właściwie trzeba byłoby już wysyłać świąteczne kartki, a ja wciąż je kleję i kleję...
Dzisiaj pokażę Wam kartkę-piramidkę, którą zrobiłam z papierów Biscuits i tekturek z TricksArt.


Dodałam mnóstwo koronek i gazy. Na nich nakleiłam moje poinsecje zrobione na gorąco z papieru morwowego, wycięłam je jak zwykle Marianne D LR0122, listeczki Marianne D COL1393, gałązki świerku i ostrokrzewu od Craft&You Design.



Nie znalazłam kursu na tę kartkę, a zdążyłam zapomnieć od ubiegłego roku jak się ją robiło, więc pozwoliłam sobie przygotować dla mnie i dla Was krótki kurs.

1. Z papieru wizytówkowego wycinamy trzy kwadraty. Wybrałam rozmiar 11x11cm, gotowa kartka ma wysokość 15cm. Każdy kwadrat bigujemy po przekątnej i składamy.


2. Z papieru ozdobnego wycinamy 3 kwadraty, przecinamy je po przekątnej. U mnie wielkość 10,5x10,5cm.


3. Jeden z kwadratów bazy oklejamy cały. Na drugi naklejamy jedną połówkę papieru ozdobnego, pod drugą przyklejamy wstążkę - od strony najdłuższego boku. Podobnie postępujemy z ostatnim kwadratem: oklejamy jedną stronę, a pod drugą przyklejamy wstążkę, tym razem na łączeniu krótszych boków.


4. To ważny moment - musimy przykleić wstążki na jednej linii, tak, by można je było swobodnie zawiązać.


5. Sklejamy poszczególne kwadraty na przemian, pamiętając, by kwadraty ze wstążkami zostały na zewnątrz.


6. Kartka jest gotowa - teraz można się zabrać za ozdabianie :)


Dziękuję, że zaglądacie, mam nadzieję, że mój kurs komuś się przyda.
Pozdrawiam gorąco!

18 komentarzy:

piaseiza pisze...

Wspaniale się prezentuje :)

Artes de Nágela pisze...

Beautiful design!
Thank you for sharing!
Have a great week!

Lady E pisze...

Cudna!!! <3

a.le kartka pisze...

Świetny kształt:) Wygląda wspaniale.
Dzięki za kurs, z pewnością do wykorzystania:)

Mihaela pisze...

Very beautiful!

wiola_c pisze...

Ale super!!!
Dziękuję za kursik i inspirację. :*

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Świetny kursik, a sama kartka rewelacyjna:)

eniutek pisze...

Wielkie ,wielkie dzięki !!!! :*

GosiaMachynia pisze...

Piękne :))

Aluna pisze...

O, dzięki wielkie! Takiej jeszcze nie robiłam a nie miałam pomysłu na temat: "Something new". Zatem będzie nowa forma kartki :) Pozdrawiam, Joanna

Aluna pisze...

Sprawdziłam w realu - kurs jasny i czytelny. Kartka wyszła super!!! Dziękuję bardzo za pomoc - ukaże się na moim blogu dopiero 10 stycznia, ale musiałam zrobić ją już teraz. Pozdrawiam, Joanna.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Suuuper, bardzo się cieszę, że się przydał :D

handmade.martam pisze...

Piękne i super kurs

handmade.martam pisze...

Piękne i super kurs

Carmen pisze...

Poznałam nową formę dzięki Twojemu czytelnemu kursikowi - bardzo dziękuję i zapraszam do oglądnięcia mojej pracy:)
http://stronacarmen.blogspot.com/2016/12/konczymy-wyzwania.html

barbaratoja pisze...

Ekstra kurs. Właśnie zrobiłam próbną kartkę.
Ciekawa jestem jak wygląda karteczka w środku, też ją okleiłaś?

barbaratoja pisze...

Zrobiłam piramidkę, jestem bardzo zadowolona z efektu, dziękuję za kurs.
http://barbaratoja.blogspot.com/2017/01/brawo-ja.html

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wewnątrz nie oklejałam, tam zostawiłam miejsce do wpisywania życzeń :)
Lecę obejrzeć :)