Translate

sobota, 16 listopada 2013

Recyklingowo

Dzisiaj pokażę Wam ostatnią pracę z użyciem morwowych papierów czerpanych. Bardzo dziękuję, że zechciałyście się ze mną spotykać co dzień w tym tygodniu, chyba Was trochę zmęczyłam ;)


Było sobie pudełko po routerze... W związku z tym, że potrzebowałam obszernego przybornika na biurko, zamieniłam to pudełko w zestaw przyborników ;)


Pudełko przecięłam na dwie części i okleiłam  białym papierem czerpanym z sita o fakturze płótna, który mnie zachwycił.


Dodałam trochę koronek, tekturowe płotki, perełki, listki wycięte Marianne D LR0192, LR0151, LR0251, LR0157 z różnych papierów morwowych z  zestawu naturalnego i kwiaty: białe kwiatki, gardenie i stokrotki.


Drugi przybornik jest trochę mniejszy, ale ozdobiony bardzo podobnie.



Wewnątrz przyborników umieściłam ruchome przegródki.


Stokrotki wykonałam z dwóch papierów z zestawu naturalnego. Pokażę Wam w jaki sposób. Nie jest to specjalnie odkrywczy sposób wykonania kwiatków, chciałam raczej pokazać jak różnie wyglądają kwiaty z papieru o różnych gramaturach.

1. Wycinamy kwiatuszki, z cienkiego papieru możemy wyciąć od razu z dwóch warstw.
2. Kwiatki kładziemy na macie (u mnie fragment podkładki pod myszkę) i delikatnie wygniatamy na środku dłutkiem do embossingu, nadaje to kwiatuszkom przestrzenności.

 

3. Sklejamy poszczególne kwiatuszki, zawsze płatkami na przemian. Każdą warstwę dociskamy dłutkiem.
4. Kwiatki są gotowe. Mam nadzieję, że widać różnicę w wyglądzie. Kwiatki z lewej strony zrobiłam z grubszego, mięsistego papieru. Kwiatki z prawej zrobiłam z papieru cienkiego jak bibułka.


Tak cienkiego, że aż przejrzystego.


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie spotkania w tym tygodniu i życzę miłej niedzieli :)

28 komentarzy:

Chimera pisze...

Świetne pudełka, a kwiatki jakie śliczne :)

a.le kartka pisze...

Ooo, jakie śliczne pudełka! Biel, krem, beż - cudne zestawienie kolorów!

Wiosenne Wycinanki pisze...

Kwiatuszki są przeurocze :) A pudełka piękne i funkcjonalne - idealne. To był czarujący tydzień pełen przepięknych prac. Papiery są rewelacyjne. Po obejrzeniu takich dzieł wykonanych z ich udziałem koniecznie trzeba się z nimi bliżej zaprzyjaźnić :)

betina pisze...

Pudelka są urocze :), a papier, którym je okleiłaś rzeczywiście zachwyca swoją strukturą.
To był bardzo fajny tydzień z papierem czerpanym w roli głównej i Moniką artystką :))
Pozdrawiam :D

ellyscard creatief pisze...

Beautiful.
Gr Elly

Erica ♥ pisze...

Very pretty and the flowers are awesome !
Have a nice weekend, luv Erica ☼

luzik-Danka pisze...

Wspaniale cały tydzień pokazałas nowości i stosowanie papieru czerpanego-dzieki..))
Pomysły masz fantastyczne.
Kwiatki z wykrojnikow bardzo dobry pomysł,jednak nie potrafiłam sie za to zabrac.Dzisiejsze stokrotki super tylko nie moge znależ takiego wykrojnika:((
pozdrawiam srdecznie

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Danusiu :*
Ten akurat wykrojnik to La la land water lilies, skusiła mnie na niego Joasia z Kartkowego Zacisza, odkupiłam go od koleżanki. Natomiast w Polsce dostępne są trochę większe stokrotki Daisy streep Cheery Lynn.

SD pooja pisze...

Its wonderful,so Elegant !

katslittlepassion pisze...

świetnie się prezentują! kwiatuszki cudne!

ewinka Nowa pisze...

Przepięknie ozdobione pudełka :-)))

Czarna dama pisze...

Ale super pomysł i piękne wykonanie. Kolor jest śliczny :)

Aga pisze...

rewelacyjna metamorfoza :)

piaseiza pisze...

Przepiękne - bardzo kobiece i eleganckie. Ten papier rzeczywiście ma piękną strukturę.

wiola_c pisze...

Moniś Twoje przyborniki są śliczne. Aż mi wstyd przed samą sobą w jakim pudełku trzymam swoje promarkery. :(
Tak mnie pięknie inspirujesz, że muszę swoje przerobić.
Przez ten tydzień z papierem czerpanym pokazałaś nam mnóstwo pięknych prac i natchnęłaś nie tylko mnie. :)
Dziękuję Ci za kolejny kursik.
pozdrawiam :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniale :)
Milego dnia :)

Violinowo pisze...

Zachwyciłam się Twoimi pudełeczkami, są cudne. Pozdrawiam

ania pisze...

Cudne, delikatne i eleganckie te pudełeczka i świetny kursik:))

el pisze...

niesamowicie pomysłowa jesteś , cudny przyborniczek . Przy okazji zerknij na licznik , jaką popularnością cieszy się Twój blog , gratuluję tylu wiernych zaglądaczy , bo to co nam pokazujesz to ....magia

AgaSi pisze...

Dzięki Moniś za ten tydzień inspiracji z Tobą - skutek jest taki, że już wybrałam sobie papiery do zakupu :) Pudełeczka są boskie, z pewnością cudnie się prezentują na Twoim biurku. I również gratuluję ponad miliona odsłon!!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ojej, nawet nie wiedziałam, że licznik już tyle nastukał ;) Dziękuję bardzo :*

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Ci bardzo :* Licznik dopiero zobaczyłam, niedawno był sporo poniżej miliona ;)

Tenshi pisze...

Piękne przyborniki! Natchnęłaś mnie, bo akurat przemeblowuje pracownię i szukałam idealnego pojemnika na pierdółki z biurka i juz wiem, że szukac daleko nie muszę :) Dziękuję!

perelka111 pisze...

śliczne przyborniki:)

handmadebykasiula pisze...

Tak wiedzialam że trafi we wlasciwe ręce! Przybornik fantastyczny!

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczna pudełka :)

Unknown pisze...

Cudne prace! Zresztą jak wszystkie! Uwielbiam Twój blog, a Twoje kwiatuszki ... oj brak słów <3 pozdrawiam

Unknown pisze...

Śliczny przybornik :)
Pozdrawiam