Translate

piątek, 20 kwietnia 2012

Chryzantemy - kurs

Czy pamiętacie moje puchate chryzantemy?


Zrobiłam mały kursik, żeby pokazać, jak proste jest ich wykonanie.

Potrzebujemy:

1.      1. Wykrojnikiem wytnij 5 kwiatków. Natnij płatki kwiatków do wewnątrz. Zaginaj do środka paznokciem poszczególne płatki.


2. Pozaginane kwiatki sklejaj, zaczynając od zewnętrznego. Używaj patyczka do sklejania poszczególnych warstw.


3. Ostatni kwiatek (o rozmiar mniejszy) zwiń w pączek i wklej do środka kwiatka. Po sklejeniu uformuj kwiatek, aby był bardziej puszysty.


Mam nadzieję, że mój kurs Wam się spodoba. Jeśli zrobicie według niego kwiaty, będzie mi miło, gdy umieścicie link do kursu :)
A tak wygląda kartka, którą ozdobiłam chryzantemami.


Jest to kartka typu center step card. Serwetkę w centrum kartki wycięłam Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180. Na niej umieściłam kompozycję z kwiatów, którą uzupełniają gałązki  Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151,  Marianne D - Wykrojnik liście LR0192 Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206. Dodałam też motylka Marianne D - Wykrojnik motyl CR1205. Papiery to radosne Summerfun Marianne D.



 Dziękuję za wszystkie odwiedziny i życzę miłego weekendu :)

32 komentarze:

Violinowo pisze...

Kursik super,a kartka jak zwykle cudna:) Pozdrawiam

BETIK pisze...

Jak zawsze klasyka w pięknym wydaniu:)

żana pisze...

lubię to połączenie zieleni z fioletem. Cudnie - jak zawsze :)

lilavati pisze...

świetny kursik, już sobie go zapisuję:)
ni, i kartka świetna!
Moniko, podzieliłabyś się szablonem na bazę kartki?
pozdrowionka

freesie pisze...

Piękna kartka. Z kursiku na pewno skorzystam. Pozdrawiam.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo :*

Lilavati za każdym razem robię ją w innych proporcjach, ale tu jest link do kursu http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/centerstepcard/

Dobra pisze...

Karteczka piękna, kwiatki cudowne, a kursik jest wspaniały, na pewno się przyda.

Barbara pisze...

bardzo fajny kursik a karteczka prześliczna :)

cyga pisze...

Moniś mam straszne opóźnienia u Ciebie, świetny kursik, a ten kształt kartki jest bardzo wdzięczny do ozdabiania, śliczna i bardzo radosna kartka.

Chimera pisze...

Kursik świetny, dziękuję!
Kartka przepiękna, uwielbiam to połączenie kolorów!!

Welmoed pisze...

So beautiful, this flowers!
Gorgeous cards and also the colours you use!

Welmoed

perelka111 pisze...

świetny kursik..szkoda ze nie mam maszynki do wykrojników..kwiatuszki sie bardzo łądnie prezentuja zreszta jak wszytskie Twoje rpace:))

ArtMagda pisze...

ślicznie te kwiaty wygladaja!
pozdrawiam:)

Solange Barreto pisze...

Não tenho palavras pra descrever tanta beleza, absolutamente especial.
Obrigada pelo PAP, adorei.
Um beijo, feliz e abençoado fim de semana.

Canonbury creations pisze...

Stunning and the colours are beautiful! Thanks for the tutorial:)
Val x

wiola_c pisze...

Karteczka śliczna. Zresztą jak zawsze :)))))
Za kursik bardzo dziękuję. :*
Na pewno wykorzystam. :)

kathi17 pisze...

Thank you so much for the course on your beautiful chrysanthemums.

I have been making flowers lately, so your course comes a t the perfect time for me!

gré pisze...

its beautitiful this flowers
thank jou

groetjes gré

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna kartka i kwiaty piękne :)

Elly pisze...

So beautiful Monia, I love your flowers!!

KOLOROWY ptak pisze...

kartka jak zwykle przepiękna! wiem, powtarzam się, ale naprawdę brakuje mi słów, gdy odwiedzam to Twoje cuuuuuudowne miejsce :)
dzięki śliczne za kursik :* mam nadzieję, że w końcu zabiorę się za domową produkcję kwiatków :)

pozdrawiam ciepło!

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna kartka i śliczne kwiaty na niej :)

Alexandra pisze...

Jak zawsze - mistrzostwo :)

Josta pisze...

Karteczka - cudo! Kwiatuszek śliczny i nie wydaje się bardzo trudny do zrobienia. Ja też nie mam maszynki, ale spróbuję użyć nożyczek do ozdobnego cięcia. Powinno się udać.Dzięki za kursik!

Ludkasz pisze...

śliczna kartka:)

Niebiesko_Oka pisze...

Piękna kartka!
A kwiatki - fantastyczne :).

AgaSi pisze...

Moniś, cudna jest i już :) Kolorki są rewelacyjne, dzięki za kursik. Normalnie "Bruce Almighty" z Ciebie :) A może potrafisz czas zatrzymać albo dobę rozciągnąć :)

Kasia B. pisze...

Przepiękne kwiaty i ten motyl który przysiadł obok i całość cudna...

Marilyn M pisze...

Your card is GORGEOUS!! Love all the details. Thank You for all your inspiration.

IWA pisze...

Śliczne kwiatki, wielkie dziąki za kurs! A kartka - cudna!

Julapi pisze...

Koniecznie muszę spróbować jak tylko dorobię się takiego wykrojnika:)Kwiatki W Twoim wykonaniu to cud, miód i orzeszki:)

Unknown pisze...

Twoje kursy są genialne, a prace przecudowne.
Pozwoliłam sobie zalinkować Twoje tutoriale na moim blogu.
:))