Translate

piątek, 4 listopada 2011

Wiosennie

Pogoda nas nie rozpieszcza. Ja bardzo nie lubię jesieni, zwłaszcza takiej dżdżystej i mglistej. W związku z tym zrobiłam wiosenne LO ze zdjęciami Zuzi pozującej wśród stokrotek w ogrodzie botanicznym.




Zawsze mam problem z wkomponowaniem napisów w LO, w tym przypadku najważniejsze słowo przykleiłam na zdjęciu, natomiast resztę schowałam na tagu pod zdjęciem:


Chciałam, aby LO było wiosenne, pełne kwiatów i liści, więc użyłam mnóstwa wycinanek z różnych dziurkaczy i wykrojników. Znajdziecie tu wycinanki z Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151,   Marianne wykrojnik gałązka LR0150 , Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164 i listków Joy.

 

Użyłam białych kwiatuszków oraz wymyślonych przeze mnie dużych kwiatów z wykrojnika Marianne D - Wykrojnik kwiatki i ażurowy listek LR0128, w których środkach umieściłam pręciki Kars  i odrobinę brokatu Ranger Crystal. Brzegi kwiatków musnęłam różową kredą z zestawu Papermania - Shimmer Chalks Pretty Pastels, daje to leciutki kolor i piękny połysk.

Budka dla ptaków została potuszowana i pokryta Ranger - Crackle Accents, przykleiłam ją na kosteczce 3 mm. Na listkach połyskują kropelki Ranger - Glossy Accents. 



Pokażę Wam, w jaki sposób zrobiłam kwiaty, wymyśliłam je na bazie kursu Vicky Alberto.
1. Wycinamy kwiatek - u mnie Marianne D - Wykrojnik kwiatki i ażurowy listek LR0128, ale może to być kwiatek z dziurkacza lub wycięty ręcznie. Można na tym etapie potuszować kwiatek na wybrany kolor.


2. Kwiatek moczymy psikając na niego wodą ze spryskiwacza lub po prostu wkładając pod kran ;)
3. Zaginamy palcami do środka brzegi płatków.


4. Łapiemy za środek kwiatka i ściskamy go tworząc w jego wnętrzu harmonijkę, powstaje taki pączek:


 5. Rozprostowujemy kwiatek odrobinę i czekamy aż podeschnie.


6. Po podeschnięciu formujemy ostateczny kształt.
Możemy kwiatki łączyć, ja zrobiłam dwie warstwy. W środku można umieścić pręciki.


Uff, ale dzisiaj długi post mi wyszedł ;)
Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

55 komentarzy:

Ines pisze...

Ale wiosną powiało :D od razu przyjemniej po tym dzisiejszym przymrozku

BETIK pisze...

Ależ pięknie ukwieciłaś to LO... Twoje ręcznie robione kwiatki są fantastyczne!! Dzięki za kursik:)

Blue pisze...

LO jest cudowne, kursik bardzo przydatny, może mi się uda. Cieplutko pozdrawiam w ten mroźny poranek

Ania Komenda pisze...

świetne, typowo wiosenne LO; piękne kompozycje kwiatowe :) a kwiatek bardzo sprytny :) prosty w wykonaniu a bardzo efektowny;

Kasia pisze...

LO świetne, nastraja optymistycznie ( optymizmu mi teraz trzeba najwięcej), a kwiatek pomysłowy i śliczny. Kurs wart wykorzystania tym bardziej, że nie jest taki pracochłonny.

Aleksandra P. pisze...

rozmarzyła mnie ta praca kompletnie:)permanentnie tęsknię za wiosną;)własnoręczne kwiatuszki wspaniałe

Joanna Oborska pisze...

Wiosna szaleje w Twoim LO:) Ślicznie wygląda karmik zawieszony pod kompozycją kwiatową. A w układaniu kwiatków jesteś niezrównana:)

bossanova pisze...

piękne LO! aż szkoda chować do albumu - zwłaszcza szkoda tych pięknych kwiatków!! dzięki za kursik :*

Wiśnia pisze...

no nie szczęka mi odpadła(jak mówi moje dziecko)kwiaty są boskie!!!całe LO piękne

Hogata pisze...

Piękna praca i świetne kwiatki :)
Nie zazdroszczę brzydkiej pogody, w Opolu ciepło, słońce świeci od rana i razi w oczy ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Pięknie wiosennie a kwiatuszki są bardzo ładne, z pręcikami i tak ukształtowane wyglądają jak dopiero co zerwane :) Dziękuję za kursik :)

Ala M. pisze...

R.E.W.E.L.A.C.J.A.!!! Zarówno LO jak i kurs (już dodaję zakładkę :d)

Barbara pisze...

cudowne LO,aż poczułam zapach trawy...a po pogodę zapraszam do mnie,u mnie słoneczko-ciekawe,co powstałoby przy takiej aurze :)

Elly pisze...

Thank you Monia!! :-)

Your layout is great!!

IWA pisze...

Coś pięknego! Wprost emanuje wiosną, od razu wydaje sie bliższa!Niesamowte kwiatki wyczarowałaś, dzięki za instrukję.

AsiaAp pisze...

Chciałabym by już była taka wiosna :D

Bellaidea pisze...

Dotrwalam bez problemiu i z przyjemnoscia, teraz ....czekam na wiosne!

gré pisze...

its so beautiful

gré

Kasia Udalska pisze...

Przepiękny ten Twój scrap, taki soczysty i radosny!! :)

Asia pisze...

Ach jak ja tęsknię za wiosną... chociaż ta jesień jest wyjątkowa i taka słoneczna...A Twoje Lo taki słoneczne i ciepłe...prawie czuć zapach kwiatów :)) Pozdrawiam... ach rozmarzyłam się ;)

ewkaka19 pisze...

Cudowne LO. I dzięki za kursik

hania739 pisze...

LO jestem zachwycona, jest wspaniałe,m, aż mi szkoda, że jeszcze tyle trzeba na nią czekać :)) Dzięki za przepis na kwiatki, są urocze :)

cyga pisze...

Moniś jaka mieszanka nastrojów, dopiero było Boże Narodzenie a teraz już wiosna. Piękny scrapek.

Małgooś pisze...

Cudne LO!

OriBella pisze...

Och Monia jaka dżdżysta i mglista jesień, przyjeżdżaj na południe, tu cały czas jest piękna, słoneczna i do tego taka kolorowa:))) A Twój scrapiszcze cudowny, wiosenny i tę porę roku zdecydowanie wolę (chocby nie wiem jaka śliczna jesień była;)

Matilde pisze...

Przecudne jest to LO! Zachwycające kwiatuszki!

Anabel pisze...

piękne, piękne!!! a kwiatki cudo! myślałam, że to gotowe i nie mogę do tej pory uwierzyć, że można takie samemu zrobić... ja to chyba jestem jakiś antytalent, jeśli chodzi o ręcznie robione kwiatki...

coco.nut pisze...

piękne kwiatki!!! i LO takie pięknie wiosenne!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny scrap wiosenny!!!
Boskie radosne kolory :)
No i te wszechobecne kwiaty... miód :)))
:*

Rae pisze...

Cudnie Ci te kwiatki wyszły! Poprzednio jak widziałam je na 'płasko' to tak mi brakowało trochę gniecenia, i widzę, że słusznie, bo tak zmaltretowane są po prostu boskie!

I LO świetne, bardzo wiosenne, zielone i bardzo 3D i w ogóle ma wszystko to co tygryski lubią najbardziej :D

Katrin pisze...

Очень красиво!!!

Ludkasz pisze...

Scrap wyszedł Ci cudny:)!!!!
a pomysł z kwiatuszkiem jest świetny:)

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękna wiosna i bardzo fajny kursik :)
Pozdrawiam :)

Art_Dorota pisze...

ależ on piękny ! i wielkie dzięki za kurs napewno skorzystam. Pozdrawiam serdecznie ;)

Patti Jo pisze...

Beautiful--Beautiful Monia! Fabulous LO with pretty girl and photos. Love your flower arrangements and will have to try your flowers! Thank you for sharing the instructions!!! Wonderful paper too!

ewkiki pisze...

Wspaniale wszystko się komponuje! A te Twoje kwiaty podobne są do lilii...
Piękny efekt:)
Dzięki za kursik, pozdrawiam.

Daria pisze...

Aż się milej zrobiło, wiosna w Twoim wykonaniu jest CUDNA. Pozdrawiam serdecznie:)

krystynas pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem, Twoje prace są niesamowite - scrap wyszedł ci cudnie.
Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam.

silence pisze...

Piękną wiosnę wyczarowałaś!

Alqni pisze...

Piękny scrap:))

Niebiesko_Oka pisze...

trudno się przebić przez gąszcz komentarzy ;P.
Robisz nie tylko wspaniałe kartki,
ale również cudne scrapy!!!
A kursik jest super :).

Anonimowy pisze...

bardzo fajny blog i ciepły miło przy takiej wiośnie hi
mój blog:
http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

Dorota pisze...

bardzo podobają mi się Twoje prace. pięknie dobrane kolorystycznie. ja dopiero zaczynam zabawę, będę zaglądać i czerpać inspiracje :)

Unknown pisze...

Cudowne LO !
I fajny kursik !

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Śliczne LO! Takie świeże, ukwiecone i zielone :) Aż zatęskniłam za wiosną!
Monia, poproszę o więcej takich prac.
P.S. Budka dla ptaków totalnie mnie rozczuliła, tak jak zdjęcie Twojej pociechy :)

Julapi pisze...

Bardzo podobają mi się kompozycje kwiatowo gałązkowe. Kwiatki rewelacyjne jak zwykle w Twoim wykonaniu. Z kursu na pewno skorzystam

AgaSi pisze...

Cudny i wiosenny scrap! Ta soczysta zieleń, i kwiatki, i gałązki, i serwetka, i tło i zdjęcia świetnie dopasowane, i wszystko razem boskie po prostu!

Chimera pisze...

Ten scrap jest tak piękny, że nie wiem co napisać!! Zieleń i cudne kwiaty- jest bosko!!

Anonimowy pisze...

Super scrap i pozytywny nastrajacz :)
już tęsknię do wiosny :)

fasoolka pisze...

Prawdziwie wiosenny klimat :) cudo!!! kwiat nieziemski - dzięki za kursik, chętnie skorzystam :) pozdrawiam :)

Natka pisze...

Fantastyczny scrap! Cudne kwiatki, super kompozycja!

Unknown pisze...

Ekstra ten kwiatuszek !!! Tak się składa że mam ten wykrojnik więc koniecznie muszę spróbować :) Dziękuję Monisiu :)

Anula pisze...

Prześliczny scrap:)
I piękne kwiaty. Dzięki za super kursik:)

Елена Дашкевич pisze...

Ах, какая красота!!! Безумно красиво!!! Спасибо за мастер класс!!!

Lakuna pisze...

przepiękny ten scrap. a kwiatuch bardzo fajny.