Translate

piątek, 20 maja 2011

Po prostu musiałam...

... musiałam zrobić te notesy, zaraz po tym, jak dostałam w ręce upragnione Butterfly Garden Pink Paislee :)
Są bardzo proste - tylko papiery, sprężyna, wstążka, dratwa, farbowana kawą gaza, odrobina cracckle accents i perełki. Ich okładki to tektura falista, powinny więc być solidne i praktyczne :)



Pierwszy z motylami:



Drugi z klateczką:



I mój ulubiony:



Dziękuję za wszystkie odwiedziny i przemiłe słowa, które pozostawiłyście :*
Życzę Wam wspaniałego weekendu :)

34 komentarze:

fejferek pisze...

a ja te papiery tylko macam i chyba ich nigdy nie potnę :)
drugi notes jest prześliczny!
pozdrawiam
aga

IWA pisze...

Faktycznie te papiery są tak piękne, że nie potrzebują dodatkowych ozdób. A notesy rewelacyjnie eksponują to piękno.

Blue pisze...

Moniu co ja mam napisać? Są po prostu boskie

gré pisze...

bardzo ladne

pozdrowienia gré

Anna Carolina pisze...

Śliczne notesy! Pozdrawiam

Chimera pisze...

Proste, ale jakie efektowne! Twój ulubiony jest też moim ulubionym, bardzo mi się podoba :)
Życzę Ci miłego weekednu :)

KOLOROWY ptak pisze...

w przepiękny sposób użyłaś tych papierów! cudownie się prezentują!

Iza pisze...

Wszystkie są przecudowne:)

ewkiki pisze...

Są prześliczne! i widać, że powstały z głębokiej potrzeby :).

Joanna Oborska pisze...

Pięęękne!!!

hania739 pisze...

Śliczne

Unknown pisze...

cudne kolory i wykonanie :))

mocca22 pisze...

wow zatkało mnie-cuuuuudo

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne! :)

Елена Дашкевич pisze...

WOW! Такая красота!!!

AgaSi pisze...

Wszystkie trzy śliczne, widać ten wewnętrzny przymus, który kazał Ci je pociachać :) Bardzo romantyczne, najbardziej podoba mi się drugi, ten z klateczką i motylem.

kamarek pisze...

Cudowne.

Татьяна А. pisze...

Very beautiful palette! Fine work!!!!

Wiśnia pisze...

jestem zauroczona! są przepiękne

ania pisze...

Fantastyczne i niesamowicie klimatyczne:) Pozdrawiam:)

silence pisze...

"Po prostu musiałam..."
Co zrobić, jak mus jest ;) Z tego musu wyszły notesowe cuda. Jeszcze trochę popodziwiam.

carrot pisze...

Wspaniałe notesy! Cudna klasyka :)

Artes de Nágela pisze...

Beautiful!
I also love to make notepads. They are very useful!

Jowita pisze...

Notesy sa wspaniale i perfekcyjnie dopracowane. Uwielbiam ten klimat

Boei pisze...

Twoje notesy są po prostu CUDOWNE!!!
A te papiery też bardzo lubię;)

JagaBa pisze...

Są piękne!!Papiery faktycznie idealne na notesiki!Solidne,w pięknych kolorkach,SUPER!

cyga pisze...

takie nostalgiczne i romantyczne, bardzo lubię Twoje prace w tym stylu

mag pisze...

A ja mam tak jak Fajferek :) Papiery już tyle u mnie leżą, a ja tylko macam i oglądam. Są tak piękne, że aż mi ich szkoda :)
A notesy... Co mogę napisać jak dziewczyny już wszystko napisały. Boskie są :)

Iniekcja pisze...

Moniko, przepiękne! Pozdrawiam :-)

Kasia B. pisze...

Cudne!!!

bossanova pisze...

są piękne!

Ludkasz pisze...

Odleciałam:) Zjawiskowe są:)

MOLLIK pisze...

przepiękne notesy!!!

OriBella pisze...

Notesy pierwsza klasa, nie wiedziałabym czy je w ogóle zapisywac, są takie cudne:)!!!