Translate

piątek, 27 maja 2011

Lodówkowce

Karteczki na zapiski na magnesie na lodówkę to naprawdę świetny pomysł. Zrobiłam dawno temu jeden lodówkowiec dla siebie i sprawdza się świetnie. Dlatego właśnie powstały kolejne.


Pierwszy zrobiłam z zielonej strony W pąkach krokusów, listki i kwiaty wycięte wykrojnikiem Angielskie róże również z tego papieru i ciut potuszowałam :) Do tego zawijaski Marianne, odrobina brokatu Frosted Lace  i kropeczki Pearl Makera.

Drugi powstał ze strony w śliczną krateczkę Misiów stado, dodałam też kwiaty wiśni i kilka gałązek Marianne wyciętych z  arkusza W trzepocie motylich skrzydeł.

Trzeci lodówkowiec zdobią kropki w czerwieni, listki wycięte wykrojnikiem Angielskie róże z W pąkach krokusów i oczywiście moje ulubione kwiaty wiśni :)

Dziękuję za wszystkie słowa pociechy pod wczorajszym postem :*
Życzę Wam wspaniałego weekendu :) Ja wraz z lubelską ekipą wybieram się jutro na II Kongres Kobiet Lubelszczyzny, mam nadzieję, że pogoda dopisze :)
Pozdrawiam :)

34 komentarze:

jolagg pisze...

Kolejny łyk inspiracji... dziękuję!

Unknown pisze...

świetne są! szkoda,że mam drewniane drzwi od lodówki :)

dziękuję za komentarz i zapraszam do mnie raz jeszcze, bo dodałam album dla maleństwa :)

Татьяна А. pisze...

Hello, Monia!!!
Charming magnets!!! Fine idea!!!

Hugs,
Tatiana

ewkaka19 pisze...

fajne naprawdę super. chyba muszę do siebie takie zrobić

Chimera pisze...

Są przepiękne!! W drugim się zakochałam, te kolory i dodatki są boskie :)
Motylkowe prace niedługo powstaną, następny weekend spędzę w domu, więc wtedy na pewno będę działać ;)

perelka111 pisze...

śliczne:)

perelka111 pisze...

śliczne:)

krystynas pisze...

Kolejne śliczności - bardzo mi się podobają, chyba się pokuszę o wykonanie podobnych :-)

Prawdziwe źródło inspiracji, pozdrawiam.

aaa pisze...

Słodziutkie są!!!!!!!

Monika pisze...

Przepiękne! :)

gré pisze...

heel mooi
groetjes gré

ArtIs pisze...

Śliczne Ci wyszły!

bossanova pisze...

śliczne!

Hogata pisze...

Super są, a ten zielony naj! :D

Asia pisze...

Wyglądają rewelacyjnie, pogodne i radosne :)

BETIK pisze...

Śliczne:) Przypomniałaś mi tym samym, że dawno żadnego magnesu nie zrobiłam...:)

ewkiki pisze...

Słodziutkie te lodówkowce! Po prostu miodzik :).Pozdrawiam!

Anabel pisze...

piękne :), aż chyba się pokuszę i gwizdnę dzieciakom jakieś magnesiki :)
udanego kongresu :D

Elly pisze...

They are all beautiful. Such a nice idea!

JagaBa pisze...

Są przepiękne!!!Wszystkie!!!Chętnie widziałbym jeden u siebie na lodówce..hmm..ale najpierw musze kupić nowa ,bo na tej starej to szkoda takie cudo powiesić!!!!A więc kupuje lodówkę!!:))

jojcia pisze...

Jesteś nieziemsko zdolna!
Kwiaty, aż chciałoby się powąchać

cyga pisze...

jakie słodziaki aż żal ich nalodówkę

Kasia B. pisze...

Przepiękne!!!
kwiatki są boskie, niedawno przyszły i do mnie te cuda :)

Barbara pisze...

aż nie wiem,który najpiękniejszy :)

Ludkasz pisze...

Cudne są:) ogromnie mi się podobają:)
Przepiękny jest też exploding box z poprzedniego postu..., ale u Ciebie wszystko jest zawsze piękne....
Mnie też było wczoraj smutno,że już nie ma ze mną mojej Mamy...

immacola pisze...

muszę przyznać, że te lodówkowe zapiśniki to nawet na swojej lodówce mogę kiedyś sobie przymocować :)

najbardziej podoba mi się ten z niebieskimi różami ;) zaczynam Ci zazdrościć maszynki :D

Mona Pendleton pisze...

Such beautiful projects Monia! Have a great weekend!

Malgodia pisze...

Śliczne są, a ten błękitny -cukiereczek :)

Boei pisze...

Są cudowne!! Takie wyraziste i pełne energii:)

kartkomania.com pisze...

Są cudownie bajeczne :)

ziutka pisze...

ale cudne!!!! natchnęłaś mnie, zainspirowałaś... chyba zaraz wezmę się do pracy!
no cud malina! super

monia pisze...

Na pewno się przydają :)
Miło na tak pięknych lodówkowcach zapisaywać sobie swoje sprawy :)

ziutka pisze...

no i spróbowałam... oczywiście moje cosikowo nie dorówna Twoim cudnym lodówkowcom ale ja się dopiero uczę ;) a TY! będziesz moją nauczycielką ;) a raczej inspiratorką ;)
pozdrawiam :)

agateria.pl pisze...

Świetne sa Twoje prace a podrzucanie z czego korzystasz jest dla mnie wielka pomocą. Odtąd będę Cie często odwiedzała.