Translate

środa, 4 maja 2011

Dziś są moje imieniny...

Oprócz imienin mam jeszcze kilka powodów do świętowania - liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła 200, liczba odsłon przekroczyła 20 000 :D, wygrałam w comiesięcznym losowaniu w Hopmarcie dziurkacz :D , a na dodatek mam ogromną przyjemność dołączyć do DT Galerii Rae :D


Aby uczcić te wszystkie wspaniałe wydarzenia zrobiłam prosty komplet - notes i taga. Oczywiście zrobiłam je z prześlicznych papierów Rae, których urody niestety absolutnie nie oddają moje marne fotki...
Papier W kwitnącym sadzie jest tak ozdobny, że dorzuciłam tylko ramkę i motylka wyciętego z arkusza W pąkach krokusów. Motylek wycięty jest wykrojnikiem Joy ze Scrapcafe i pokryty Crackle Accents. Ramka to Spellbinders Nestabilities Lacey Ovales. Zieloną bazę notesu stanowi arkusz W ptasich trelach.
Motylki ciut inspirowane motylami Enczy :)



Do sprężyny przyczepiłam bilecik zrobiony z  taga Przyszła wiosna.


I tył notesu:


Tu widać Crackle Accents na motylku i kwiatach oraz piękne ćwieki ze Scrap.com.pl



Do kompletu prosty tag:


Możecie dołączyć się do mojego świętowania, ponieważ ten komplet zrobiłam dla jednej z Was :) Wystarczy tylko wyrazić chęć posiadania go w komentarzu  do soboty 7 maja godz. 0.00 :)


Dziękuję, że do mnie zaglądacie, życzę wspaniałego dnia i pozdrawiam :)

56 komentarzy:

noomiy pisze...

prześwietny zestaw! gratulacje :)

perelka111 pisze...

Wszystkie najlepszego z Okazji Imienin..moje dopiero za 10 dni:)))
zycze abys dalej tworzyła tak inspirujace i zachwycajace prace..
nawet nie mam smiałości ustawić sie w kolejce po Twoja prace:))


pozdarwiam
zosia

Lakuna pisze...

Wszystkiego naj, naj, naj :) Mnóstwa serdeczności. A praca cudowna! Staję w ogonku chętnych...

Megliken pisze...

Nie wiem, czego Ci jeszcze życzyć, bo widać, ze jesteś kobieta spełniającą się :) To może zdrowia, miłości i uśmiechu!

ecila pisze...

WYRAŻAM CHĘĆ i z okazji imienin ślę moc uścisków ;)

Zuzik pisze...

Wszystkiego naj!
Świetny komplet! Piszę się na niego!;-)

Katrin pisze...

Какая прелесть! Чудесное оформление! Бабочка очаровательная!

Chimera pisze...

Wszystkiego Naj raz jeszcze:)
Komplet jest przepiękny, więc ustawiam się w kolejce.

Татьяна А. pisze...

Monia, Happy birthday!!!
Health, happiness and creative successes!!!
Always I admire and admire your fine works!!!

ewkaka19 pisze...

Wszystkiego najlepszego. Piękny komplecik

asica.p pisze...

gratulacje:)

noomiy pisze...

pe es. oczywiście, że mam na niego ochotę :)

AgaSi pisze...

Moniś, troszkę mnie nie było a u Ciebie mnóstwo pięknych prac i masa dobrych wiadomości. Z okazji imienin wszystkiego najlepszego, najpiękniejszego i najprzyjemniejszego, zdrowia masy i na przydasie kasy oraz niesłabnącej weny. Gratuluję wygranej i dołączenia do kolejnego DT - Brawo!

cyga pisze...

Tyle okazji do świętowania rzadko się zdarza, wszystkiego dobrego i gratulacje, ucałowania w sobotę.

AgaSi pisze...

Zapomniałam dodać, że na nowym zdjęciu w profilu wyglądasz ślicznie - wiosennie i kwitnąco:) No i oczywiście mam ochotę na Twój komplecik :)

silence pisze...

To się uzbierało tych okazji do świętowania :) Imieninowe pozdrowienia przesyłam, bardzo słoneczne :)

Ana pisze...

Moniu wszystkiego najlepszego i gratuluję!
Komplecik śliczny:)

lilavati pisze...

najlepsze życzenia solenizantko:***
Gratuluję wygranych i wyróżnień, życzę samych słonecznych dni i nieustającej weny:)
z przyjemnością ustawię się po ten śliczny komplecik:)

mocca22 pisze...

Wszystkiego najlepszego i gorąco gratuluję :-)

Dorota pisze...

Imieninowe serdeczności posyłam! :)
Komplecik prosty, ale bardzo urokliwy. Chętnie bym go przygarnęła :)
Pozdrawiam serdecznie!

Kasia B. pisze...

Przesyłam moc zyczeń imieninowych!!!
komplecik piękny i nie ukrywam, że chętnie bym go przygaręła :):)
Pozdrawiam ciepło!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Wszystkiego naj, dużo uśmiechu i nieustającej weny twórczej, choć tej Ci nie brak :)
Ja również mam dzisiaj imieniny, więc taki komplecik byłby pięknym prezentem ;)
Pozdrawiam ciepło :)

Unknown pisze...

moje gratulacje,na pewno to wielka frajda być w DT.
wszystkiego, co najpiękniejsze w dniu imienin :) też mam w maju:))
pozdrawiam!

Pagata pisze...

Wszystkiego naj,gratuluję DT a notesik chętnie przygarnę ,a jak :)

Ela pisze...

cudeńko tworzyłaś:)
Wszystekigo dobrego w Dniu Imienin, spełniania się dalej i realizacji wszelkich pomysłów:)

i ja się ustawię w kolejkę do przygarnięcia:)
pozdrawiam

guniaczek77 pisze...

Od imienniczki najserdeczniejsze życzenia spełnienia najskrytszych marzeń! Ja również byłabym mile zaskoczona miłym prezencikiem od Ciebie!!!

Ala M. pisze...

Wszystkiego najlepszego w dniu Twojego święta - uśmiechu na twarzy i radości w sercu!

Unknown pisze...

Wszystkiego naj naj !!!!
Cuda tworzysz !!!

moniqurd pisze...

Moni- wszystkiego najlepszego z okazji imienin, gratulacje z dołączenia do Rae -jestem pewna ,że Wasza współpraca będzie bardzo owocna :)...
A do posiadania takiego cuda nie mogę przepuścić okazji. Pozdrawiam M.

Klarka Mrozek pisze...

Imieninowe serdeczności i życzenia spełnienia marzeń, gratulacje z okazji sukcesów! Podziw i uznanie i ozywiście biorę udział w losowaniu, może akurat;)Z pozdrowieniami

ewkiki pisze...

Imieninowo pozdrawiam Cię serdecznie!
Życzę kolejnych, twórczych pomysłów i radości z ich realizacji! I dużo miłości i uśmiechu na co dzień!

Gratuluję sukcesów również!

I z chęcią zaopiekuję się tym wspaniałym, wiośnianym kompletem!
Buziaki!

Ola pisze...

Wszystkiego najlepszego:)
I się ustawię po ten zestawik.

Daria pisze...

Po pierwsze: Wszystkiego najlepszego!
Po drugie: Gratulacje!
A po trzecie: wyrażam dużą chęć posiadania tego cudnego kompletu :
Pozdrawiam serdecznie :)

Malgodia pisze...

Dołączam się z wielką radościa do wszystkich życzeń i gratulacjii :)
Na komplecik też po cichutku liczę :)

Berberis pisze...

wszystkiego najlepszego imienniczko :))) spełnienia marzeń i wszystkiego naj.. naj...
a po komplecik również ustawiam się w kolejce :)
pozdrawiam

Anabel pisze...

wszystkiego najlepszego z okazji imienin, gratuluje wygranego dziurkacza i przepięknego kompleciku :D

mag pisze...

Bardzo piękny!
Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)
W kolejce po to cudo się nie ustawiam z wiadomych względów :)

vairatka pisze...

Monia, wszystkiego najlepszego z okazji imienin!!!

fasoolka pisze...

Ogromne gratulacje!!! i wszystkiego najlepszego!!! notesik cudny :)

Biżuteria Artystyczna pisze...

Przepiękne... marzę by je zdobyć :)

Anna Zaprzelska pisze...

Kochana!
Po pierwsze - wszystkiego najlepszego!
Po drugie - serdecznie gratuluję!
A po trzecie.... wybierz mnie, wybierz mnie, wybierz mnieeee:)

OriBella pisze...

Nieustającej weny Monia i wszystkiego najlepszego:*

Asia pisze...

Spóźnione ale serdeczne życzenia imieninowe, oby wena nigdy Ciebie nie opuściła :) Komplecik wielce urokliwy, na ochotą staje w kolejce to taki zestaw :)

ania pisze...

Przede wszystkim składam najlepsze życzenia!! Komplet cudny!!!!!!

kasia123 pisze...

Wszystkiego najlepszego.Życzę dalszych takich owocnych lat. Pozdrawiam. Komplecik i wszystkie Twoje prace są piękne i dopracowane.

Julapi pisze...

Nazbierało się tyle okazji, ale przede wszystkim najserdeczniejsze życzenia imieninowe i gratulacje

IWA pisze...

Cudny lekki i wiosenny komplecik, pewnie że mam na niego chrapkę. :-) Samych powodów do radości i dużo natchnienia!

Boei pisze...

Cudne! Zapisuję się;)
Wszystkiego co najlepsze Ci życzę:)

Ewa pisze...

Komplet rewelacyjny :)
Życzę wszystkiego dobrego!

Kasia G. pisze...

Spóźnione ale szczere życzenia przesyłam:))) i ustawiam się w kolejce:)))) no i gratuluję DT, będę zaglądać i podziwiać Twoje prace u Rae

Olga pisze...

Wszystkiego najlepszego!!!
Z całego serca gratuluję sukcesów!!! :)))
Chetnie przygarnę przepiękny komplecik :)

Ludkasz pisze...

Moniczko, jak mogłam przegapić Twoje święto? Zatem lekko spóźnione, ale bardzo szczere życzenia imieninowe. Ja mam swoje imieniny w sobotę, czyli jutro...., może mnie wylosujesz;) hehhe
Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i wiecznej weny Ci życzę:)

Danusia pisze...

Życzę Ci wszystkiego co najlepsze.
Kto by nie chciał takiego kompletu, oczywiście, że się na niego piszę.
Pozdrawiam:)

Monika1011 pisze...

Wszystkiego najlepszego!!Imieniny rowniez moje :)
Piekny komplet i slicznie ukazane papierki,az zal nie ustac w kolejce.
Pozdrawiam Monika

Colorina pisze...

Moniu gratuluję Ci serdecznie:)i życzę Ci kolejnych takich sukcesów:)
Troszkę spóżnione ale szczere życzenia imieninowe dla Ciebie,nieustającej weny twórczej:)
Komplecik prześliczny:)

monia pisze...

Spóznione ale szczere życzenia :)
Szkoda że się spózniłam na ten komplecik:(