Translate

środa, 18 września 2019

Ślubne koronki

Witajcie.
Pokażę Wam dzisiaj ukwieconą, koronkową kartkę na letni ślub, oczywiście z produktami ze Scrapka :)


Bazę kartki okleiłam papierem Grow Old With Me 04.  Na nim nakleiłam koronkę, serwetkę z wykrojnika, delikatną ramkę "O mój rozmarynie" i piękną Parę Młodą. Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów - użyłam magnolii, dużych i małych różyczek , a kompozycję uzupełniłam białymi listkami.



Użyte produkty:
Grow Old With Me 04 Lemoncraft
Ramka "O mój rozmarynie" Anemone
Para Młoda Anemone
Duża róża zestaw biało-kremowy
Róże 10mm białe

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

3 komentarze:

Lisa pisze...

This is so gorgeous! I love the soft colors and beautiful design!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Jest przepiękna, taka cieplutka :)

OriBella pisze...

Śliczna kartka!