Translate

piątek, 26 października 2018

Papierowy wianek

Witajcie.
Wśród tegorocznych zimowych wykrojników Sizzixa można znaleźć świetny Sizzix  Hanging Wreath 662976. Można nim wyciąć koło wraz z zawieszką, kwiaty, kokardkę i wiatraczek. To duży wykrojnik, więc trzeba go użyć z dużą maszynką, np.  Sizzix Big Shot Plus 660020.


Koło wycięłam z tektury falistej, pomalowałam białym gessem, zrobiłam wzorki z użyciem maski z Agaterii Ramka gwiazdki. Z czerwonego kartonu Sizzix Accesory Cardstock Sheets 663007 wycięłam kwiaty i je uformowałam. Duże kwiaty wycięłam wykrojnikiem Sizzix  Hanging Wreath 662976, a malutkie Sizzix Pretty Wreath 662575. Potem dodałam liście wycięte Sizzix Winter Foliage 662571 z zielonego i czerwonego kartonu Sizzix Accesory Cardstock Sheets 663007. Kompozycję uzupełniły śnieżynki z Sizzix Festive Set 662581 i jeleń Sizzix Woodland Deer 662572. Na koniec trochę koronki, kilka czerwonych kulek, odrobina brokatu i gotowe. Wianek wyszedł lekki, ponieważ niemal w całości zrobiony jest z papieru, więc po doklejeniu z tyłu magnesu ozdobi moją lodówkę. 





Użyte produkty:
Sizzix Festive Set 662581
Sizzix Winter Foliage 662571
Sizzix  Hanging Wreath 662976
Sizzix Pretty Wreath 662575
Sizzix Woodland Deer 662572
Sizzix Big Shot Plus 660020 
Sizzix Accesory Cardstock Sheets 663007

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękny wianuszek :) śliczny!

Ellen pisze...

Very beautiful!

Blue pisze...

Tradycyjnie perfekcyjnie wykonana praca.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PRZEPIĘKNY!!!!!!!!!!!!!!

piaseiza pisze...

Fantastyczna ozdoba !

Lisa pisze...

Wow, this is absolutely stunning!! The flowers and leaves look so amazing!! I love this!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Chimera pisze...

Przepiękny jest, bardzo mi się podoba :)

Aneta pisze...

Przepiękna ozdoba. I po raz kolejny już zachwycam się poinsencjami.