Translate

poniedziałek, 15 października 2018

Halloween

Witajcie.
Moja córka ma ostatnio fazę na czernie i ozdoby halloweenowe. To zupełnie nie moje klimaty, ale postanowiłam wyjść ze strefy komfortu i  zrobiłam dla niej shadow-boxa całego w czerniach, fioletach i pomarańczach, z tekturkami ze Scrapka.


Złożyłam shadow-boxa, pomalowałam go czarnym gessem, wykleiłam papierem Tęcza 02 i zrobiłam wewnątrz pagórki. 




Wewnątrz na wzgórzach przykleiłam Straszne drzewo, Nawiedzony domBajkowe kamieniczki. Obok bajkowych kamieniczek, które po pomalowaniu na czarno zrobiły się ciut bardziej straszne, zrobiłam mały cmentarzyk ;) Dodałam potuszowaną na czarno gazę, kulki Pentart i fioletowe koraliki, które również maznęłam czarnym gessem.


Na froncie shadow-boxa przykleiłam potuszowane na pomarańczowo Straszne dynie. Nie mogło się obyć bez kwiatków, ale wybrałam wyłącznie fioletowe różyczki, a pod nimi podklejałam pomalowane na czarno ażurowe Listki. Dodałam też wydrukowane i wycięte grafiki oraz miniaturowe, szklane buteleczki wypełnione koralikami.



Użyte produkty:
Straszne dynie Anemone
Listki Anemone
Straszne drzewo Anemone
Nawiedzony dom Anemone
Bajkowe kamieniczki Anemone
Shadow-box stojący Anemone
Podkład gesso primer Pentart czarny
Tęcza 02 Galeria Papieru 
Kulki średnie Pentart
Mała róża 15mm śliwkowa WOC 

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Madzik pisze...

Fantastyczny projekt!!!

Lisa pisze...

Oh my gosh, it's absolutely amazing!! Wow!! The details are incredible!! I love the dimension and colors!! It's so spectacular and perfect for Halloween!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

piaseiza pisze...

No i świetnie, że się przełamałaś - noc jest fantastyczny!

piaseiza pisze...

znaczy box - edytor psikusami zrobił

Emilia-tworzy pisze...

Strasznie upiorny ten box. Rewelacja!

Ellen pisze...

Gorgeous!

donka66 pisze...

Czadowa praca! Lubię halloweenowe klimaty :)

InspirowaneUczuciami pisze...

Myślę, że powinna Pani częściej wychodzić ze swej strefy komfortu bo praca wyszła genialna! 😊

malwinkowo-scrap pisze...

ale fajna praca:)!

Aneta pisze...

No i dobrze, że wyszłaś ze strefy komfortu...To także nie moja bajka, jednak podziwiam twe dzieło z przyjemnością.