Translate

piątek, 25 maja 2018

Wiosenne kwiaty

Witajcie.
Wiosna w pełni, wszystko kwitnie, zainspirowana wiosennymi kwiatami zrobiłam kilka własnych z foamiranu. Malutkie kwiatuszki wycięłam dziurkaczem i splotłam je na gałązkach.





 



Listki wycięłam z zielonego foamiranu wykrojnikiem Sizzix Meadow Leaves 661746.


Zrobiłam też kartkę, którą ozdobiły dwa duże, różowe kwiaty.


Serwetki wycięłam wykrojnikami Marianne D, a listki wykrojnikiem Sizzix Garden Greens 661206.





Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

23 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudownie Ci wyszły te kwiatuszki :) Ślicznie się prezentują na kartce :)

Madzik pisze...

Super kwiatuszki! Fajny pomysł z tymi maluszkami na gałązce:)

manita pisze...

cudowne!

barbaratoja pisze...

Śliczne kwiatuszki zrobiłaś .

Lisa pisze...

Wow, the flowers are absolutely stunning!! I love them!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

aga-craft pisze...

O raju, jak żywe !!!

piaseiza pisze...

Prześliczne kwiatki!

Aneta pisze...

Są fantastyczne! I wspaniale prezentują się już na kartce.

mirosek pisze...

Zakochałam się w "maluszkach" :)

Wanda pisze...

wow! Moniu mistrzostwo świata :)

a.le kartka pisze...

Jakie śliczne!

Chimera pisze...

Jakie cudne te kwiatuszki! Masz do nich rękę :)
Kartka wyszła naprawdę pięknie.

ScraPinki pisze...

Genialne są te Twoje kwiaty. Uwielbiam je.

WuWu pisze...

Niewiarygodnie realistyczne😍

Malgodia pisze...

Cudowne!!!

malażabka pisze...

Śliczne kwiatuszki a i karteczka też :)

Ann pisze...

Piękne :)

Justyna pisze...

Przepiekne!

fabryka prezentów pisze...

Piękne :)

Joanna pisze...

piekne bukiety a kartka cudowna

aa_dorota pisze...

Przepiękne kwiaty. Pięknie ozdabiają kartkę.

Dorota pisze...

Rewelacyjne kwiatki i ich wykorzystanie ;)

el pisze...

świetne są te maluszki