Translate

środa, 23 maja 2018

Urodzinowa

Witajcie.
Dziś pokażę Wam mocno zaległą kartkę, jaką zrobiłam jeszcze w lutym na urodziny Craft Wawy w podziękowaniu za 5 lat świetnych scrapowych imprez.


Ozdobiłam ją moimi kwiatami, małe kwiaty zrobiłam z wykrojników z zestawu maszynki Foldaway 662220 dodałam serwetkę wyciętą Sizzix  Antique Doily 661720 i listki Sizzix Garden Greens 661206. Użyłam również wykrojnika Hello Doily 661096 do wycięcia borderków i Butterflies 662516 do motylków. Cyferkę wycięłam wykrojnikiem Brush Numbers 661726.


Papiery pochodzą ze Studia 75 oczywiście.



Użyte wykrojniki Sizzix:
wykrojniki z zestawu maszynki Foldaway 662220
Antique Doily 661720
Garden Greens 661206
Hello Doily 661096
Butterflies 662516
Brush Numbers 661726

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne kwiatuszki!!! Wspaniała karteczka!

SD pooja pisze...

Gorgeous card!

Lisa pisze...

This is so stunning!! The flowers look amazing!! I love the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Wanda pisze...

prześliczna :)

Madlenia pisze...

Karteczka jest urocza, kolorystyka przyciąga wzrok, kontrast białego/beżu z fuksją zachwyca :) i te kropeczki świetnie uzupełniają całość. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :).

GosiaMachynia pisze...

Bardzo ładna !! Cudne kwiaty !

Aneta pisze...

Kwiaty w intensywnym kolorze wspaniale ożywiają kartkę. Piękna!

ScraPinki pisze...

Cudowna praca.

malażabka pisze...

Ślicznie skomponowana, kwiaty przyciągają uwagę :) Piękne są :)

Ann pisze...

Śliczna :)

fabryka prezentów pisze...

piękna kartka

Joanna pisze...

prześliczna urodzinowa kartka

aa_dorota pisze...

Cudne kwiaty. Nadają charakteru kartce.

Dorota pisze...

Kolejna piękna ;) Ale się u Ciebie dzieje na blogu :)