Translate

niedziela, 27 maja 2018

Na niebiesko

Witajcie.
Dziś przychodzę do was z kolejnym bukietem wiosennych kwiatów.


Kwiaty zrobiłam sama z foamiranu, ozdobiłam nimi kartkę. Do ozdoby użyłam też ślicznej ażurowej agateriowej ramki, a kompozycję kwiatową uzupełniły stemple listki róży i listki peonii, które odbiłam Distressem Peeled Paint na arkuszu Oh Hello Spring 1/6.



Użyte produkty:
Gwiazdka - ramka
Peonia zestaw 2 duży
Róże + listki 1
Distress Peeled Paint
Oh Hello Spring 1/6

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

16 komentarzy:

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Śliczna :)

mag.misterna pisze...

Cóż tu więcej pisać - po prostu cudowna :)

mosia pisze...

Piękności <3

ScraPinki pisze...

Przepiękny komplet.

Lisa pisze...

So absolutely stunning!! The flowers look amazing!! Gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

WuWu pisze...

Bajka!!!

Madzik pisze...

Cudowna!!!

Ann pisze...

Pięknie ukwiecona :)

malażabka pisze...

Piękny komplet :)

Aneta pisze...

Och, jak ja uwielbiam niebieskości wszelakie, a tu prezentuja się tak wspaniale. Przepiękna kartka.

Donia pisze...

Cudowny komplecik:))

fabryka prezentów pisze...

prześliczna :)

Joanna pisze...

te twoje kwiatki wyglądaja jakby byly z delikatnego materiału!!!!

SiódmyAnioł pisze...

Obłędna kompozycja - urzekająca lekkością :)

aa_dorota pisze...

Piękna.

Dorota pisze...

Kwiatki cudne, a to połączenie niebieskich z białymi boskie ;)