Translate

niedziela, 6 maja 2018

Kartki komunijne

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać kartki zrobione z użyciem pięknej komunijnej kolekcji Anemone 2018.


Pierwszą kartkę ozdobiłam ażurowym kielichem i moimi kwiatami z białego foamiranu.



Druga kartka jest zupełnie prosta, typu kopertówka. Ozdobiłam ją rozetką wyciętą Sizzix Rosette set 662691 i ramką majowy ogród. Na pudełku  nakleiłam napis z zestawu z ramką.



Trzecią kartkę zdobią białe kwiaty, a w centrum nakleiłam na kosteczkach hostię, zaembossowaną i pokrytą brokatem.



Czwarta kartka również jest formatu DL, ozdobiłam ją pięknym, warstwowym kielichem.



I na koniec shadow-box z zestawu z okienkiem, który trochę przerobiłam. Zamiast pokrywki z okienkiem zrobiłam okładkę, którą ozdobiłam kwiatami z białego foamiranu i gałązką winorośli.



Wewnątrz shadow-boxa nakleiłam ramkę-kielich i więcej foamiranowych kwiatów. 



Podoba mi się ten efekt księgi. Oczywiście zrobiłam również miejsce na życzenia i pieniądze.



Użyte produkty:
Hostia 01 Anemone
Kielich dwuwarstwowy Hostia 02 Anemone
Kielich z hostią ażurowy Anemone
Pamiątka pierwszej komunii świętej ramka i napis Anemone
Ramka Kielich Anemone
Zestaw winnica pańska Anemone 
Ramka majowy ogród 08 Anemone
Pianka foamiran biała
Perełki 3mm białe
Pudełko na kartkę pełne białe
Pudełko na kartkę DL białe
Pudełko shadow-box z okienkiem białe

18 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękne komunijne pamiątki! Cudo!

piaseiza pisze...

Piękne! Co to za wykrojnik z gałazką winorośli?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

dziękuję :)
to wykrojnik z alli :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Zachwycające pamiątki!! Ślicznie skomponowane!!!

zojka pisze...

Cudowności prezentujesz! Prześliczne :)

Madzik pisze...

Cudowne pamiątki! Jak zawsze idealnie skomponowane:)

Arleta pisze...

rewelacyjne pamiątki

Lisa pisze...

Wow, they are all so elegant and gorgeous!! I love the beautiful designs of each one!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

adablog14 pisze...

MAMMA MIA CHE MERAVIGLIA...TUTTI BELLISSIMI...baci Ada

piaseiza pisze...

dziękuję

mosia pisze...

WOW! Cudowne!

Sigrun pisze...

Cudne!

Donia pisze...

Urocze pamiątki:))

Aneta pisze...

Wspaniałe i to wszystkie bez wyjątku! I ja miałam wczoraj dzień z kartkami komunijnymi. :-)

aa_dorota pisze...

Taki styl kartek komunijnych lubię najbardziej. Stonowane kolorystycznie i bardzo eleganckie.
Jak widać u Ciebie, niby jeden styl, a tak dużo różnych form.
Cudne są. Trudno byłoby mi wybrać najładniejszą.

Monika pisze...

Wspaniałe pamiątki komunijne

Dorota pisze...

przepiękny komplet ;)

ScraPinki pisze...

Uwielbiam twoje prace.