Translate

piątek, 16 czerwca 2017

Pudełka pełne wspomnień

Witajcie.
Czas komunii już przeminął, ale pozostały wspomnienia i zdjęcia, które można zamknąć w ozdobnych pudełkach. Ozdobiłam je stempelkami Winogrona zestaw, które odbiłam tuszem Distress Peeled Paint na papierze Oh Hello Spring! 1/6 i wycięłam.



Stempelki świetnie pasują do magnolii i przestrzennych winogron. Wszystkie kwiaty pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Na tym pudełku oprócz stemplowanych listków użyłam również ornamentów, które zaembossowałam białym pudrem






Użyte produkty z Agaterii:
Zestaw Ornamentów 2
Winogrona zestaw
Róże + listki 1
Oh Hello Spring! 1/6
Distress Peeled Paint
puder do embossingu biały  

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne pudełeczka!!!!!!!!!!

Wanda pisze...

cudnie :)

Lisa pisze...

Wow, these are all absolutely stunning!! What gorgeous boxes!! Such amazing keepsakes!! Love them!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

adablog14 pisze...

Monika sono BELLISSIMI...hugs ada

piaseiza pisze...

Fantastyczne!

Arleta pisze...

cudowne

aga-craft pisze...

Zachwycające wszystkie !!!

Unknown pisze...

Witam czy jest możliwość zamówienia u Pani kartki pudełka z tortem?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Niestety nie, przykro mi.

wiola_c pisze...

Pudełka są prześliczne. Twoje kwiatowe kompozycje są zawsze przepiękne i dopracowane w każdym szczególe. :)

Chimera pisze...

Przepiękne i bardzo eleganckie :)