Translate

środa, 21 czerwca 2017

Łapacz snów Papericious

Witajcie.
Nigdy jeszcze nie robiłam łapacza snów, a teraz miałam tę przyjemność dzięki fantastycznym chipboardom z czerwcowej kolekcji Papericious.
Małe kwiatuszki zrobione według mojego kursu, pozostałe również zrobiłam z kartonu Sigma. Wszystkie tekturki pomalowałam na biało, dodałam im błysku brokatem Crystal Clear. Oprócz zestawu z łapaczem użyłam również piórek z zestawu Feathers i do łączenia kółek z zestawu Ring Collage.
Bardzo trudno pokazać urodę mobila na zdjęciach, to, co zobaczycie, to efekty czwartej próby fotografowania. Zapraszam do oglądania:
 













Produkty Papericious:
Chipboard Ring collage
Chipboard Feathers
Chipboard Round Dream Catcher

Sigma cardstock
Fabric flowers FL5002
Fancy Chain Lace
Crystal Clear  
perły z Wedding Collection Kit 

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny!!!!!!!

Chimera pisze...

Jaki cudny! Prześlicznie wygląda, tak lekko :)

Wanda pisze...

fantastyczny :)

Lisa pisze...

Wow, this is stunning!! I love the feathers and the colors of the flowers!! Gorgeous dreamcatcher!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Paulyntolyna pisze...

Jest piękny :) Rewelacyjny :)

Megliken pisze...

Piękny jest! Magiczny!

chris pisze...

Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
Register in comments: blog name; blog address; and country
All entries will receive awards for your blog
cordially
Chris
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So beautiful!

wiola_c pisze...

Śliczny! Cztery sesje ... podziwiam Twój upór i determinację. Zdjęcia na pewno nie oddają uroku mobilna na żywo ale i tak są świetne :)