Translate

środa, 1 czerwca 2016

Komplet z albumem

Dziś pokażę Wam komunijny komplet z albumem-harmonijką z Eco-Scrapbooking.



Ozdobiłam je papierem My Wedding Craft&You Design, kwiatami z Wild Orchid Crafts, ramkami wyciętymi Marianne D i tekturką z Wycinanki.


Wybrałam największy album, o rozmiarach 640x220mm, składany do rozmiaru 160x220mm, który pomieści maksymalnie 6 zdjęć. Okładki to tektura lita oklejona białym papierem. 



Kartkę do kompletu ozdobiłam bardzo podobnie jak albumik.  Użyłam ramek Marianne D CR1350, CR1331 i borderu LR0413.



Do kompletu ozdobiłam również torebkę średnią, do której zmieścił się albumik i kartka.  


Cały komplet wygląda tak:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

aga-craft pisze...

Przepiękny komplecik :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały komplet :)

el pisze...

śliczny

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Przepiękny! Co za elegancja!

Wanda pisze...

zachwycający komplecik cudna kolorystyka i kompozycja :)

artiza pisze...

piękny zestaw:)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

This is beautiful. The blue tone is gorgeous.

a.le kartka pisze...

Jak zwykle przepięknie!

Eliza Art pisze...

Pięknie się prezentuje komplecik. Pozdrawiam

Dobra pisze...

Komplecik jest przepiękny, wszystko skomponowałaś wspaniale.

piaseiza pisze...

Fantastyczny komplet!

Dorota pisze...

Piękny i elegancki ;)

Madlenia pisze...

Delikatnie to wszystko wygląda, masz niesamowity talent łączenia kolorów i komponowania kwiatów, w taki sposób, że pomimo mnogości elementów wszystko jest piękne, lekkie i delikatne. Podziwiam!

wiola_c pisze...

Zachwycający komplecik. :)