Translate

piątek, 31 października 2014

Pudełeczko z życzeniami

Dzisiaj mam dla Was recyklingowe pudełeczko pełne życzeń ;)


Rolkę po taśmie pakowej zamieniłam w pudełeczko ozdobione kwiatami. Użyłam też listków róży i listków ażurowych. Banerki wycięte wykrojnikami "Moc życzeń" i "dla Ciebie" zamieniłam w chorągiewki, przykleiłam do kawałków patyczków do szaszłyków i umocowałam na środku pudełka.


Papier to Salmon pink z kolekcji Color basic Olgi Heldwein.


Użyłam cudnych kwiatów z Wild Orchid Crafts: pastelowych magnolii,  białej trellis rose, białych różyczek w dwóch rozmiarach 15mm i 10mm oraz 6mm pączków róż.
Listki wycięłam z zielonego papieru czerpanego, dzięki czemu mają jednakowy kolor z obu stron.



Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

Świat według Basi pisze...

Piękne pudełeczko

Klaudia/Kszp pisze...

Cacuszko! :)

Czarna dama pisze...

Ale śliczności :)

a.le kartka pisze...

Śliczne malenstwo, perfekcyjne i urocze.

wiola_c pisze...

śliczności. :))))

dokaem pisze...

Piękne pudełeczko - na największe skarby :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczne pudełeczko :)

Unknown pisze...

Piękne pudełko :)

krystynas pisze...

Przepiękne recyklingowe pudełeczko. Podoba mi się sposób wykorzystania wykrojnikowych banerków.
Pozdrawiam

AgaSi pisze...

Boskie po prostu, samo w sobie stanowi prezent, a z jakimś dodatkiem w środku to już mega :)

Ewa S. pisze...

Śliczne maleństwo - chorągiewki są rewelacyjnym pomysłem!!!