Translate

piątek, 22 sierpnia 2014

Romantycznie na urodziny + nowości

W Rosy Owl dziś wysyp nowości, ale zanim się za nie wezmę mam dla Was romantyczną, urodzinową kartkę ze starszymi napisami i listkami.


Użyłam napisu W dniu Urodzin. Wycięłam biały napis i pokolorowałam go na odpowiedni odcień promarkerem. Kompozycję kwiatową uzupełniłam o listki róży, które wycięłam z zielonego papieru czerpanego.


Serce wycięłam Marianne D CR1283, a małe listki CR1264. Użyłam papierów Craft&You Design: kwiecistego Vintage Time 1, różowego Vintage Time 4 i Vintage Time 7.


Wewnątrz, oprócz życzeń, nakleiłam napis Sto lat oraz wróżkę Marianne D LR0323.


I jeszcze rzut oka na wykrojnikowe nowości:


Kartka wędruje na wyzwanie do:
Crafty Creations Dig deep (punch, pearls, flowers)
Sisterhood of Crafters Fav Colours (pink of course ;) )
As You Like It 2 Fav Embellishments and Why (Flowers and ribbons, add romatic look to my cards)

Dziękuję za odwiedziny i za pozostawione miłe słowa :* Życzę udanego weekendu :)

26 komentarzy:

Chimera pisze...

Piękna i bardzo romantyczna :)

Wanda pisze...

przepiękna karteczka:)

Unknown pisze...

piękna :) taka delikatna i romantyczna :) i ta słodka wróżka - ech... można się rozmarzyć :)

Megliken pisze...

Moniu, Twoje kwiatowe romantyczne kartki są niepowtarzalne!

chanya13 pisze...

Piękna!!!

Unknown pisze...

Piękna kompozycja i kolory ;)

a.le kartka pisze...

Pieknie i kwiatowo a nawet trochę bajkowo:-)

artiza pisze...

cudnie...

Ewa S. pisze...

Jest boska!!! Pięknie układasz kwiaty Moniu, ja to chyba jakoś tak je ściskam.

Edyta pisze...

Urocza i romantyczna

mosia pisze...

Cudownie kwiatowa!

dokaem pisze...

Taka romantyczna i słodka... cudna!

Paseczkowa pisze...

Długo mnie u Ciebie nie było ale widzę, że absolutnie nic sie nie zmieniło :) jak zawsze pieknie i elegancko :) jestem pod wrażeniem :)

Diane pisze...

Beautiful card...so soft and pretty!! Thank you for joining us at "The Sisterhood" for our "YOUR Favorite Color" challenge!!
Diane TSH DT

wiola_c pisze...

Prześliczna, z piękna kompozycją kwiatową. A wróżka w środku, domyślam się, spełnia wszystkie marzenia. ;)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna, świeża, delikatna kartka :)

Darlene pisze...

Absolutely beautiful inside and out! Love the design and of course these beautiful papers!
Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘YOUR FAVORITE COLOR’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Anonimowy pisze...

Love the pretty flowers and gorgeous paper, very sweet
Hugs Julie P

Mój świat kolorów pisze...

Znowu przepiękna:)

Ludkasz pisze...

Cudna karteczka:) Bardzo lekka i subtelna:)

AgaSi pisze...

Wiesz że uwielbiam Twoje kartki :) Piękna jest!

Arleta pisze...

rewelacyjna karteczka

witaminka pisze...

bardzo romantyczna karteczka

Dobra pisze...

Śliczna delikatna karteczka.

Magda Meg fashion pisze...

Jestem oczarowana!

Unknown pisze...

Przecudowne kartki, jestem zachwycona, chętnie bym taka zamówiła