Translate

niedziela, 17 sierpnia 2014

Wciąż na niebiesko

Dziś kolejna kartka ślubna na niebiesko ;)


Podstawę kompozycji kwiatowej utworzyły piękne, duże primowe róże, do których dodałam małe, białe różyczki i listki. Duże listki wycięłam ulubionym dziurkaczem Marthy Stewart. Na listkach dorzuciłam też kilka mikrokulek.


Pod kwiatami ukryła się koronkowa serwetka wycięta wykrojnikiem Primy i cudna żywiczna ramka. Kupiłam tę ramkę już jakiś czas temu i wciąż mi jej było szkoda użyć ;) Aby ją było lepiej widać pomalowałam ją delikatnie niebieskim promarkerem, a na rogach nakleiłam niebieskie perełki. 


Primowe kwiatki są przestrzenne, a więc jak zwykle w zestawie torebka, tym razem z serduszkową zawieszką z wykrojnika Marianne D CR1283 i napisem W dniu Ślubu od Rosy Owl.


Materiały ze Scrap&Art:
Antyczna Biel Ramki i Serce - Żywiczne Prima
niebieskie róże Prima
Koronka II wykrojnik Prima
białe różyczki Prima
Dziurkacz warstwowy Liść Martha Stewart
Dziurkacz brzegowy - Delikatne koronkowe serca Martha Stewart

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :*

15 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

No właśnie ta piękna rameczka na ażurowej serwetce rzuciła się mi w oczy :-)))Piękne niebieskości i eleganckia torebeczka :-)))

witaminka pisze...

piękna karteczka

a.le kartka pisze...

I znowu pięknie:-) Ramka jest cudna i stanowi wspaniałą ozdobę.

Dobra pisze...

Przecudna praca, piękna kolorystyka i ta cudna rameczka od razu rzuciła mi się w oczy.

Unknown pisze...

Jakie kochane *u*

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Wauw Monika, this looks gorgeous..
Greetings Miranda

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Rameczka faktycznie piękna, koroneczka Primy świetnie tu wygląda (choruję na nią :-( ale nigdzie nie można jej od jakiegoś czasu kupić) całość ŚLICZNA - bardzo lubię na niebiesko :-)

Kasia Udalska pisze...

Wspaniała kartka - znów w mojej ulubionej kolorystyce! i torebeczka jaka urocza :)

dokaem pisze...

Zimowo się zrobiło :) Piękna karta i wspaniała kolorystyka! Elegancko bardzo.

krystynas pisze...

Piękne niebieskości i wspaniała ślubna inspiracja.

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka. Rameczce w takiej kolorystyce, z delikatnymi "przetarciami" promarkerami jest do twarzy. Czasem tak bywa, że żal jest czegoś użyć do pracy, szczególnie, gdy ma się to tylko w pojedynczym egzemplarzu. Potem jednak "dojrzewa się" do decyzji i zdobi ta rzecz, tak jak u Ciebie, przepiękną karteczkę. :)

Kasia B. pisze...

Piękna kolorystyka, rameczka, kompozycja.....
Jednym słowem całość przecudna!!

Lady E pisze...

Piękna kartka, bardzo elegancka! Śliczne kwiaty :)

Ewa S. pisze...

Ramka jest bosko podrasowana i cudnie skomponowana z kartką!!! Też tak mam - to co mi się podoba najdłużej przechowuję aż, można powiedzieć, się zestarzeje. Z talerza ostatnim kęsem też zjadam to, co mi najbardziej smakuje:)

Ludkasz pisze...

ta też śliczna:)