Translate

piątek, 25 kwietnia 2014

Prawie jak kopertówka

Dzisiaj mój pierwszy post na blogu Rosy Owl. Na pewno słyszałyście już o pierwszych polskich wykrojnikach, a jeśli nie, to koniecznie sprawdźcie półki sklepiku. Na razie produktów niewiele, ale oferta będzie się poszerzać. Na początek w ofercie jest sporo polskich napisów. Wykrojniki są świetne, bardzo dobrze docinają, a wycinanki łatwo z nich wypadają.


Jak wiecie kopertówek robić nie potrafię, więc ratuję się formami udającymi kopertówki i taką właśnie kartkę dziś Wam pokażę. Jest to kartka z opaską, którą ozdobiłam napisem Najlepsze życzenia, to większy z dostępnych napisów. Dodałam też kwiaty i listki, a pomiędzy listki wkleiłam zawijaski odcięte z literki U z napisu Urodzin.



W komplecie pudełko, również z napisem.


Dziękuję za odwiedziny, życzę Wam miłego weekendu :)

20 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna:)

el pisze...

wykrojniczki rzeczywiście bardzo przydatne

Lady Fanaberia pisze...

Śliczna. Podoba mi się zestawienie kolorów i te bukiety maleńkich kwiatów :)

Dobra pisze...

Piękne prace, wspaniała kolorystyka

Ludkasz pisze...

Piękny komplecik:)
Chyba nie ma kartki, której nie potrafisz zrobić, więc no;)Nie opowiadaj takich bajek;) Buziaki

wiola_c pisze...

cudny komplecik, a pomysł z zawijaskami genialny. :)

Wanda pisze...

uroczy komplecik:)

Unknown pisze...

Świetnie wymyślony komplet:)

Eawera pisze...

Śliczny komplecik

betina pisze...

Świetny pomysł na nieco inną kopertówkę:)
Esy-floresy dodają wdzięku opasce.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*

Pomysł na tę pseudo-kopertówkę zaczerpnęłam od Agnieszki Scrappassion, tu jest jej kurs http://lemonadestamps.blogspot.com/2011/02/pamietacie-eleganckie-kopertowki.html Ja zrobiłam jak zwykle po swojemu ;)

Chimera pisze...

Cudo! I to bardzo romantyczne :)

a.le kartka pisze...

Śliczna i elegancka kopertówka! Zawijaski zupełnie nie wyglądają jak U:):), mają za to mnóstwo uroku.

artiza pisze...

rewelacja...

Matilde pisze...

Bardzo udana ta imitacja :)))

Czarna dama pisze...

Ja jestem zachwycona, i te kolory, cudne :)

miszka52 pisze...

Pomijając urodę niezwykłą Twoich dzieł... Hip hip HURRRAAA! To na rzecz polskich wykrojników. Nareszcie.... Mam nadzieję, że to będzie się rozwijać. Jakże mi brakowało polskich napisów... Lecę na zakupy :D Matko, i znowu majątek pójdzie na to moje hobby... Ciekawa jestem, jakiej wielkości są te wykrojniki, bo nie wiem czy mam brać większe, czy mniejsze...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)

Miszko rozmiary wykrojników są podane w sklepie, szukaj ich na dole stron z produktami.

miszka52 pisze...

No faktycznie, gapa ze mnie... Na dół nie dotarłam... Dziękuję. Już pozamawiałam... Matko! Zbankrutuję - jak nic... :\

Ewa S. pisze...

Bardzo fajny pomysł na prostą, ale elegancką karteczkę!!! Czekam z ciekawością na następne pomysły, Moniu z naszymi rodzimymi wykrojnikami - świetnie, że je mamy!!!