Translate

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Część druga...

...i ostatnia prac z kwietniowego zestawu Nostalgia Polish Kit Project.


Zrobiłam drugi blejtram, tym razem kompozycję oparłam o koła. Kwiaty zrobiłam ręcznie z papieru z zestawu, brązowe różyczki, małe różowe kwiatuszki i gałązki także są z zestawu. Spoza zestawu dodałam listki wycięte dziurkaczem Marthy Stewart z papieru wizytówkowego, mikrokulki i trochę kryształków.  Farby, gesso i pasta strukturalna 13arts. Kawałka tiulu użyłam jako stempla i stemplowałam gessem delikatny biały wzór.



Do kompletu, jak poprzednio ozdobiłam kopertę, również usztywniłam ją połówką bazy kartki.



Cały komplet wygląda tak:


I jeszcze mały deser - kartka ślubna, przy zrobieniu której użyłam wyłącznie materiałów z zestawu, łącznie z turkusowym opakowaniem. Kwiatuszki zrobiłam z jednego z papierów z zestawu, delikatnie podkolorowałam je turkusową mgiełką 13arts. Pod tekturową ramkę podkleiłam kawałek tiulu, a potem kawałek bibułki z opakowania.



To już wszystkie prace z kwietniowego zestawu Polish Kit Project. Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Życzę udanego poniedziałku :)

25 komentarzy:

mapowska pisze...

Jakie piekne! :D
Świetny ten zestaw PKP.

el pisze...

cudowny kit a Twoja prace przeurocze

Anka_Hanka pisze...

Moniko, widzę jak pięknie rozwijasz umiejętności poznane na warsztatach z Olgą, stosujesz media coraz piękniej:)

wiola_c pisze...

zachwycający komplecik. cudnie wykorzystałaś ten KIT, a od siebie przede wszystkim dodałaś piękną kompozycję, pomysł na niego i smak, że już nie wspomnę o świetnym wyczuciu mediów. Turkusowa kartka ślubna też mnie oczarowała. :)

Aszczka pisze...

WOW gały mi wyszły ;-)))

SD pooja pisze...

Fantastic...

mosia pisze...

cudowne prace!
piękna kolorystyka na obu.

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Przepiękne!!!

betina pisze...

Kolejny, bajeczny zestaw.
Karteczka zaś subtelna i elegancka.
Fajnie KIT-ujesz :)))))))))

Nowe Love Papierowe pisze...

Świetne prace!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Śliczne prace, niesamowita kolorystyka i boskie kwiatuszki! Bardzo lubię romantyczną Monię :)

Dorota Dołęga pisze...

uwielbiam te twoje blejtramy <3

Wanda pisze...

cudne prace:)

OriBella pisze...

No i jak Ty się za coś weźmiesz, no po prostu inspiracje the beściarskie:)

Lilka pisze...

Bajeczne....!

Chimera pisze...

Ale śliczności!! Bardzo spodobał mi się blejtram, wspaniale go skomponowałaś :)

origata1 pisze...

Wszystko bardzo piękne :)

piaseiza pisze...

Rewelacja! Blejtram jest świetny, a turkusowa kartka fantastyczna!

Czarna dama pisze...

Ależ to pięknie wygląda :)

Peninia / Gosia pisze...

Tworzysz takie cudowności...ach po prostu zakochana jestem w Twoich pracach!

Słonecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia
http://peniniaart.blogspot.com/

Gosia pisze...

Wszystkie prace z tego kwietniowego zestawu są przecudne!!!Podziwiam i wzdycham....

Klaudia/Kszp pisze...

Fenomenalne prace. Blejtram zapiera dech :)

Ludkasz pisze...

Rewelacyjnie:)

Arleta pisze...

poprostu brak mi słów

Ewa S. pisze...

Nie do napatrzenia, nie do znudzenia - są przecudne!!!