Translate

wtorek, 12 listopada 2013

Komu notes, komu?

Piękne kolory papierów morwowych skłoniły mnie do wykonania trzech notesów.


Tekturowe okładki  wszystkich trzech najpierw okleiłam kremowym papierem czerpanym z sita 150g. Nadaje się do tego idealnie, jest bardzo elastyczny, dostosowuje się do krawędzi i nie załamuje.


Beżowy notes ozdobiłam papierem morwowym z zestawu naturalnego. Dodałam wycinanki z papierów również z tego zestawu, wybrałam inne odcienie. Do tego naturalna dratwa, serwetka Marianne D CR1201, tekturowe piórko z Tricksart i obłędnie piękny kwiat  Gardenii.


Prawda, że jest cudny?


Drugi notes okleiłam trawiastym papierem morwowym z zestawu zielonego. Dodałam kawałek koronki, dratwy i tekturowy dekor z Tricksart. Listki wycięłam z innego z papierów z zielonego zestawu, zawijaski z zestawu naturalnego. Piękne kwiaty można kupić również w Namaste.



I ostatni notes, ozdobiony grubym i fakturowanym papierem morwowym z zestawu niebieskiego. Na kompozycję złożyły się listki, różyczki, tłoczone motylki, dekory z Tricksart i kwiaty zrobione z niebieskich wycinanek.


Tę kompozycję zainspirowały fantastyczne prace Iriny.


Jeśli chciałybyście posiadać jeden z notesów, napiszcie w komentarzu, który wybieracie :) W piątek wylosuję jedną osobę, do której trafi wybrany notes.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Mam nadzieję, że zajrzycie do mnie również jutro :)

58 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Przepiękne notesy! Czy chciałabym posiadać jeden z nich? OCZYWIŚCIE - beżowy:)

wiola_c pisze...

Śliczne notesy. :)
I w dodatku można jeden z nich sobie wybrać o ile szczęście dopisze. ;)
Aż trudno się zdecydować. Może beżowy, z pięknym kwiatem gardenii?
Teraz tylko trzymam mocno kciuki, żeby szczęście mi dopisało. :D

Megliken pisze...

Wszystkie notesy są niesamowite! Jakoś nie myślałam o tym nigdy, żeby w swoich pracach używać papieru czerpanego, a teraz po prostu muszę jak najszybciej go kupić i zacząć robić takie cuda :D
Najbardziej podoba mi się notes niebieski - jest cudowny!

luzik-Danka pisze...

Wszystkie są przepiękne i naprawdę nie potrafię wybrać który najfajniejszy.W wyniku wyliczanki wyszedł trzeci niebieściutki.
Nigdy jeszcze notesu nie robiłam:((
Teraz czekam do piątku może słoneczko zaświeci...))
pozdrawiam serdecznie

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Danusiu :*
Koniecznie musisz spróbować, robienie notesów to świetna zabawa :)

Ilona Zbieg pisze...

cudowne:):)
Którykolwiek - bo kazdy inny i śliczny;)
Ale jeśli miałabym wybór to turkusowy

Edyta pisze...

To ja turkusowy poproszę :)

Aga Michniewicz pisze...

aaaaaa pewnie że bym chciała! Zielony najbardziej przypadł mi do gustu :)

Pagata pisze...

A ja z różowym kwiatkiem bym chciała ;)

Magdalena Deberny pisze...

Ja, ja ja, Turkusowy poproszę :)

Karteluszki Reni pisze...

Piękne notesy, ten z naturalnymi kolorami podoba mi się, zielony też rewelka, ale że absolutnie nie mam szczęścia w tych zabawach, więc niech pozostanie w mych marzeniach. Pozdrawiam

Mar Knutsel pisze...

Wonderfull

Groetjes Marian

Tami pisze...

ale cudne, ten niebieski jest boossskkii :)

katslittlepassion pisze...

jakie cudności widzę! :)

IWA pisze...

Wszystkie piękne, a że jestem maniaczką błękitów, to poroszę turkusowy! A swoja drogą zaciekawił mnie ten fakturowany papier. :-)

ewinka Nowa pisze...

Piękne wszystkie, turkusowy skradł moje serce :-)))

Dorota Dołęga pisze...

jejkuuuu ja chcę ten jasny <3

Ania pisze...

I ja poproszę cudowny turkusowy notes :)

Monia pisze...

Turkusowy jest cuuuudny :) Chciałabym, oj chciała..... :)

betina pisze...

Wszystkie są piękne lecz najpiękniejszy .... turkusowy :D

Świat według Basi pisze...

wspaniale te notesy przepiękne ja bym wybrała zielony

SD pooja pisze...

Beautiful !!

Klarka Mrozek pisze...

zielony ach zielony!

Unknown pisze...

Wspaniałe! Zieleń jest taka soczysta, beż jest piękny i delikatny, ale ten turkus! Magia! Ja turkusowy poproszę! :)

Paseczkowa pisze...

Ale cuuuuudne :)

Espiritu pisze...

Wow...so beautiful notes )
If I can I shoose blue =)
Love this colour

Wiosenne Wycinanki pisze...

Papiery prezentują się rewelacyjnie :) Tak samo jak notesy - przepiękne :)
Moja papierowa przygoda dopiero się zaczyna, więc notesy tym większe robią na mnie wrażenie. Są naprawdę cudowne, a te faktury nadają im niepowtarzalnego charakteru. Z przyjemnością zgłaszam się więc do losowania. Wybór jest niesamowicie trudny, ponieważ wszystkie są wspaniałe. Postawię na ten w naturalnych kolorach - taki subtelny, ciepły, elegancki. Pozdrawiam serdecznie! :)

wiol5 pisze...

Wszystkie są śliczne ale notes z papierem morwowym jest najbliższy mojemu sercu :)

Czarna dama pisze...

Ale śliczności, każdy jeden ładniejszy od poprzedniego. Ja tez chce taki sliczny notesik, wybieram kolor zielony :)

Żyrafka pisze...

Piękniaste notesy :) Ten z kwiatem gardenii uśmiecha się do mnie :)

dagala pisze...

śliczne scrapki robisz i chciałabym posiadać coś od Ciebie... Bardzo podoba mi się bezowy, dziś nie stawiam na motylki, choć trudna decyzja bo wszystko ładne

Ewelina pisze...

Wszystkie sa wspaniale! Mnie uwiódł niebieski! Pozdrawiam przeserdecznie.

Becia scrapuje pisze...

Wszystkie śliczne jak zawsze ale beżowy jest cudny i the best!!!

Wanda pisze...

wow cudne wszystkie i trudny wybór, najbardziej beżowy:)pozdrawiam

Chimera pisze...

O mamo! Jakie piękności, wszystkie bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Jeśli miałabym wybrać jeden, to zdecydowałabym się na niebieski :)

piaseiza pisze...

Przepiękne notesy - najbardziej chciałabym mieć niebieski

nawrosia art pisze...

Witaj.
Wszystkie cudownie piękne, trudny wybór. Ale najbardziej pragnę niebieski.
Kciuki zaciskam i czekam na wyniki.
Pozdrawiam cieplutko.

moniqurd pisze...

Cudo, cudo i cudo. To ostatnie niebieskie z chęcią bym przygarnęła. Może szczęście dopisze, już trzymam kciuki.

Agnieszka(AgaP) pisze...

Piękne wszystkie notesy trzy- każdy wyjątkowy i w innym stylu. Baaardzo podobają mi się bezowy i turkusowy. jeśli mam wybrać jeden- turkus rządzi ;-D

krystynas pisze...

Bardzo inspirujący u Ciebie tydzień z papierem - notesy wspaniałe.
Spróbuję ... może szczęście dopiszę - ten beżowy szczególnie wpadł mi w oko :)
Pozdrawiam

Matilde pisze...

Obłędne te notesy! A gardenia faktycznie przecudowna :) Nic dziwnego, że ten beżowy najabrdziej mi się podoba :)

Unknown pisze...

Ojej jakie cudne - co jeden to lepszy, ale najlepsiejszy niebieski :-)

ROMA pisze...

Wszystkie są śliczne, ale niebieski - po prostu o b ł ę d n y !!!

AgaSi pisze...

Cudne po prostu wszystkie trzy, ale ten kwiat gardenii jest boski, więc wybrałabym notes beżowy. Raczej mogę tylko o nim pomarzyć, z moim szczęściem... :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Notesy wszystkie są niesamowicie piękne :) a że lubię kolor fioletowy i zielony to wybrałabym notes zielony :) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Pięknie wykonałaś te notesy . Każdy z nich ma coś w sobie .... Jeśli dopisze mi szczęście poproszę o niebieski . :-) Pozdrawiam.

Cleo pisze...

Wszystkie są bajeczne, ale gdybym musiała wybrać jeden to chyba byłby zielony :)

Dorota pisze...

Cudowne notesy. Mój faworyt to ten w turkusach :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Aszczka pisze...

hmm trudno wybrać, bo wszystkie piękne - chyba kremowy, taki naturalny byłby mi najbliższy ;-)

el pisze...

o jej , jak dla mnie turkusowy -ten kolor mnie prześladuje ale w pozytywnym stopniu

Nitki Ariadny pisze...

Boskie są wszystkie trzy, ale serce mocniej zabiło do niebieskiego:)
Pozdrawiam!

Lavender. pisze...

Ojej! Wszystkie są śliczne...jednak jak zobaczyłam niebieski to aż musiałam wziąć oddech tak mnie zachwycił. : )

OriBella pisze...

Piękne, zachwycające i niepowtarzalne :) Ten z kwiatem gardenii, tak ten bym wybrała:) Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Robisz piękne rzeczy Moniko, a na dodatek chcesz sie nimi dzielić - super!!! Może mi się poszczęści i będę miała jedno z Twoich dzieł u siebie? Serce chciałoby wszystkie notesiki, bo każdy piękny, bez wyjątku. Rozum jednak podpowiada, że zdecydować trzeba się na jeden, więc wybieram... beżowy i będę zaklinała los, żeby notesik trafił do mnie :-)

rosse5 pisze...

Przepiękne notesy! Ten papier czerpany sprawia, że wyglądają tak "eko" mimo wszystkich ozdób, które zresztą po mistrzowsku dobrałaś. Chętnie bym przygarnęła jeden - najbardziej zauroczył mnie turkusowy...

agatha_g pisze...

nie ma co wszystkie są piękne, ale zielony skradł moje serce :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniale notesy :) To i ja stane w wkolejce :)
Gardenia jest bardzo ladna :)

misz-masz barbary pisze...

Moniś te notesy i jeżeli można to piszę się na niebieski dla córci :)
pozdrawiam gorąco :)