Translate

sobota, 6 lipca 2013

Jeden wykrojnik, wiele możliwości

Witajcie  w ten gorący dzień.
Drugiego dnia moich inspiracji dla Scrap Pasji pokażę Wam rezultaty mojej zabawy z wykrojnikiem Marianne D LR0269. Bardzo lubię ten wykrojnik, ponieważ możliwości jego wykorzystania jest mnóstwo. Różowa kartka stała się dzięki niemu niezwykle koronkowa, ponieważ ozdobiłam nim oba jej boki.  Szmaragdowa kartka to forma, którą już kiedyś robiłam, taka wariacja kopertówki. Wykrojnik LR0269 stworzył jej zamknięcie. Również dół niebieskiej kartki  zdobi LR0269. Delikatnie przycięłam jej wierzchołek, po to, by kartka mogła stać prosto. 
 
Mam nadzieję, że moje inspiracje się Wam spodobały. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia jutro :)

26 komentarzy:

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Kartki przepiękne, nie sposób się nie zachwycić. Jesteś niesamowicie kreatywna i utalentowana. Ale bardzo mi się podoba cały post niezwykle inspirujący i mocno zachęcający do kupna kolejnego wykrojnika...

katslittlepassion pisze...

wow, prześliczne kartki! super kolory.

Nana and Papa pisze...

I just love your work. I have never seen such beautiful, intricate work. Can I ask if there is any way to translate into English the site you list for Marianne D products?

I look forward to your email every day:~)
Barb

Artes de Nágela pisze...

Beautiful pieces with wonderful design!
They all amaze me!
Hugs!

Ludkasz pisze...

Piękne te kartki:) Wykrojnik jest świetny:) Ale Ty go wykorzystałaś mistrzowsko:)
Romantyczny zestaw z poprzedniego posta też cudny:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Ilona Zbieg pisze...

Moniu
są przepiękne
oryginalne
ukwiecone a zarazem delikatne

ehhh fajny ten wykrojnik:) nawet takiego dnia znałam:)

a.le kartka pisze...

Użyłaś wykrojnika w sposób tak niestandardowy, że tylko podziwiać. Szczególnie różowa kartka mnie zaskoczyła. Wszystkie wyglądają imponująco :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne :) Druga ma super kolor :) Śliczne są :)

ursula Uphof pisze...

Love your cards. Like how you have used this die in such different ways. Thanks for sharing.

Wanda pisze...

prześliczne karteczki:)

Riet pisze...

What a wonderful cards.

Hugs Riet.xx

ewinka Nowa pisze...

Piękny wykrojnik i piękne kartki,zwłaszcza druga :-)

Elwira-k pisze...

Oj spodobały się, bardzo się spodobały... tylko jak tu zdobyć maszynkę? :)))) Niezwykłe te dziurkowane kwiatki!

Jessica Strider pisze...

Gorgeous cards. That die is very pretty. :)

ArtIs pisze...

...i to bardzo! Zawsze takie przejrzyste, świeże i eleganckie:)

Embellishments pisze...

Your cards are Gorgeous!!! I really love the dies.
~Steff~

wyszywanka7 pisze...

Wspaniałe wykorzystanie wykrojnika, kartki wyszły świetnie.

Chimera pisze...

Cuuuudne! Świetnie wykorzystany wykrojnik :)

Matilde pisze...

Obłędne karteczki!!!

Ursula Alice Stegmann pisze...

Drei zauberhafte Karten, Eine schöner als die Andere.
Liebe Grüsse, Ulla

wiola_c pisze...

Inspirujesz nas Moniś prześlicznymi karteczkami. :)

Kasia B. pisze...

Przesliczne Moniu!!!
bardzo oryginalne formy i cudne wykonanie !!

Pelargonia pisze...

U Marianne polubiłam, na Hand-made Cards polubiłam i napisałam, tutaj też powiem :) Są piękne, zwłaszcza niebieska...

AgaSi pisze...

Kupując ten wykrojnik na zlocie w Warszawie miałam tylko 1 pomysł na jego zastosowanie, ale wiedziałam, że Ty coś wymyślisz :) Nie pomyliłam się, dzięki Moniś - szczególnie ta różowa karteczka chwyciła mnie za serce, chociaż wszystkie są przepiękne :)

el pisze...

ale cudne masz pomysły , mistrzyni z Ciebie wielka , dzięki Tobie widzimy świat w innych barwach

Faith A at Daffodil Cards pisze...

Oh! my goodness, what amazing creations.

Thanks for being my new follower, I very much appreciate it.