Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Zielony czy fioletowy?

Papiery K&Company są piękne, pełne wspaniałych wzorów i kolorów.  Dwa boxy powstały z dwóch różnych kolekcji.


Zielony box ozdobiłam papierem Charlotte. Ten zestaw papierów jest bardzo wintage, ale zielony arkusz okazał się bardzo uniwersalny. Połączyłam go z różowym kartonem, dodałam sporo kwiatuszków i w efekcie otrzymałam wiosenne pudełeczko imieninowe.




Fioletowo różowy box ozdobiłam dwoma arkuszami  Watercolor Boquet. Uwielbiam te papiery, mają wspaniałe, kwiatowe wzory.




Które pudełko podoba Wam się bardziej?
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzę pięknej, słonecznej niedzieli :)

47 komentarzy:

Dobra pisze...

Oba pudełeczka są cudowne i wspaniale wykonane, ale to zielone urzekło mnie niesamowicie.

Ewa S. pisze...

Ja zachwycam się jednym i drugim, oba pudełka są wyjątkowej urody, a torciki są obłędne. Uwielbiam i podziwiam umiejętność konsekwencji w ozdabianiu skrzydełek pudełka. Wspaniałe!!!

wiola_c pisze...

Mi podobają się oba i chętnie zobaczyłabym je na żywo. :)
Śliczne wiosenne kompozycje i oczywiście perfekcyjne wykonanie. :)
Aż kusi by samemu spróbować zrobić takie torciki.

Nitki Ariadny pisze...

Przepiękne obydwa! Skłaniam się jednak ku fioletowemu:)

niemy film pisze...

Fioletowe jest urocze, wyszło pięknie ;)

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Oczywiście,że oba są idealne. Na pierwszym świetny układ wykrojników, niby znane kształty a w Twojej kombinacji powstał zupełnie nowy ornament. A kompozycje kwiatków na obu pudełeczkach po prostu obłędne. Genialne są Twoje prace, można na nie patrzeć bez końca...

Chimera pisze...

Na tytułowe pytanie nie odpowiem, bo oba są przepiękne! Poza tym zielony i fioletowy (i czarny jeszcze), to moje ukochane kolory :)

wełniana kraina pisze...

fioletowe:)

Megliken pisze...

Wow, te pudełeczka są fantastyczne! Mi bardziej podoba się zielone :D

Matilde pisze...

Wspaniałe! Za ciężki wybór, żeby zdecydować, które ładniejsze :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, ZAUBERHAFT!!! So wunderschöne Boxen. Da kann man nur staunen.
Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

Marta Dębicka pisze...

Zdecydowanie zielone dużo ładniejsze. Zieleń bardzo ładnie kontrastuje z różowymi dodatkami :) Z tym, że nie jestem obiektywna, bo nie lubię fioletowego koloru :D

Josta pisze...

Cudne te pudełeczka! Trudny wybór ... Powiem trochę matematycznie (skrzywienie zawodowe?) - 60 : 40 na korzyść zielonego :)

Pasje Justychy pisze...

Oba pudełka niesamowite, świetnie dobrane papierki oraz jak wspaniale ułożone kwiatki:) podziwiam :D

danutka pisze...

Obydwa pudełka są prześliczne, Bardzo trudny wybór, nie potrafię zdecydować:)

krystynabozenna pisze...

Oba cudne...

ellyscard creatief pisze...

Wow Monica these two boxes are beautiful.Really lovely project.
Gr Elly

Klaudia/Kszp pisze...

Nieziemskie, Moniu. Te tociki, to arcydzieła :)

Iliana pisze...

Oba są piękne, ale to zielone jest bardziej wyraziste. Cudowne.

ewinka Nowa pisze...

Fioletowe pudełko cudnie ożywiłaś bielą i różem :-))))

handmadebykasiula pisze...

Fiolet zdecydowanie, bo uwielbiam fiolet!

AgA pisze...

to pytanie nie do rozstrzygniecia, ponieważ oba kolory są cudne. A Ty je jeszcze tak pieknie wykorzystujesz, że dokładasz im uroku :)

luzik-Danka pisze...

Oba cudne.Nie potrafiłabym wybrać

[Kasia] pisze...

Torciki to Ty "pieczesz" cudowne ;)zielone pudełeczko urzekło mnie szczególnie!

pomieszane-poplątane pisze...

Oba są piękne:) Trudno się zdecydować!:)

Jadwiga pisze...

Cudowny box... i ten fiolet ;)

coco.nut pisze...

cudne, po prostu cudne!!! a te torty to prawdziwy majstersztyk!!!

Riet pisze...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

mProjekt pisze...

Zakochałam się:) są piękne:)

AgaSi pisze...

Moni, oba przecudne! Nie potrafię się zdecydować! Torty jak prawdziwe, aż chce się spróbować :)

Kasia B. pisze...

Cudne, zachwycające.... to za mało powiedziane
oczu nie mogę oderwać :)

danutka pisze...

Wciąż zachwycam się pudełkami, ale chyba jeszcze bardziej torcikami:) Chętnie skusiłabym się na zrobienie takiego tortu, tylko nie bardzo wiem, jak się do niego zabrać. Może zrobiłabyś kursik robienia tortu:)?

OriBella pisze...

Te torciki wewnątrz ozdobione kwiatami są zachwycające!!! Pudełka... nie ma szans, żeby wybrac, które ładniejsze, oba rewelacyjne!:)

Barbara pisze...

chyba jestem za fioletem...choć oba są imponujące-zwłaszcza środki :)

el pisze...

bo ja wiem ..... w środku ten zielony ale fioletowy w całości jest cudny....

betina pisze...

Zielone! ABSOLUTNIE !!! :)))))))))

IWA pisze...

Niesamowite i zachwycające oba, ale chyba zielone bardziej mnie urzeka. Obłędny tort, aż mi ślinka na niego pociekła tak smakowicie wygląda... :-)

mrumru pisze...

zielony bardzo ciekawie wygląda w połączeniu z różem, no fioletowy jest poprostu fantastyczny

elima pisze...

Box zielony jest bardzo elegancki, ale w (moje) oczy rzuca się bardziej ten fioletowy.
Ale wnętrza są genialne w obu przypadkach! :)
Piękne prace.
Pozdrawiam

kathi17 pisze...

These are both so beautiful I can't choose a favorite. They are both equally beautiful.

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniale sa oba box'y :) Torty z kwiatuszkami wygladaja cudnie :)

Ilona Zbieg pisze...

Moniu cudne są te Twoje boxy

a torciki prześliczne

Ewelina pisze...

Przepiekne boxy, mi bardzo przypadla do gustu zielono rozowy. Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Obydwa pudełka są piękne. Kiedy zobaczyłam je pierwszy raz spodobało mi się zielone, a teraz potrząc, uważam że i to fioletowe ma swój urok i trudno byłoby mi wybrać to ładniejsze :-)

Handmade By Doris pisze...

Piękne oba boxy! trudno wybrać, ale chyba kolorystycznie bliższy mi jest zielony :))

Jasminum art pisze...

Hmmm oba pieczołowite, kuszące aczkolwiek zielone z różyczkami skradło moje serce :) pozdrawiam cieplutko,
Jasminum art

Unknown pisze...

pudełeczka są przepiękne, dla siebie wybrałabym zielone z różyczkami