Translate

piątek, 22 lutego 2013

Zapraszam na candy

W styczniu minęło już 3 lata od założenia mojego bloga.
Z tej okazji małe podsumowanie - napisałam 542 posty, w zamian otrzymałam 14 266 przemiłych komentarzy od Was, każdy jest bezcenny i wywołuje uśmiech na mojej twarzy :* Mojego bloga obserwuje już 988 osób!
Chciałabym Wam podziękować za te wszystkie wspólnie spędzone chwile  i dlatego zapraszam Was na małe candy.


Do zdobycia znany już Wam kalendarz z zakładką, narożny dziurkacz, kilka stempelków, naklejki...


...wstążki, koronki, papiery Marianne D i Webster Pages , mały porcelanowy naparstek...


...i garść zrobionych przeze mnie kwiatków.



Candy potrwa od 22 lutego do 9 marca, ogłoszenie wyników 10 marca.
Zasady są tradycyjne: należy się zapisać pod tym postem poprzez kliknięcie niebieskiej żabki oraz zamieścić informację wraz z pierwszą fotką i aktywnym linkiem u siebie na blogu.


Zapraszam do wspólnej zabawy i życzę powodzenia :)




183 komentarze:

Unknown pisze...

Z bardzo miłą chęcią się zapisuję na Candy :)Pozdrawiam !

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Gratuluję!! To wszystko jest dowodem na to, jak wiele można osiągnąć, jeśli kieruje nami prawdziwa pasja! Życzę wielu jeszcze sukcesów w twórczym życiu. Powodzenia!

Unknown pisze...

Super jestem pierwsza:)

Katerina Lazio pisze...

Congratulations! :)

Lilka pisze...

Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu....wielu...
Pozdrawiam!
Lidka-Lilka :O)

Natka pisze...

Moniu!
Serdeczne gratulacje również z mojej strony! Jestem fanką Twojej twórczości i myślę, że niedługo osiągniesz liczbę 2000 wiernych obserwatorów, 1000 postów oraz 300000 przemiłych komentarzy, bo Twoje prace są naprawdę zachwycające!

Pozdrawiam serdecznie

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne te cukieraski!

Ela 17 pisze...

Piekne candy tyle pieknośći z chęcią się zapisuję

Shraddha pisze...

Gratuluję :) Twoje prace są przepiękne, nic dziwnego, że tak dużo osób do Ciebie wraca :)

Anreda pisze...

Good morning,

I'm not so good in Polish, so I do it here in english * lol *
(the blog also shows always translate, otherwise it is not for me to understand).

You always make such beautiful creations, am totally in love with. Beautiful creations!

Hopefully I can do with it, even if I'm not polish. I love the candy, so I have my fingers crossed.

Hugs from the Netherlands,
Anreda

Trenutki kreativnosti pisze...

Congratulations!! The candy is very sweet.

Ewelina pisze...

Wspaniala rocznica! Wspaniale jest zawsze goscic u ciebie na blogu zawsze tyle pieknych inpiracji! Gratuluje i zycze dalszych sukcesow. Pozdrawiam

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Mi sono iscritta al tuo bellissimo blog candy...auguri per i tre anni del tuo blog...tre anni di lavori bellissimi e di grande ispirazione per me...
un bacione Ada

mośtynka pisze...

Moniko to zyczę ci jeszcze 97 lat blogowania,wtedy będziemy świętować okrągłą rocznicę!
Dziękuje ci za twój blog,za to że dzielisz się swoimi pomysłami i za kursiki z których korzystam .
Oczywiście stanę w kolejce po smakołyki
Pozdrawiam cieplutko!
Zapraszam

Magda Łuczak Art pisze...

Piękna rocznica :)
Ja staję tylko ze względu na Twoje cudne kwiatki :)
Pozdrawiam!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Na Twojego bloga trafiłam jakiś czas temu dość okrężną drogą, bowiem ze strony Marianne Design. Przeczytałam oczywiście wszystkie posty, fotki znam niemal na pamięć, bo mogę je oglądać dziesiątki razy niemal szukając drugiego dna a po prostu za każdym razem doszukując się nowych detali, pomysłów, inspiracji. Szalenie podoba mi się Twój styl i technika. Jesteś WIELKA przez to, że dzielisz się z innymi swoim talentem i pracą i bardzo, bardzo za to dziękuję!

Żyrafka pisze...

Gratuluje! i dziękuje za moc inspiracji:)Pozdrawiam:)

Asio pisze...

Gratuluję rocznicy i fanów :)))
Wspaniałe Candy :)

gré pisze...

heel erg leuk monia
ik doe mee met de candy

groetjes gré

barbarahaft pisze...

życzę kolejnych rocznic i nieustającej weny twórczej....
Kolejka taka długa będzie, ze chyba o wygranej nie ma co liczyć, ale pomarzyć można....

eda pisze...

Fajnie byc 990 obserwatorem i 20 w komentarzach :) Gratuluje rocznicy! Dolaczam do candy i zapraszam w odwiedziny do mojego dekupazowego bloga, pozdrawiam, eda

Unknown pisze...

Kwiatki booooskieeee..... jak nic, zapisuje się :)

Wanda pisze...

Gratuluje kolejnej rocznicy blogowania :) z miłą chęcią ustawiam się po słodkości:)pozdrawiam

wiola_c pisze...

Moniś gratuluję!!!!
Życzę kolejnych twórczych chwil, wielu nowych obserwatorów i komentarzy.
Ja z przyjemnością zaglądam do Ciebie oglądając Twoje piękne prace.
Candy jest bardzo kuszące.
Niestety omijają mnie te słodkości, bo bloga nie prowadzę. :(
Dziewczynom życzę szczęścia w losowaniu. :D

CARPENTER pisze...

wspaniałe candy :D

Joanna Wiśniewska pisze...

Ależ cudowności Moniu, pudełeczko z 'Ferrero Roche' wpsaniałe :):)

Людмила pisze...

Я в восторге от ваших работ!
Поздравляю с юбилеем!

betina pisze...

Gratuluję i życzę nieustającej weny :)))

Ela pisze...

Gratulacje wspaniałego bloga i twórczości papierowej!!!
Cudności przygotowałaś:)
Pozdrawiam

ellyscard creatief pisze...

Hello Monika I am here for the first time and love your creations, so I am your new follower.
Also your candy is great and I added it on my sidebar.
Thanks for the chance to win.
If You visit my blog I'm very happy.I hope you like it.
Gr Elly , from The Netherlands

Anonimowy pisze...

Ah, nic więcej nie chce tylko te kwiatki, bo są cudne! :-) Pozdrawiam

Evgeniia Kolesnikova pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Evgeniia Kolesnikova pisze...

шикарнейшая конфетка, очень хочется её заполучить))
ссылочка справа на панельке http://saygee-wwwbloggercomcreate-blogg.blogspot.ru/

zetkaArt pisze...

Gratulacje :)

Kabis pisze...

Jestem zakochana w Twoich pracach i bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w tej zabawie:) strasznie zazdroszczę Ci talentu:)

Ala M. pisze...

Tworzysz piękne prace, wspaniale inspirujesz - gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych cudownych, scrapowych lat!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dzięki Wiolu :*
Załóż bloga szybciutko i dołączaj :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dzięki Asiu :*
Ależ masz bystre oczy, wypatrzyłaś, że pudełko po Ferrero, hehehe

Anastasia pisze...

Hi Monika,

What a great candy!!! I love, love, love your creations, you`re an inspiration.

Hugs, Anastasia.

МамаФиалка pisze...

Поздравляю с юбилеем!

Suzan pisze...

Hallo Monica,

Its a beautiful Candy!! You make beautiful cards.

Many greetings,
Suzan

Trojanda pisze...

Cudne nagrody :) Spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

ArtIs pisze...

Choćby dla samych kwiatów muszę stanąć w kolejce:) Reszta też smakowita :)Buziaki!

Sonia pisze...

Hi dearest Monia,I knew your blog time ago,I was a silent follower,now I follow you publicity,I saw your fabulous candy from my friend Ada^_^
I added your candy on my sidebar,thanks a lot for the chance to win^_^
Happy blogaversary^_^
If you visit my blog I'm very happy^_^
Sonia

Aga pisze...

cale mnostwo pieknych skarbow, z przyjemnsocia sie przylanczam do zabawy i zycze wszytskiego dobrego z okazji rocznicy :)

ewinka Nowa pisze...

Gratulacje z okazji 3 lat blogowania :-))) Życzę kolejnych rocznic,wszelkiej pomyślności,nieustającej weny i wzrastającej stale liczby obserwatorów i komentatorów :-)))

zancia pisze...

i ja sie ustawiam w kolejce po te słodkosci i gratuluje rocznicy :)

kathi17 pisze...

Congratulations on three years of your beautiful blog Monia! You make some of the most beautiful cards of anyone!

Aluna pisze...

Gratuluję rocznicy, mam nadzieję, że wytrwasz jeszcze co najmniej kilkanaście lat, byśmy mogły (li) podziwiać Twoje wytwory. wiesz, że do Ciebie zaglądam - może znów mi się poszczęści :) Info tradycyjnie na pasku bocznym. Pozdrawiam, Aluna

Madlenia pisze...

Piękne kwiatuszki, gratuluję rocznicy i ustawiam się grzecznie w kolejce po candy(-zowane) słodkości :), pozdrawiam

Matilde pisze...

Kochana, te liczby robią wrażenie :) I mówią same za siebie! Piękne prace, piękne miejsce - miło tu do Ciebie zaglądać :)

Nitki Ariadny pisze...

Gratuluję rocznicy! Zapisuję się z przyjemnością:)

gabi pisze...

Gratuluję rocznicy. Ja też ustawię się w kolejce choć zwykle szczęścia nie mam :)

Agata pisze...

Monika gratuluję rocznicy i życzę Ci następnych tak owocnych i twórczych latek! Fajnie było Cię poznać i z miłą chęcią zaglądam na Twojego bloga i czekam na Twoje warsztaty. Z wielką przyjemnością ustawiam się po te cudeńka. Pozdrawiam Agata

zargos pisze...

Gratuluję rocznicy ! Ja chyba powoli budzę się z zimowego snu i zaczynam tworzyć ;)

jolagg pisze...

Moniko, kolejnych wspaniałych rocznic!!!

Unknown pisze...

Wszystkiego najlepszego. Weny twórczej i czasu by móc realizowac wszystko co głowa podpowiada :D
Pozdrawiam :))

Beacia - 24 pisze...

Moniu kochana 100 lat bloguj z nami wariatami
i Twoimi wiernymi podglądaczami :)
Byś twórczością nas zaskakiwała
i kolejne rocznice świętowała,
Obyś zawsze uśmiechniętą buzię miała
gdy będziesz kolejne cudo produkowała :)
Wszystkiego naj, naj, naj ze szczerego serducha :)

dorota24680 pisze...

Ja też chętnie wezmę udział.

aPARAt pisze...

Dopiero tu trafiłam i bardzo mi się podoba ;) i już jesteś obserwowana ;)

scrapfantazje pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!
Pozdrawiam!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Sandro witaj! Jesteś moim 1001 obserwatorem :) Podeślij mi swój adres, to poleci do Ciebie malutka niespodzianka :)

Unknown pisze...

Wspaniałe prezenty przygotowałaś:) Chętnie się zapiszę i zostanę na dłużej, zapraszam równie do mnie:) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

iKartki pisze...

Zgłaszam się:)
ikartki.blogspot.com

PattArtDesign pisze...

Życzę kolejnych 3ech,33 a nawet 333 lat na blogu ;)
Tworzysz piękne prace, oby wena Cię nigdy nie opuściła.
Już obserwuję ;)
Pozdrawiam.

Terenia pisze...

Gratulacje i życzenia kolejnych rocznic.
Zapowiedź Twojego Candy już u mnie na blogu - ja sobie pomarzę o tak wspaniałych prezentach.
http://terenias.blogspot.com/2013/02/candy-u-moniki.html

Pozdrawiam serdecznie

Halina pisze...

Sto lat!!

sosnowygaik pisze...

Gratulacje. Chętnie się przyłączę do zabawy. Pozdrawiam:)

ecila pisze...

WOW! Ile wspaniałości;))

Iliana pisze...

Witam. Chętnie wezmę udział w Twoim candy. Wszystkie rzeczy jakie przygotowałaś są po prostu cudowne... Ale by mi się przydały :D
Gratuluję trzech lat! Ja się obawiam, że aż tak wytrwała nie jestem, ale będę próbować :D
Banerek już jest na moim blogu (http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/)
Pozdrawiam
Iliana

marcela831 pisze...

Gratuluję, i ja chętnie przyłączę sie do zabawy :) http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/ pozdrawiam

Alcia pisze...

Serdecznie gratuluję !! I po słodkości staję :D Bo ja straszny łasuch jestem ;)
Pozdrawiam !!

frezja pisze...

laaaaa, pierwszy dzien zabawy a tu taki tlok? uu, i wszyscy sie lokciami rozpychaja rozumiem :X
staje i ja grzecznie w ogonku :D

frezja pisze...

ps te papiery sa cudowne!!!! a kwiatki wlasnolapnie krecone?? to pakuj w woreczki i sprzedawaj ;

ivonno pisze...

Ustawiam się i Ja!!! Kwiatuszki przepiękne:-) Życzę mnóstwa pomysłów i dużo czasu aby móc je realizować.

oswojone hobby pisze...

cudowne cudeńka tworzysz. Gratuluję talentu.

hania739 pisze...

Gratuluje 3 latek blogowania :)) Po te wspaniałości i ja z przyjemnością się ustawię.

Megolandia pisze...

Gratulacje wytrwałości!!!

Violinowo pisze...

Lubię tu zaglądać dlatego i ja zapisuję się na Twoje cukieraski.

weronkaa84 pisze...

Wspaniałe cukierasy, dopisuję się do długiej kolejki:)

Pasje Justychy pisze...

Cuda rozdajesz więc chętnie się zapisuję:)
pozdrawiam

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Jest co świętować! Lubię Cię odwiedzać, bo bardzo inspirujące są Twoje prace :)
Na cukierasy z chęcią się zapiszę, ale sądząc po liście chętnych szanse mam marne ;)

Fascynacje Ju pisze...

I ja również chętnie spróbuję ...
Najpierw jednak chciałabym Ci z całego serca pogratulować tych trzech lat ... tych wspaniałych wyników ... ale przede wszystkim talentu i pracowitości których nie sposób nie zauważyć oglądając Twoje prace ...

Drobiazgi co cieszą pisze...

moje gratulacje blog fantastyczny ,prace przepiękne zabawa wyborna i dlatego tu jestem

Edilza Teixeira Scrap e Artes pisze...

Oi Moni!!!

Parabéns por mais um ano de vida e que Deus lhes dê muita saúde, paz e também muita criatividade. Seus trabalhos são belíssimos!!! Obrigada por compartilhar conosco esse doce maravilhoso.

Beijos

tojatenia pisze...

I ja ustwiam się w tej bardzo długiej kolejce.

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

A kto powiedział, że nr 153 nie może być szczęśliwym? ;) Super candy. Gratuluję pięknej "rocznicy" i życzę wielu pomysłów na takie cudowności, jakie przez cały czas można tu oglądać :)

vena7 pisze...

Gratulacje rocznicowe składam .Te trzy lata bardzo obfite były ..życzę kolejnych lat na bogato w wenę .Pozdrawiam.

Mariusz Gierszewski pisze...

Ale długa lista gości :) Gratuluję odwiedzin, komentarzy ale przede wszystkim wytrwałości na kolejne lata. Pozdrawiam Mariusz :-)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Witam, jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się u Ciebie podoba :) gratuluje i ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam i zapraszam do siebie na cukierki.Jadzia

Mariolka... pisze...

Zyczę wielu kolejnych, twórczych lat i gratuluję takiej rocznicy!
Pozdrawiam,Mariola:)

Chimera pisze...

A ja dziękuję za to wspaniałe i inspirujące miejsce w sieci. Uwielbiam Cię odwiedzać!

kukusya pisze...

рада знайомству! дякую за шанс виграти таку смакоту!!!

Unknown pisze...

Wow, ale tłumy...;) W ten sposób wyrażam podziw, ale w żadnym razie nie zdziwienie:) Gratuluję rocznicy i osiągnięć! Twój blog i prace znam od dawna (choć nieoficjalnie do tej pory;). Przykuwają uwagę detalem, dokładnością, starannością. Mnie wpędzają w zachwyt i... kompleksy;) Po prostu, mało elokwentnie znowu, WOW!
Pozdrawiam Ewa

Unknown pisze...

Witam i z przyjemnością biorę udział w zabawie:) nagrody są tak śliczne, że już trzymam za nie mocno kciuki:) Ach, gdyby tylko się udało...:) Gorąco pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Piękny jubileusz.Piekne prace,podziwiam i zazdroszcze ale tylko troszeczke-talentu i pomysłów.Zapisuje sie na candy.Nagrody sa swietne,moze szczescie mnie nie ominie.Pozdrawiam,i zapraszam w swoje skromne progi:)

aldonietka pisze...

To candy wcale nie takie małe... Mnóstwo tu niespodzianek - i w candy, i na blogu... Gratuluję pomysłów i czekam na nowe inspiracje...

Elunia pisze...

Ale wspaniałości przygotowałaś!!
Kocham słodycze więc nie może mnie zabraknąć w tej długaśnej kolejce. Grzecznie ustawiam się i po cichu liczę na szczęście :))

Gratuluję jubileuszu :))

OriBella pisze...

Śliczności dla nas przygotowałaś Moniu, aż się boję marzyc;) Gratuluję i życzę, aby dalej ta przygoda trwała i się wspaniale rozwijała:)

nuka pisze...

Gratuluję 3 latek i życzę kolejnych! twoje prace podziwiam już od jakiegoś czasu i ciągle mnie zaskakujesz!

Renikaa pisze...

Było 988 obserwujących a ja juz 1025 :). Przyłączam się do zabawy. Warunki spełnione. Pozdrawiam

mrumru pisze...

gratulacje, przyłączam sie :) banerek u mnie na blogu po lewej stronie

Moniq pisze...

Gratuluję rocznicy !!! Pozdrawiam.

Solange Barreto pisze...

Amo suas criações, amo seu blog.
Parabéns pelos 3 anos de maravilhosas inspirações.
Fico imensamente feliz pela oportunidade de participar dessa espetacular doce.
Um beijo, sucesso, fique com Deus.

koKARTKOWA kraina pisze...

ile chętnych... :) ale może akurat się uda.
Gratuluję 3 lat i wspaniałego talentu

Пъстър свят pisze...

Мила Monia, поздравления! Създавате невероятна красота! Честити три-блог годинки! Пожелавам Ви нестихващо творческо вдъхновение!
Поздрави: Mими

Anonimowy pisze...

Какая замечательная конфета!!! Обожаю Ваши работы!!!

w klatce wyobraźni pisze...

gratuluje pięknej rocznicy i życzę kolejnych dni pełnych inspiracji i czasu na pasję

Ludkasz pisze...

Kochana, wielu kolejnych bardzo twórczych rocznic Ci życzę:)
A słodkości fantastyczne, ustawiam się i ja:)
Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

zapisuję się z ogromną przyjemnością :):))

fafarfalla pisze...

życzę kolejnego twórczego roku i dołączam do baaaaardzo dłuuuuuugiej kolejki :)

fafarfalla pisze...

i chętnie dołączam do obserwatorów :)
pozdrawiam

Simonne pisze...

Lovely work Monia and congratulations on the anniversary! I´m following you now and whenever you have a chance pass by my blog: http://almadeartesa.blogspot.com I´m from Brazil and really like your work! good luck to all the participants in getting the candy!

Kalina pisze...

Ależ długaśna lista, mam jednak cichą nadzieję na uśmiech losu :)

Unknown pisze...

Kolejka długaaaaaaaaaaśna!
Ale zapisuję się i ja.
Może szczęście się do mnie uśmiechnie.
Pozdrawiam
http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

Unknown pisze...

Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu.
Banerek zamieszczony w pasku bocznym.
Piękne cukierasy.
Staje w kolejce chętnych.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje wiosenne candy z motylkami od Marthy Stewarth.

maj. pisze...

Gratulacje!!!!!!!!!
Cudowne cukierki, a kwiatuszki...!!!!

Iśtar pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy!
Oby jak najdłużej, życzę kolejnych.
Pozdrawiam

mARTa pisze...

ojjjjj.... jak bardzo bym chciaaałaaaaaa.............

Zapraszam też na moje candy http://martoovka.blogspot.com/2013/02/candy-litewsko-wiosenne-u-marty_19.html

kociafrania pisze...

Co prawda nie mam szczęścia,ale co szkodzi spróbować. Candy wspaniałe jak i cały blog.Pozdrawiam i życzę długiego jeszcze blogowania !

Renik pisze...

Miło mi zagościć w Twojej papierowej krainie. :) Życzę mnóstwa pomysłów i czasu do ich realizacji. :)

Tetiana Arkhipova artv157 pisze...

Наилучшие поздравления!!! Успехов и творческого вдохновения!!!

[Kasia] pisze...

Ależ kolejka :) życzę Ci niekończącej się weny twórczej :)

Sônia Hermínio pisze...

Parabéns pelos aniversário de 3 anos do lindo blog, repleto de trabalhos belos. Obrigada pela oportunidade. Estou cá torcendo.

Lineee pisze...

Pozwoliłam sobie dodać info o rozdaniu na mojego nowego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com Zapraszam do obserwacji:)

krystynas pisze...

Gratuluję i oczywiście życzę kolejnych tak pięknych rocznic

pomieszane-poplątane pisze...

Gratuluję pięknej rocznicy:) Wspaniałe cukierasy przygotowałaś:)

DOBROSŁAWA pisze...

Gratuluję i życze wspaniałej zabawy i kreatywności.

Unknown pisze...

duuuuuuuuuuuuużżżżżżżżżżżżżżżżżżżzzooooooooooooooooooooo cukierków!!!!słodkiej rocznicy Moniko!ustawiam się i ja.
Ka
http://scrapkards.blogspot.com/

shiraja pisze...

ależ wspaniałe cukierasy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rocznicy gratuluję i pozdrawiam cieplutko :)

Anonimowy pisze...

w poście pisze "małe candy" - hoho, to candy nie jest małe, jest co najmniej ogromne :) wspaniałe prezenty :) oczywiście spróbuję szczęścia, no i chciałam powiedzieć, że bardzo podoba mi się Twój blog i Twoje prace :)
pozdrawiam!

aaa no tak i jeszcze chciałam powiedzieć, że banerek jest w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy" ;)
pozdrawiam :)

Handmade By Doris pisze...

Piękne candy...więc i ja ustawię się w dłuuuuuugiejkolejce :)
Banerek w pasku bocznym.

Ines pisze...

najlepsze życzenia rocznicowe :):* i dalszych równie płodnych lat tworzenia :D

Monika pisze...

I ja grzecznie staję w dlugaśniej kolejce.
Info na blogu monia0083.blox.pl
Pozdrawiam serdecznie

Эльби pisze...

Спасибо за возможность выиграть эту красоту!

Koraliki Beaty pisze...

ja to z tych wszystkich cudnosci moglabym zdobyc tylko Moneta :P uwielbiam go od dziecka :P

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Witam ciepło! Na Twojego bloga trafiłam przez przypadek, ale napewno zostanę tu na dłużej. Bardzo mi się podobaja Twoje prace, cenię ludzi z pasją i talentem...Chylę czoła nad wspaniałymi pracami.Ponieważ scrabooking mnie kusił postanowiłam,że może i ja zacznę co nieco...spróbuję i dlatego biorę udział w Twoim CANDY-traktując je jako wstęp do fantastycznego świata pięknych ozdób.Może uda mi sie zdobyć nagrodę- wszystko przede mną,a nuż sie los uśmiechnie..Trzymam kciuki za siebie ;)

Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga, może tam znajdziesz coś dla siebie...Ciepło Cię pozdrawiam i dodaję Twojego bloga do obserwowanych. Pozdrawiam:)

swiatmagdy pisze...

Zapisuję się po słodkie cukiereczki. Chociaż jestem na szarym końcu listy, to nie opuszcza mnie światełko nadziei ;)))
Baner zawieszony http://swiatmag.blogspot.com/
Pozdrawiam :)

renczi pisze...

Ja również się zapisuję :)

Karkakg pisze...

Genialne candy!
a ten kalendarz z poprzedniego postu.. super!!

nitus pisze...

Jakie śliczności i jaka kolejka ale ustawiam sie też, moze sie poszczęści. Banerek na bocznym pasku.
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

dopisuje sie do zabawy:)

Katrin pisze...

to moje pierwsze kroki w blogowaniu i na candy. Zapisuję się. Może mi szczęście dopisze. Fajna stronka

Monia Fioletowa pisze...

Ale tłum zainteresowanych ;) Pozdrowionka ;)

Olenkaja pisze...

Kolejka długaśna ale dzielnie stoję :)

Fabryka Spokoju pisze...

Gratuluję trzech lat blogowania! W tym roku w styczniu mi minęła taka sama rocznica, ale przegapiłam ten dzień. Ale Tobie życzę wielu, wielu owocnych lat z nami :)

Unknown pisze...

Kolejnych twórczych lat blogowania życzę, w ogoneczku staję, pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

Unknown pisze...

życzę ci jeszcze co naj mniej 10 lat jeszcze. a teraz coś o konkursie:
wezmę udział z miłą chęcią :) mam nadzieję że wygram i zapraszam do mnie: http://pomysly-na-minute.blogspot.com/

Unknown pisze...

Oczywiście zgaszam sie do zabawy i żabka złapana :)
Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów :)
Zapraszam też do mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

Unknown pisze...

O, jak już dużo osób, ale nic dziwnego, bo candy fantastyczne :)
Pozdrawiam ciepło
madebyela.blogspot.com

Lavender. pisze...

Biorę udział :)
Pozdrawiam :)!
http://angellunamiss-believe.blogspot.com/

na dole lewy pasek boczny

Marghe pisze...

espectacular premio.... saludos desde Venezuela

Unknown pisze...

początkująca totalnie, mój pierwszy blog, wpis, pierwsze candy, niewiem czy to dobrze zrobię?? ale od czegoś trzeba zacząć!
PIĘKNE są Twoje prace! pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Parabéns pelo aniversário e desejo-lhe muitos mais!
Obrigado pela chance de ganhar este doce!
Adorei suas criações são bonitos.
Está na minha barra lateral.

Abraços do Brasil

Fabíola Deiró

klamaja pisze...

I ja zycze jeszcze wielu wspaniałych blogowych lata :D ale nam z tej okazji cukiery przygotowałaś :D padłam jak to zobaczyłam i nadal niedowierzam :D

Agnieszka pisze...

Gratuluję rocznicy. Życzę mnóstwa twórczych chwil :)

Fiołeczek pisze...

No przecież koło takiej wspaniałości nie można przejść obojętnie :)

Gratuluję rocznicy :)

Unknown pisze...

To moje pierwsze Candy,w którym biorę udział:) jestem nowa:) i zapraszam do odwiedzenia
http://agawkrainiemagii.blogspot.com/

Jadwiga pisze...

Fantastyczne Candy- z przyjemnością stanęłam w kolejce- banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.co.uk/
(jadwigakluczynska@02.pl)

raeszka pisze...

Dużo nas ale nie ma się co dziwić, bo to co chcesz nam podarować jest rewelacyjne :).

Oj, trzymam mocno kciuki za swoje szczęście w losowaniu :).

nawrosia art pisze...

Witaj.
Właśnie dopiero co tu trafiłam, więc skoro zapraszasz, to zapisuję się na to przecudne candy.
Pięknie tu, z przyjemnością będę zaglądać, bo nie sposób na raz zaglądnąć do wszystkich postów.
To już mam lekturę w razie nudy:)
Pozdrawiam cieplutko i gratuluję tak zacnego stażu w blogowym świecie.
Iwona.

balerinaszydełkowanie pisze...

Wszystkim tu zaglądającym życzę takich kolejek :)
A Tobie samych słodkości w tworzeniu , abyśmy mogli dalej wzdychać przy oglądaniu cukierków .

Pozdrawiam i zapraszam do siebie
balerinka

Kasi Mała Dłubanina pisze...

Gratuluję rocznicy. Grzecznie staję w długaśnej kolejce, pozdrawiam serdecznie :)

zielone_oliwki pisze...

Wspaniałe nagrody. Życzę twórczego blogowania na następne lata. Pozdrawiam!

Zielonkowo pisze...

CIeszę się, że tu trafiłam, dzięki informacji ocandy zamieszczonej u Joligg. Zapisuję się i już podlinkowuję baner:) Pozdrawiam

hperalta77@gmail.com pisze...

Wonderful price

DUCHA pisze...

Oj byłoby bardzo fajnie :)

wełniana kraina pisze...

bardzo...bardzo chciałabym.Nie musi być nawet tyle:):):)

Anonimowy pisze...

What a super Candy. Thanks so much for offering it!

Unknown pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! Także zapisuje się do zabawy

Gosia pisze...

Wow, cudeńka.... Gratuluję i życzę dalszych nietuzinkowych pomysłów...;))

Ludeczka pisze...

Gratulacje i życzenia kolejnych pięknych prac, wielu postów i miłych komentarzy.

Unknown pisze...

Gratuluję i życzę kolejnych rocznic blogowych. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Рада знакомству! Очень люблю цветочки и красивую бумагу. С удовольствием приму участие. http://vk.com/id189285459

CJ pisze...

Hey Monia,
Am your recent follower. Recently discovered your Blog while visiting a blogger friend of mine. Lovely Blog.
Congratulations on your 3 years of blogging.
And for the giveaway, Thats so awesome. It is so generous of you to be offering this great giveaway. Have placed a link to your candy on my blog sidebar. Have made a post on my blog about this great giveaway. Will be so happy if I win.
The flowers are so gorgeous and that made me enter the giveaway. Please send me the flowers only .... Ha....Ha...
Thanks for the chance.

Hugs
Catherine
http://vidhucreations.blogspot.in

Asia King (aka Joanna K) pisze...

Piekna rocznica - gratulacje! I slodkosci cudowne rowniez wiec grzecznie ustawiam sie w kolejce :) Dodalam fotke do mojego Slodkiego Kociolka. Pozdrawiam cieplutko!

Unknown pisze...

Warunki spełnione. Asia zapisana :)
Serdecznie pozdrawiam
http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/

Наида pisze...

Спасибо за шанс! http://amstil-amstil.blogspot.ru/2013/03/mandys-candy.html

Rev!-Art pisze...

Wracam powoli do żywych więc z chęcią wezmę udział w tak bogatym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
www.revi-art-hm.blogspot.com

Ёжики (Yogiki-jl) pisze...

Congratulations on three years of your beautiful blog Monia!

Very beautiful candy!

sylwiitwory pisze...

Gratuluję rocznicy! Z przyjemnością dopisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

nitus pisze...

Z miła chęcia staje w kolejce i gratuluje rocznicy :)

alterego-poczwarka pisze...

Piękne i twórcze osiągnięcie!
Wielu kolejnych, równie owocnych lat w blogosferze życzę;-)
Pozdrawiam