Translate

czwartek, 7 czerwca 2012

Kartki dwie

Kiedy wczesną wiosną dostałam propozycję goszczenia w holenderskim czasopiśmie Marianne Doe, skakałam z radości. Nie mogłam się też doczekać publikacji ;) To dla mnie naprawdę ogromny zaszczyt, więc muszę się Wam pochwalić ;) Tak wyglądają moje strony w majowym numerze Marianne Doe:


A tak na żywo kartki, które w nim pokazałam. Pierwsza jest bardzo prosta, specjalnie do niej wymyśliłam różyczki z Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203, na które kurs już Wam pokazałam. Dodałam kilka gałązek Marianne D - Wykrojnik listki LR0227 i wstążkę Marianne D - Ribbons Pink JU0834.


Papier, którego użyłam to Sweet Summer. Dół kartki ozdobiłam kilkoma falbankami z Marianne D - Wykrojnik border LR0201.


Drugą kartkę również zdobią moje róże, które umieściłam na kompozycji moich ulubionych wykrojników: Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116, rozetce z Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, na której nakleiłam małą serwetkę z Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.


Różyczki otaczają listki z Marianne D - Wykrojnik listki LR0226.


Bardzo się cieszę z tej publikacji, to moja pierwsza :) To naprawdę wspaniałe uczucie zobaczyć swoje prace w gazecie ;)
Dziękuję Wam bardzo za wszystkie odwiedziny i pozostawione miłe słowa :*

67 komentarzy:

krystynabozenna pisze...

Gratulacje !!!
Twoje kartki naprawdę są piękne :-)

Anja pisze...

Hello Monika

They are WONDERFUL!
My compliments!

Warm regards from Anja.

Justyna pisze...

Gratuluję serdecznie :)
Ja tam się wcale nie dziwię że Twoje prace pojawiły się w czasopiśmie bo są Cudowne :)
POZDRAWIAM SERDECZNIE I ŻYCZĘ JESZCZE WIĘKSZYCH SUKCESÓW:)

mapowska pisze...

Wielkie gratulacje :D Ja tez się nie dziwię z tego sukcesu :) Od dawna podziwiam Twoje prace, zawsze są takie przemyślane, klarowne, czyste i eleganckie :D
Życzę jeszcze wielu takich sukcesów :)

mapowska pisze...

Mam jeszcze pytanko ;) Czy to Ty tłumaczyłaś na holenderski? ;)

Megliken pisze...

Serdeczne gratulacje! Kartki naprawdę są fantastyczne i fajnie, ze Twój talent dostrzega się nie tylko w Polsce!

gré pisze...

ja ik had het al gezien in het blad de marianne
mijn complimenten hoor

groetjes gré

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Mapowska hihi, skąd, ja nawet nie znam holenderskiego ;P

Dorota pisze...

Moniko, serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów oraz wyróżnień!
Przepiękne kartki :)

Wiśnia pisze...

serdeczne gratulacje, piękne kartki!

manon's kaartenhoekje pisze...

wauww gefeliciteerd het is ook een pracht om naar je kaarten te mogen kijken zo met al die mooie bloemen schitterend...
ik vertaal altijd uw site omdat ik geen pools kan hihi

groetjes manon

Joanna Oborska pisze...

Moniu, gratuluję!!!
Karteczki są śliczne ale jakie mają być jak Ty nieślicznych nie robisz ;) :)

hania739 pisze...

Monia gratuluję - uważam, że to wyróżnienie szczególnie Tobie własnie się należało :))

ziutka pisze...

wow! moje gratulacje!!! tworzysz przepiękne prace więc należało CI się takie wyróżnienie! jeszcze raz serdecznie gratuluję :)
Pozdrawiam :)

Gosia pisze...

Serdeczne gratulacje :)W pełni zasłużyłaś na takie wyróżnienie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Gratuluje :) kartki sa sliczne, rozyczki piekne, strony w czasopismie wygladaja wspaniale :)

Ala M. pisze...

gratuluję serdecznie! kartki są przepiękne!!!

Chimera pisze...

O wow, gratuluję!! Kartki prześliczne, szczególnie ta druga :)

coco.nut pisze...

serdeczne gratulacje!!! a wyróżnienie zasłużone, każda twoja karteczka to majstersztyk - dopracowana w najdrobniejszych szczegółach i do tego piękna!!!

Ilona Zbieg pisze...

serdecznie gratuluję
piękne prace :)

BellaArt pisze...

Serdecznie gratuluję!:) Piękne kartki!
życzę kolejnych sukcesów oraz wyróżnień!:))

Anabel pisze...

Moniu, serdeczne gratulacje!!!
Twoje róże są idealne!!! próbowałam zrobić taką według Twojego kursu, ale mi wychodzą pokraki ;) więc ograniczę się do oglądania Twoich dzieł :D

Gocha pisze...

Wow! Gratuluję :)

IWA pisze...

Gratulacje! :-)

ewkaka19 pisze...

Super gratuluje!!!!

Matilde pisze...

Monia, bardzo Ci gratuluję tej publikacji! Jak dla mnie jesteś mistrzynią w używaniu wykrojników i fajnie, że jak najwięcej osób na całym świecie może podziwiać Twoje prace :) Buziaki!

Karmeleiro pisze...

kochana, gratuluję! Niesamowita sprawa!! I jaka świetna pamiątka :)

Kasia B. pisze...

Moniu gratuluję z całego serca!!
Twoje prace sa tak piękne, ze kazdej należy się wyróżnienie!!
Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)

Niebiesko_Oka pisze...

Cieszę się razem z Tobą!
I serdecznie Ci gratuluję :).
Karteczki pięknie się prezentują.

krystynas pisze...

Jesteś niesamowita - kolejne cudne kartki.
Serdecznie gratuluje i życzę kolejnych sukcesów - bo każda Twoja praca zasługuje na słowa uznania.

Ja za każdym razem podziwiam i zachwycam się Twoimi pracami.

Malgodia pisze...

Gratulacje! Kartki śliczne i artykuł prezentuje się świetnie :)

jolagg pisze...

Gratuluję z całego serducha. Życzę kolejnych publikacji...

Blue pisze...

Moje gratulacje, cudowne prace i cudowna publikacja.

kathi17 pisze...

Congratulations Monia, you deserve this honor very much. Your cards are so beautiful that they are known all over the world!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Monia gratuluję! Twoje prace w 100% zasługują na takie wyróżnienie!
Kartki piękne, zwłaszcza ta pierwsza :)

Beacia - 24 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Beacia - 24 pisze...

Gratulacje !!!

Cudne karteczki i piękna publikacja.

Marta pisze...

Gratuluję serdecznie:)) jak najbardziej Ci się należy :))

Elly pisze...

Very nice to see you have been published in our "own" Marianne!!!
Congrats!!

Violinowo pisze...

Gratulacje!
A kartki są przepiękne:)

Aluna pisze...

Kartki prześliczne, takie subtelne i dopracowane.Gratulacje z okazji publikacji - to duża satysfakcja, gdy Cię doceniają.Pozdrawiam, Aluna

BB pisze...

Gratulacje. wszystkie Twoje prace są piękne i w pełni zasługują na publikację.

cyga pisze...

Świetna robota Monika, gratulacje. Teraz będziesz miała całe stada kopistek w Holandii.

asica.p pisze...

gratulacje:)to wspaniałe uczucie musi byc:****

AgaSi pisze...

Moniś, wspaniale!!! Gratuluję z całego serca i niezmiernie się cieszę z Twojego sukcesu, Twoje prace jak żadne inne zasługują na takie wyróżnienie bo jesteś Mistrzynią Wykrojników i taki tytuł powinnaś nosić :)

ArtIs pisze...

Moniu, wielkie gratulacje! To musi być super uczucie!!!

Baukje pisze...

Congratulations Monia, its so very well deserved your creations are always so very beautiful.

Hugs............Baukje

Katrina pisze...

Gratuluję publikacji! :)
A karteczki jak zwykle przecudowne! :)

OriBella pisze...

Monia jesteś WIELKA!!! Gratuluję z całego serca:)))

Sue Robinson pisze...

Yes congratulations indeed you well deserve this as yous work is superb i watch your blog all the time here in the UK

Daria pisze...

Serdeczne gratulacje!!! Brawo :D

bossanova pisze...

piękne obie i gratuluję wyróżnienia :)

morena pisze...

Moniczko gratulacje!!!Karteczki cudne!!!

morena pisze...

Moniczko gratulacje!!!Karteczki cudne!!!

Małgorzata P. pisze...

Moniu, po pierwsze gratuluję bardzo bardzo!!!

A po 2: wciąż nie mogę się napatrzeć na Twoje róże, są "czadowe" :D hihihi

Zafi pisze...

Monia, gratulacje!!! Jest się z czego cieszyć. Twoje prace są oryginalne i wyjątkowe!

zargos pisze...

Gratulacje ! Zasłużona publikacja, życzę kolejnych równie udanych :)

Natka pisze...

Moniko! Gratuluję Ci z całego serca i cieszę się razem z Tobą! No i powtórzę za innymi: sukces zasłużony w 100%-tach!

agaphcia pisze...

*♥*

Papierowa Pracownia pisze...

To tylko potwierdzenie doskonałości Twojego warsztatu :) Zaglądam tu już od dłuższego czasu, za każdym razem z takim samym uwielbieniem. Gratulacje !

Domcia pisze...

wielkie gratulacje i ode mnie:)
oby tak dalej!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Szczere gratulacje !!! i życzę wielu publikacji Twoich pięknych prac !!!
Pozdrawiam :)

wiola_c pisze...

Gratulacje !!!!
Karteczki śliczne jak zawsze.
A różyczki na nich-piękne :)

Kasiu pisze...

gratuluję wyróżnienia i publikacji :)

askoz pisze...

Gratuluje Moniczko!!!
Twoje kartki są cudowne na 100% zasłużyłaś na takie wyróżnienie;)

fasoolka pisze...

Lekko spóźnione, ale OGROMNE GRATULACJE!!!!! :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Moniś, gratulacje ogromne, karteczki masz cudowne a blog ogląda się z ogromną przyjemnością.
Listki o które pytałaś, to wykrojnik cottage cutz leaf :) Pozdrawiam.