Translate

sobota, 9 czerwca 2012

Dzień przyjaciela w Rapakivi

Czerwcowe święto nietypowe to Dzień przyjaciela. Tym razem zrobiłam przyjacielskiego i optymistycznego skrapa ;)


Baza to  pomarańczowa strona papieru Be optymistic #2. Na niej umieściłam mnóstwo warstw i kwiatków.  Wiatraczek zrobiłam z Be optymistic #1.


Małe wykrojnikowe kwiatuszki wycięłam za pomocą nowego wykrojnika  Marianne D - Wykrojnik ramki LR0234 z Be optymistic #5, w ich środkach przykleiłam perełki


Listki to popsikana glimmer mistem kraciasta strona Time4joy #6, wycięłam je Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150. Użyłam też etykietek z Be optymistic #4 oraz elementów wyciętych z paska dodatków #1



Oczywiście dodałam mnóstwo kwiatków - Papierowe różyczki 20 mm #2, Papierowe różyczki 20mm #15  i angielskie róże z wykrojnika Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162.


Skrapa zrobiłam według Mapki gościa #3 ScrapMap.
Koniecznie zobaczcie prace pozostałych projektantek :)
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie gratulacje po poprzednim postem :* Pozdrawiam Was serdecznie :)

32 komentarze:

morena pisze...

O!Pierwsza jestem;) Śliczny skrap,kolorki super;) Zdjęcie...ach,niezapomniane chwile;)

Lili pisze...

ekstra! jaki optymizm bije z niego... przyda mi się dzisiaj, oj, przyda taki optymizm:)

rudlis pisze...

Piękny i barwny scrap :)
Wspaniale skomponowane bukieciki kwiatów.

Chimera pisze...

O jaki śliczny i radosny!! Podoba mi się kompozycja, żywe, cudne kolory i wspaniałe dodatki. Podziwiam to cudo!!

Peninia / Gosia pisze...

Cudowny!Pozdrawiam:)

krystynabozenna pisze...

Nawet nie wiedziałam ,
że jest takie święto ??
Piękne,żywe kolory ;-)

gré pisze...

it is beautiful


gré

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastyczne LO!!!
Kwiatki przez Ciebie zrobione prezentują się cudnie :).

hania739 pisze...

Piękny i taki wesolutki :))

Karmeleiro pisze...

mega optymistyczna bomba!!

Anabel pisze...

cudne przyjacielski scrap :D

Berberis pisze...

Fantastyczne LO!!!!
Energetyczny, kwiatowy - wyważony, bardzo mi się podoba :))

Natalia Strzyżewska pisze...

Przepiękne kolorki, optymistycznie, jak lubie :) Scrap cudowny, pozdrawiam

Ola pisze...

Piękne kolory i boski scrap! Dziękujemy za udział w wyzwaniu:*

Anna Zaprzelska pisze...

Moniu, scrap jest świetny i bardzo, bardzo optymistyczny!!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastyczny scrap !!! bardzo wesolutki i kolorowy :)))

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, wunderschön, orange und herrliche Rosen. Deine Blumen sind immer wunderbar!!!!! Liebe Grüsse, Ulla

Riet pisze...

This is so beautiful Monia.

Hugs Riet.xx

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudowny kolor tła, całości nadał taki ciepły ton, bardzo mi się podoba. Zdjęcie przyjaciół również oraz kwiaty i wszytkie dodatki w szczególności wiatraczek :)

IWA pisze...

Ale radośnie i energetycznie! Świetny scrap!

IWA pisze...

Ale radośnie i energetycznie! Świetny scrap!

Karkakg pisze...

świetny scrap! nawet nie wiem na co mam patrzeć po kolei :) wszystkie dodatki bomba!

Matilde pisze...

Cudny! Bardzo wesoły, bardzo kolorowy i baaaardzo optymistyczny :)

Matilde pisze...

Cudny! Bardzo wesoły, bardzo kolorowy i baaaardzo optymistyczny :)

Alqni pisze...

Kolor mega fantastycznie optymistyczny:)) Całość śliczna:))

Marghe pisze...

It's a beautiful job, greetings from Venezuela

Pia pisze...

wow so wonderful colours , beautiful layout
hugs Pia

wiola_c pisze...

Świetny i bardzo wesoły scrap :))))

Angi pisze...

Coraz bardziej uwielbiam pomarańczowy, z granatem cudnie się prezentuje. Muszę się chyba zaopatrzyć w tą kolekcję ;)
Śliczny jest ten scrap :)

askoz pisze...

Śliczny i bardzo energetyczny scrap;)

Asia pisze...

Bardzo wesoły scrap... coraz piękniejsze "Lo`sy" wychodzą spod twoich rąk :) Śliczny

noomiy pisze...

Piękny jest!
I w dodatku do naszej ScrapMapowej mapki! Cudownie! :)