Translate

poniedziałek, 7 maja 2012

Pamiątka chrztu z liliami i kurs

Pokazywałam Wam kiedyś kartkę, którą ozdobiłam wykonanymi przeze mnie liliami.

Aby je wykonać potrzebujemy:
- Marianne D - Wykrojnik ramka prostokątna i kwiatek CR1202
- papier czerpany
- pręciki
- wodę (może być w spryskiwaczu)
- szpikulec
- klej

1. Wycinamy  dwa kwiatki, nacinamy płatki głębiej do środka kwiatka. Spryskujemy lub polewamy wodą i zwijamy kolejne płatki w rulonik.



2. Po zwinięciu wszystkich płatków czekamy aż kwiatki wyschną. Potem robimy w obu kwiatkach dziurkę.


3. Nakładamy na jeden z kwiatków odrobinę kleju i sklejamy oba kwiatki. Przekładamy pręciki przez dziurkę i gotowe :)


Moimi liliami ozdobiłam bardzo prostą pamiątkę chrztu. Świetnie sprawdził się w tym przypadku papier Czyste i pachnące.


Kompozycję kwiatową umieściłam na dwóch wycinankach z Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203. Dodałam też gałązki bluszczu Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206.


Wnętrze ozdobiłam za pomocą tych samych elementów. Na dwóch skrzyżowanych kwadratach nakleiłam życzenia, a kieszonkę na pieniądze ozdobiłam bluszczami. Jeden z nich wycięłam normalnie, a drugi z lewej strony. Aby nie był zupełnie płaski, przyłożyłam do wykrojnika  i wykonałam tłoczenia.


Wszystkie elementy są podklejone kosteczkami dystansowymi. 



Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

27 komentarzy:

Hogata pisze...

Bardzo ładny efekt i przydatny kursik :)

Ewa Kierzek pisze...

Ekstra kartka i kurs! Wszystko cudnie, tylko jeszcze poproszę informację skąd wziąć takie drobne pręciki?? :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)

Yvette to są akurat pręciki Karsa ze Scrapcafe.

bossanova pisze...

lilii szczerze nie cierpię, ale Twoje bardzo mi się podobają :) śliczna karteczka!

gré pisze...

its beautiful

thank you

gré

Idunia pisze...

Super pomysł :)

Wanda pisze...

super kursik:)kartka przepięknie się prezentuje:)pozdrawiam

AnaEm pisze...

Dziękuję za kursik. Spróbuję zrobić takie cudeńka i się pochwalę. A karteczka śliczna. Pozdrawiam

onka15 pisze...

Piękna karteczka dziękuje za liliowy kursik

Marbel pisze...

A lovely card! Thanks for the tutorial of the flower.

BB pisze...

Pięknie jak zwykle zresztą, kursik na lilie bardzo przydatny, dziękuję wypróbuję niech no tylko znajdę chwilkę czasu :)pozdrawiam

Barbara pisze...

niech no tylko dorwę wykrojniki w swoje ręce!!! wypróbuję wszystkie Twoje kursy,póki co popatrzę i popodziwiam sobie u Ciebie :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, eine schöne Idee die Blumenstanzer so zu verarbeiten, Die Blüten sind jedesmal anders. Liebe Grüsse, Ulla

Klaudia/Kszp pisze...

piękna kartka i kwiaty, dziękuję za kurs :)

Татьяна А. pisze...

Very nice!

Matilde pisze...

Śliczne te kwiatuszki!

kathi17 pisze...

This card is so beautiful. Thank you so much for the kursik!

JagaBa pisze...

Przepiękna karteczka a kwiatuszki jak zwykle cudne..jak pazujesz wydają sie takie proste..ale jak sie za nie zabieram nie wychodza mi takie ładne jak Twoje :p !!

Gocha pisze...

Śliczna karteczka :) no i kurs przydatny.

Kasia B. pisze...

piekna kartka!!!
kwiatuszki sliczne, dziekuje za kursik :)*

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna kartka i lilie - bardzo lubię lilie, każdy gatunek i podgatunek, a białe kojarzą mi się zawsze z P. Jezusem. U nas zawsze w kościele na Święta są białe lilie.

OriBella pisze...

Piękna kartka, kwiatki na niej idealne i dzięki za kurs:)

AgaSi pisze...

Moni, kolejne cudne kwiaty, jesteś niewyczerpanym źródłem pomysłów i inspiracji:) Karteczka śliczna, delikatna, w sam raz na taką okazję.

[Kasia] pisze...

Karteczka świetna, od razu rzuciła mi się w oczy :) Pomysłowe kwiaty :)

monia pisze...

Super kartka, kwiaty są świetne

AnaEm pisze...

Dzięki za kursik. A moje kwiaty według Twoich wskazówek są TUTAJ

Ludkasz pisze...

śliczna kartka:)