Translate

czwartek, 26 kwietnia 2012

Kolejny kurs...

...tym razem na bardzo łatwe róże z pręcikami z wykrojnika Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204.

Do zrobienia tych róż potrzebujemy:
- Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204,
- papier czerpany,
- patyk (np. do szaszłyków),
- pręciki,
- klej.

 1. Wycinamy wykrojnikiem trzy kwiatki, rozcinamy ich płatki do wewnątrz. Zaginamy na patyku poszczególne płatki do dołu.


2. Z pierwszego kwiatka zaginamy co drugi płatek do wewnątrz, smarujemy klejem i sklejamy w pączek. Potem doklejamy pozostałe płatki.


3. Powstaje wewnętrzny pączek. Bierzemy drugi kwiatek i wyginamy co drugi płatek do wewnątrz, smarujemy je klejem i doklejamy do pączka.


4. Ostatni kwiatek traktujemy podobnie jak drugi i doklejamy na spód róży.


4. Na koniec wklejamy do wewnątrz róży pręciki.


Gotowe róże wyglądają tak:


Do ozdobienia tej kartki użyłam  papierów Vintage Pastels Marianne D. Punkt centralny to postacie wycięte Marianne D - Wykrojnik para LR0211, które nakleiłam na kosteczkach dystansujących na serwetkę Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


Dodałam listki Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162 oraz Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164.


Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój prosty kursik, jeśli go użyjecie, będzie mi miło, gdy podacie linka do niego :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

45 komentarzy:

Matilde pisze...

Czarodziejka z Ciebie :))

agnieszka pisze...

PIĘKNE!!!

Blue pisze...

Cudowne, dzięki Moniu za kolejny kursik i odwiedziny

Colorina pisze...

świetny kursik:)różyczki przepiękne!

chanya13 pisze...

Śliczne, może kiedyś spróbuję.

hania739 pisze...

Różyczki są cudne - na pewno skorzystam z kursiku - dzięki :)) Karteczka jest cudna!

Chimera pisze...

Kursik świetny, dziękuję :)
Kartka przepiękna, taka delikatna, podoba mi się i to bardzo!!

Ta poprzednia, fioletowa jest cudna, podoba mi się ta ramkowo-kwiatowa kompozycja :)

Ola pisze...

Świetny kurs, na pewno kiedyś spróbuje !

Joanna Wiśniewska pisze...

Rozyczki sa bardzo ladne :) Kartka rowniez, ma takie delikatne kolory, bardzo mi sie podoba :)

Karmeleiro pisze...

cudownej urody kwiat!! piękny, przepiękny!

ABily pisze...

kwiatki cudne:)ale ta karteczka ..wow

IWA pisze...

Twoje kwiatki są niesamowite!

perelka111 pisze...

super kursik..kwiatuszki są urocze:)))

Alicja w krainie papieru pisze...

Masz wielki talent do tworzenia kwiatków , które są piękne :))) pozdrawiam :)

Unknown pisze...

kursik super zwłaszcza jak zaczyna się przygoda ze scrapem dzięki i pozdrawiam

Bhawana pisze...

your blog makes me crazy Monika. so simple technique and result is magical. I have many die cut for scallop circle. n have been thinking what will I do with them. you showed me the way. I love your projects. I wish if I could be nearby than would have learnt from you.

clos pisze...

za każdym razem jak tu wchodzę myślę, że jednak chyba muszę kupić BS ;)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Liebe Monia, das ist eine wunderbare Idee, die ich nacharbeiten möchte. Libe Grüsse, Ulla

Jowita pisze...

Swietny kursik, a rozyczki prezentuja sie fantastycznie

fussia pisze...

Jak zawsze śliczna karteczka :)

gré pisze...

whooooooow its beautiful thanks


gré

Malgodia pisze...

Bardzo fajne kwiatki i kurs :0 dziękuję :)

Edilza Teixeira Scrap e Artes pisze...

Oi Monia!!!

Obrigada por compartilhar conosco esse PAP de flores, AMEI !!!

Beijos

kathi17 pisze...

I am so happy to see another course for your wonderful flowers. Thank you so much!

The card is really beautiful too.

Artes de Nágela pisze...

Super!
Thanks for sharing!

Boei pisze...

Cudowne kwiatki, karteczka przepiękna;)

Julia6 pisze...

Zastanawiałam się jak powstają takie kwiatki, przy najbliższej okazji spróbuję, DZIĘKUJĘ !

Klaudia/Kszp pisze...

Świetny kurs i prześliczne kwiatki :)

Ludkasz pisze...

cudnnie!!!

Erica ♥ pisze...

A lovely, gorgeous card, wowwww !
Greetz Erica.

zargos pisze...

kurce no niech ja dorwę taki wykrojnik :)) nic zobaczę co się da zrobić z tych co już mam :P Piękne kwiaty - bardzo realistyczne.

Pirkkis pisze...

Lovely rose and beautiful card ♥

Alqni pisze...

doskonałe-kolejny piękny kwiat:)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Różyczki jak marzenie, cudownie zdobią kartkę.

Ilona Zbieg pisze...

bardzo dziękuję za kurs:)
śliczne kwiatki

Air Ad pisze...

Piękna karteczka!
Kurs też super.. Zaraz popróbuję samodzielnie coś zrobić :)

Kasia B. pisze...

piękne kwiaty! ślicznie się prezentują na kartce:)
dziękuję za kurs:)

IQ7 pisze...

Super kursik, Twoje kartki nie do pobicia...pozdrawiam :)

Klara154 pisze...

Oj Monia... Cudowne!

Only By His Grace pisze...

Hi Monia!
Your roses look awesome. Thank you for the tutorial.
I love your card.
Hugs Maz

wiola_c pisze...

Śliczne różyczki. :)))
Bardzo dziękuję za kurs. :)

Dorota pisze...

Świetny i czytelny kurs!

ania pisze...

Super kursik, bardzo romantyczne te kwiatuszki:)

Daria pisze...

Dzięki za kurs :) z niewielkimi zmianami ale zrobiłam niebieskie różyczki http://majdawel.blogspot.com/2012/05/na-okrago.html kolejne powstaną na 100% :)

MargoLa pisze...

Mam ten wykrojnik i sobie leży i nie miałam zupełnie na niego pomysłu. Gapa ze mnie bo takie cuda można zeń zrobić:) Dzięki za kursik