Translate

wtorek, 25 czerwca 2019

Na pożegnanie


Witajcie.
W związku z tym, że mój syn skończył właśnie trzecią klasę przygotowałam pożegnalny upominek dla wychowawczyni. Chciałam, by był specjalny, dlatego wymyśliłam opakowanie na Rafaello. To nietypowe opakowanie, składa się z opaski i przyczepionej do niej części ozdobnej. Tę część można odczepić, bo zamocowałam ją na magnesie, a właściwie na dwóch - podkleiłam cały tył, więc może zostać przyczepiona np. na lodówce. Chciałam umieścić również życzenia, więc schowałam je pod skrzydełkiem zawiązywanym na kokardkę.


Użyłam papieru Sweet Princess 04, stanowi piękne tło dla kwiatów - chryzantem, kwiatów jabłoni i różyczek. Pod kwiatami umieściłam wianek 2, a kompozycję z listków uzupełniły gałązki z zestawu Wianek i gałązki. Na koniec nakleiłam różowe perełki.






Użyte produkty:

Sweet Princess 04
chryzantemy Pastel Tone zestaw
kwiat jabłoni White 10szt
róże 10mm białe
Alleluja Wianek 2 Scrapek
Wianek i gałązki Scrapek
Perełki 3mm różowy mix

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Lisa pisze...

This is so stunning!! I love how you hid the message!! The owl is adorable!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Mój świat kolorów pisze...

pięknie i pomysłowo! pamiątka na długie lata!

Chimera pisze...

Ale ślicznie! Super pomysł :)

Peninia / Gosia pisze...

Przepięknie i pomysłowo :) Cudo!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne podziękowanie 😍