Translate

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Tu się tworzy

Witajcie :)
Ostatnio znowu pojawiło się w Scrapku mnóstwo nowości, jedna z nich to cudna zawieszka z solidnej sklejki. Moja córka ma nieustanną fazę na tworzenie, dlatego ta zawieszka jest dla niej wprost idealna :)


Zwykle mam skłonności do używania ogromnej ilości ozdób, ale tym razem postawiłam na prostotę. Zawieszkę pomalowałam czarnym gessem Pentartu i przyczepiłam zwykły drucik florystyczny pomalowany na czarno markerem. Z fioletowego foamiranu zrobiłam kilka kwiatków i przykleiłam je dodając zawijaski, a potem dokleiłam kulki 3D. Pomalowałam je również na czarno, a po wyschnięciu delikatnie musnęłam je fioletową farbą. Na koniec jeszcze kilka listków wyciętych z czarnego kartonu i prosta zawieszka może ozdobić fioletową ścianę pokoju mojej córki :)




Użyte produkty:
Tu się tworzy Anemone
Podkład gesso primer 100ml czarny Pentart
Pianka foamiran fioletowa
Zielono mi... Anemone
Kulki średnie 100ml
Farba akrylowa fioletowa Pentart

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

3 komentarze:

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! The purple flowers look amazing!! Beautiful project!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna zawieszka!!!

Chimera pisze...

Piękna, z klasą :D