Translate

środa, 20 marca 2019

Mediowy zając

Witajcie.
Dziś pokażę Wam zajączka, którego ozdobiłam za pomocą preparatów Pentart. Dawno temu już zrobiłam podobnego zajączka, możecie go zobaczyć tutaj.


Na początku całego zajączka pomalowałam białą, matową farbą. Na nią obficie nałożyłam Cracking paste primer white, a po wyschnięciu nałożyłam grubą warstwę Cracking paste white, dzięki czemu powstały świetne spękania. Dodałam wypukłe wzorki Light modeling paste, którą nałożyłam przez maskę Agaterii. Baza była gotowa - teraz mogłam zabrać się za ostateczne ozdabianie - nakleiłam kwiatki oraz pomalowane białą farbą tekturki ze Scrapka (ozdobniki Wiosenny poranek i Majowe zawijaski 02), dołożyłam listki i koronkę. W niektórych miejscach dokleiłam na Heavy body gel 3D powder i 3D balls. Na koniec dodałam trochę koloru za pomocą Acrylic paint matte sun yellow, Acrylic paint matte yellow i Media mist spray lemon.


Ozdobiłam również tył zajączka. Tu wyraźniej widać spękania i wypukłe wzory.





Użyte produkty Pentart:
Acrylic paint matte white 
Acrylic paint matte sun yellow 
Acrylic paint matte yellow 
Heavy Body Gel glossy
Cracking paste primer white
Cracking paste white 
Media mist spray lemon 
Light modeling paste 
3D balls

Dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Zajączek wyszedł wspaniale:)

Lisa pisze...

This is so stunning!! The crackled bunny looks amazing!! I love the gorgeous flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

ProjectGallias pisze...

Świetny zajączek! I ten energetyczny żółty kolor!

Aneta pisze...

Jaki piękny i wiosenny! Te spękania świetnie się prezentują.