Translate

poniedziałek, 17 września 2018

Kartka z rowerem

Witajcie.
Dzisiaj  przychodzę z kolejną kartką ślubną, tym razem umieściłam na niej rower wycięty z Romantycznego arkusza Agaterii.




Kartkę okleiłam papierami Oh Hello Spring 3/6 i 6/6. Pod kwiatami dodałam ciemniejsze listki  odbite tuszem Peeled paint i wycięte Wykrojnikiem Wianek 1. Dodałam też słodkie serduszka wycięte z romantycznego arkusza.






Użyte produkty:
Wykrojniki Wianek 1
Wianek pełny stempel do wykrojnika
Peeled paint
Oh Hello Spring 3/6
Oh Hello Spring 6/6

Arkusz do wycinania Romantyczny 
 
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

aga-craft pisze...

Śliczna :) ten rowerek jest taki słodki :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka!!!

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the beautiful bike and the pretty flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Monika pisze...

Kartka ślubna jest śliczna i słodziutka, pozdrawiam

Wanda pisze...

cudna karteczka, przepiekna kompozycja :)

piaseiza pisze...

Ślicznie:)

Malgodia pisze...

Bardzo mi się podoba ta urokliwa karteczka :)