Translate

środa, 19 września 2018

Cała w bieli

Witajcie.
Lubię kartki całe w bieli, dziś mam dla Was biały bon na sesję zrobiony z wykrojnikami Sizzixa.


Delikatne kwiaty zrobiłam z foamiranu i wykrojnika Sizzix Winter Rose 662586. Listki wycięłam wykrojnikami  Sizzix Pretty Posey 662576 i Sizzix Garden Greens 661206,  a ramkę  Sizzix  Antique Doily 661720. Dodałam też borderek Hello Doily 661096.


Użyte produkty:
Sizzix Winter Rose 662586
Sizzix Pretty Posey 662576
Sizzix Garden Greens 661206
Sizzix  Antique Doily 661720
Sizzix Hello Doily 661096

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :*

8 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Ja też bardzo lubię karteczki całe wieli!! Ta jest przepiękna!!!

Ellen pisze...

Very beautiful!
Grtz Ellen

aga-craft pisze...

Przepiękna, biel się zawsze sprawdza :)

piaseiza pisze...

Piękna!

Malgodia pisze...

Piękna jest :) byłaby także idealna na pierwszą komunię :)

Mój świat kolorów pisze...

zachwycająca w tej bieli:)

Chimera pisze...

Przepiękna, taka leciutka :)

mosia pisze...

Śliczna!
Zawsze podziwiałam Twoje białe kartki, są niepowtarzalne i zawsze takie staranne!