Translate

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Romantyczna karteczka

Witajcie.
Chcę Wam dziś pokazać romantyczną karteczkę zrobioną z użyciem produktów Agaterii.


Do ozdobienia kartki użyłam papieru Magic Dreams 5/6, ozdobiłam go wzorem przez maskę Damask 2, dodałam serwetkę gwiazdkę i latarnię zaembossowane białym pudrem. Do zrobienia kwiatów użyłam stempla Róża, nastemplowałam fioletowym tuszem samo centrum największego kwiatka. Użyłam również stempli listków róży i pudru perłowego, a potem listki wycięłam.




Użyte produkty:
Tusz do embossingu Dabber
Puder do embossingu biały
Róże + listki 1
Magic Dreams 5/6
Maska Damask 2
Serwetka gwiazdka
Latarenka
Stempel róża
Puder do embossingu perłowy

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

piaseiza pisze...

Piękna :)

Lisa pisze...

Wow, this is so stunning!! I love the colors and the lamppost!! The flowers are gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Arleta pisze...

śliczna

SiódmyAnioł pisze...

Cudna! Delikatna jak mgiełka :)

a.le kartka pisze...

Piękna! Chyba przez to rozbielenie mam zimowe skojarzenie :))

Wanda pisze...

cudna :)

Aneta pisze...

Jest piękna! I bardzo romantyczna.

GosiaMachynia pisze...

Cudna !!

Donia pisze...

Przepiękna:))

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna romantyczna karteczka!!!