Translate

piątek, 22 czerwca 2018

Kartka z peoniami

Witajcie.
Wciąż uczę się kolorować akwarelami stemple, tym razem wybrałam agateriowy zestaw peonii.


Po pokolorowaniu stemple wycięłam i nakleiłam warstwami na bazie ozdobionej papierem Magic Dreams 3/6. Pod kwiatami przykleiłam zaembossowaną na biało ramkę z zestawu Ramka i serwetka 5. Dodałam też mniejsze kwiaty wycięte z arkusza romantycznego.





Użyte produkty:
Peonia zestaw 2 duży
biały puder do embossingu Agateria
Tusz do embossingu Dabber
Ramka i serwetka 5
Magic Dreams 3/6
Arkusz do wycinania romantyczny

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna - cudne kwiaty!

Chimera pisze...

Przepiękna! Śliczne kolory wybrałaś :)

Arleta pisze...

wow ale wspaniałości

Lisa pisze...

So gorgeous!! I love the design and the beautiful flower!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Aneta pisze...

Kusza mnie te stemple coraz bardziej! Przepięknie je pokolorowałaś
Cudowna kartka!

Sylwia S pisze...

Piękna karta. Super te peonie.

Wanda pisze...

cudnie :)

a.le kartka pisze...

Cudne kwiaty!

ewinka Nowa pisze...

Pięknie połączone kwiaty stemplowane z kwiatem przestrzennym :-) Kolory zachwycające :-)