Translate

środa, 27 czerwca 2018

(I znowu) Kwiaty

Witajcie.
Pomęczę Was jeszcze trochę moimi kwiatami, bo ostatnio zrobiłam następne - kojarzą mi się ciut egzotycznie, ciekawe, czy Wam też?


Do ich zrobienia użyłam wykrojnika  Sizzix Succulent 662552. Dodałam listki Sizzix Meadow Leaves 661746.





Kwiaty oczywiście trafiły już na kartkę. Dodałam do nich wycinanki z Sizzix Garden Greens 661206 i Sizzix Meadow Leaves 661746, tym razem wybrałam liść paproci.




Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

12 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne kwiaty :) Wspaniale prezentują się na kartce :)

Wanda pisze...

kwiaty mistrzostwo świata :)

Aga Agra pisze...

kwiaty piekne

Lisa pisze...

Wow, they are absolutely stunning!! I love the colors!! They look so beautiful on the card!! It's gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Przepiękne kwiaty i jeszcze piękniejsza kartka, tak możesz mnie męczyć ;)

a.le kartka pisze...

Kwiatki przepiękne! Na kartce prezentuja się doskonale

SiódmyAnioł pisze...

Szalenie efektowne. Cudnie prezentują się na jasnym tle :)

Dotka pisze...

Są prześliczne!

Arleta pisze...

cudowne

Mój świat kolorów pisze...

Piękna kartka i piękne kwiaty 😊

piaseiza pisze...

Piękne kwiaty i cudowna kartka :)

Aneta pisze...

Cudowna! A kwiaty są przepiękne!