Translate

środa, 18 kwietnia 2018

Kwiaty, kwiatuszki

Witajcie.
Dzisiaj mam dla Was trochę kwiatów z foamiranu i wykrojników Sizzix.
Wszystkie duże, średnie i małe kwiaty wykonałam za pomocą nowego wykrojnika Bigz Sizzix Succulent 662552, najmniejsze kwiatuszki wycięłam Sizzix Royal Swan. Liście z foamiranu wycięłam Sizzix Meadow Leaves 661746, który świetnie się do tego nadaje, bo od razu wytłacza na listkach piękne żyłki.









Tutaj widać najmniejsze kwiatuszki z wykrojnika Sizzix Royal Swan. Duże kwiaty mają też inny kształt, bo zrobiłam je bez zwijania płatków. 





Jak widać z wykrojnika Succulent można zrobić nie tylko sukulenty ;)


A tutaj mamy wykrojnik Sizzix Meadow Leaves 661746 i listki zrobione z jego użyciem. Dotarły też do mnie śliczne, brokatowe płytki do Sizzixa Cutting Pads with Silver Glitter  662141 :)



Na koniec pokażę jeszcze pamiątkę chrztu, do ozdoby której użyłam biało-nioebieskich kwiatów.


Użyłam również wykrojnika Garden Greens 661206 do wycięcia listków, Hello Doily 661096 do wycięcia borderków oraz ramek Stacked Baroque 662693




Użyte produkty:
Sizzix Succulent 662552
Sizzix Royal Swan
Sizzix Meadow Leaves 661746
Cutting Pads with Silver Glitter  662141
Sizzix Foldaway 662220
Garden Greens 661206 
Hello Doily 661096 
Stacked Baroque 662693

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!  

18 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne kwiatuszki zrobiłaś :)
Ślicznie się prezentują na karteczce :)

piaseiza pisze...

Wspaniałe kwiatki, listki też śliczne:). Kartka piękna

Alicja pisze...

Bardzo ładne kwiatki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

Madzik pisze...

Same wspaniałości!!!

aga-craft pisze...

Cudne robisz te kwiaty :)

Мария Спешилова pisze...

Чудесно!

agula pisze...

Pieknie i kolorowo jak zawsze:-)

Szaneta pisze...

Śliczne! Zazdroszczę :))

OdnowionaJa pisze...

Coś niesamowitego, do tego śliczne zdjęcia. Jesteś niesamowicie zdolna kobieta. :)))

Dorota pisze...

same cudowności ;)

aa_dorota pisze...

Piękne kwiatki.

malażabka pisze...

Ależ ślicznoty powstały, a i karteczka cudna :)

DecoArtMagda pisze...

przepiękne, zwłaszcza te miętuski :D

lilavati pisze...

piękne, delikatne kwiaty :) i listki pięknie wyglądają :)

Aneta pisze...

Cudowne, wiosenne.

Ludkasz pisze...

Cudne kwiatuszki i śliczna kartka 🌷🌷🌷

Sigrun pisze...

Piękne... I ta karteczka tak śliczna!

ScraPinki pisze...

Cudowne.