Translate

piątek, 2 marca 2018

Wielkanocna

Witajcie :)
Wielkanoc naprawdę już za chwilę, więc czas najwyższy zabrać się za kartki świąteczne. Do tej pory jakoś brakowało mi na nie weny, ale to się zmieniło, jak dostałam przesyłkę z cudnymi tekturkami ze Scrapka :)



Do zrobienia kartki użyłam papierów z zestawu Spring Garden, dodałam zaembossowane na biało tekturki: wianekbaranek wielkanocny i napis Alleluja. Baranka przykleiłam na kosteczkach. Kompozycję kwiatową utworzyły kwiaty z WOC: żółte magnolie, białe sweethearts, sweethearts mini i tulipany. Dodałam też żonkile i motylki wycięte z papieru Spring Garden.



Listki wycięłam wykrojnikami Sizzix Spring Time 662515 i listkiem z zestawu maszynki Foldaway 662220, a borderek Hello Doily 661096.

Użyte produkty:
Spring Garden
wianek Anemone
baranek wielkanocny Anemone
Alleluja  Anemone
magnolie WOC mix 25szt zestaw
sweethearts białe WOC
sweethearts mini WOC
tulipany WOC

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

24 komentarze:

aga-craft pisze...

Piękna praca, wiosenna i radosna :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna karteczka!!!

Mój świat rękodzieła pisze...

Przepiękna!

malażabka pisze...

Piękna jest :) Oj chyba rzeczywiście nadszedł już czas na prace wielkanocne :)

piaseiza pisze...

Prześliczna!

Sigrun pisze...

Cudowna!!!

Dagmara Gorczyńska pisze...

Prześliczna! Tekturki rzeczywiście świetne, ale najbardziej podoba mi się kompozycja kwiatowa ;)

aa_dorota pisze...

Śliczna.

Lisa pisze...

This is so beautiful!! I love the design and the gorgeous flowers!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

SD pooja pisze...

Its Beautiful!

Emilia-tworzy pisze...

Śliczna

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

AgaSi pisze...

Klimatyczna, słoneczna, wiosenna - cudeńko!

ScraPinki pisze...

Przepiękna kompozycja.

Dorota pisze...

Piękna i tak bardzo kwiecista ;)

Thick Bones pisze...

Witam cię serdecznie w tą zimną niedzielę przepiękna kartka bardzo świąteczna osoba która zostanie obdarowana tą kartką pewnie bardzo się ucieszy wraca przepięknie dopracowana zadbała się o każdy szczegół brawo pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia


Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

---> odnowionaja.blogspot.com

Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

fabryka prezentów pisze...

przepiękna :)

Szaneta pisze...

Bardzo piękna kompozycja:)

wiola_c pisze...

Śliczna kompozycja w wiosennych kolorach, od razu robi się cieplej. :)

DecoArtMagda pisze...

ależ cudeńko, wspaniale, świątecznie i optymistycznie :)

Peninia / Gosia pisze...

Jak wiosennie i pięknie :)

Aneta pisze...

Rzeczywiście, świetne tekturki! I jak cudnie wykorzystane.

malutka pisze...

Co za świeżość. Piękna :)

Joanna pisze...

już dawno po świętach ale ja mam zaległosci - dopiero teraz widzę jakie :( cudna kartka