Translate

środa, 21 marca 2018

Delikatna kopertówka

Witajcie.
Dziś przychodzę ze stonowaną ślubną kopertówką z produktów Agaterii.


Użyłam papieru Magic Dreams 6/6, na nim ułożyłam zaembossowane białym pudrem Serce 3D. Użyłam również stempli listków, którymi nastemplowałam listki, zaembossowałam je białym pudrem, a potem je wycięłam. Pod kwiatami przykleiłam również zaembossowane Dekory 4.


Kwiaty oczywiście z Wild Orchid Crafts.



Użyte produkty:
Magic Dreams 6/6
Puder do embossingu biały
Serce 3D
Stemple listki
Dekory 4

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

19 komentarzy:

aga-craft pisze...

Śliczna, to serduszko jest niesamowite :)

Craftfanka pisze...

Fantastycznie skomponowana praca:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Zachwycasz!!!!!!!!
Cudowna i bardzo elegancka!!!

Wanda pisze...

prześliczna kopertówka wyszło delikatnie i gustownie :)

Dr Sonia S V pisze...

So pretty
Cheers
Dr Sonia

piaseiza pisze...

Przepiękna!

Madzik pisze...

Urzekająca!!!

Chimera pisze...

Bardzo elegancka i romantyczna! Pięknie ją skomponowałaś :)

Szaneta pisze...

Przesliczna, świetnie dobralas wszystkie dodatki :)

aa_dorota pisze...

Bardzo elegancka. Cudne serce i kwiaty.

WuWu pisze...

Piękna!! Wspaniale skomponowana!

Papierowa Pracownia pisze...

Piękna i elegancka :)

Dorota pisze...

przepięknie to skomponowałaś ;)

JaneB pisze...

Wow, cudna!

lilavati pisze...

piękna, romantyczna, tekturki dodają uroku :)

fabryka prezentów pisze...

piękna :)

wiola_c pisze...

Piękna i elegancka. Świetnie, jak zawsze skomponowana! :)

Agnieszka pisze...

Prześliczna kopertówka, koronki zachwycają!

Aneta pisze...

Francja - elegancja! Jest przepiękna